Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
To ale taky není úplně pravda, odbočku udělat lze, ale je potřeba dodržet zásady komunikačního protokolu, ktery sou u každyho výrobce jiny. Takže není can jako can, proto ne všechny zařízení, ktery umí komunikovat přes can budou kompatibilní např. právě s VW.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
odbocku musi jit udelat jinak by se neslo pridavat a odebirat ridici jednotky
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
-
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 08.09.2010 15:28
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
Smarjaaaa, vy jste detailisti No jasne, ze ten CAN jde "nastavit" pokud je vse kompatibilni a poreseno v samotnych jednotkach, vcetne elektrickych a komunikacnich vlastnosti a protokolu. Sam s tim v praci delam (sifrovany CAN pro zabezpeceni objektu) Ja tim reagoval na poznamky typu, ze si nekde nekdo odsroubuje dekl ke konektorum, a tam se napichne jak ve starych akcnich filmovych klasikach na telefonni draty a nahodi komunikaci s jednotkami, kdyz nema klasicky konektor, ale cumi na nej nejaky konec redukceoneb1t píše:odbocku musi jit udelat jinak by se neslo pridavat a odebirat ridici jednotky
GIV Variant 1.9 TDI-PD 96kw ASZ
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
Jenomže ono to de opravdu tak jednoduše, stačí oddělat vlevo u pedálů ten plast a z konektoru na sloupku vedou všechny potřebny dráty. Zloděj, kterej se tímhle bude zabývat, tak si poradí. Proto zastávám názor, že předělání obd zásuvky je jenom maly zdržení.
Jo a detaily dělají svět lepším
Mimochodem to co děláš v práci je sice CAN, ale právě že pro zabezpečení objektů. Ač se to nezdá, tak automobilní CAN je velice specificky upravenej a jak už sem řikál každá automobilka používá svoje specifika, proto není tak jednoduchy s tím v autech pracovat a přidávat si různy vychytávky.
Dokonce i výrobci různé elektroniky pro auta, například GPS sledovacích zařízení mají většinou funkčnost zaručenou jenom pro pár značek, protože není v jejich silách obsáhnout všechny varianty těch protokolů.
Ale nebudeme to rozpatlávat, stejně když to auto zloděj chce, tak si ho vezme a je jedno co tam je za ochranu, jedině by ho to na místě zabilo, pak už si ho nevezme
Jo a detaily dělají svět lepším
Mimochodem to co děláš v práci je sice CAN, ale právě že pro zabezpečení objektů. Ač se to nezdá, tak automobilní CAN je velice specificky upravenej a jak už sem řikál každá automobilka používá svoje specifika, proto není tak jednoduchy s tím v autech pracovat a přidávat si různy vychytávky.
Dokonce i výrobci různé elektroniky pro auta, například GPS sledovacích zařízení mají většinou funkčnost zaručenou jenom pro pár značek, protože není v jejich silách obsáhnout všechny varianty těch protokolů.
Ale nebudeme to rozpatlávat, stejně když to auto zloděj chce, tak si ho vezme a je jedno co tam je za ochranu, jedině by ho to na místě zabilo, pak už si ho nevezme
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- large
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 20.04.2008 16:44
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
Paskal píše:Nechápu co na tom vidíte tak super. To je tak možná dobré pro amatéry aby ti to nešlohli když bude hledat zásuvku.
Klidně můžeš tu Diag zásuvku vyhodit a nebo schovat kam koliv...nebo popřepojovat jak chceš!!!
Tak že na to zapomeň že si te nenapoji jak budou chtít.
Profik přide a napojí se ti pod deklem "A" sloupku a pápá
Daleko učinější je tajný vypinač třeba od pojistkovky,relátek,pal. čerpadla atd. než tahlenc opičárna.
Tady jde o "psychoefekt" Octavek, Golfu a A3jek je všude hromada a pokud zloděj nedokáže tu tvoji nastartovat do dvou minut tak odchází k jiné. To by zrovna ta tvoje musela být superfešák, aby jim stálo za to se s tím jebat a zdržovat. A v případě, že opravdu chtějí tvé konkrétní auto, je nezastaví ani kdovíjak dobře schovaný vypínač čehokoli. Jedině by sis s sebou bral na noc domů ECU, volant, a nejlépe i kola
- large
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 20.04.2008 16:44
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
Goauld píše:Jenomže ono to de opravdu tak jednoduše, stačí oddělat vlevo u pedálů ten plast a z konektoru na sloupku vedou všechny potřebny dráty. Zloděj, kterej se tímhle bude zabývat, tak si poradí. Proto zastávám názor, že předělání obd zásuvky je jenom maly zdržení.
Jo a detaily dělají svět lepším
Mimochodem to co děláš v práci je sice CAN, ale právě že pro zabezpečení objektů. Ač se to nezdá, tak automobilní CAN je velice specificky upravenej a jak už sem řikál každá automobilka používá svoje specifika, proto není tak jednoduchy s tím v autech pracovat a přidávat si různy vychytávky.
Dokonce i výrobci různé elektroniky pro auta, například GPS sledovacích zařízení mají většinou funkčnost zaručenou jenom pro pár značek, protože není v jejich silách obsáhnout všechny varianty těch protokolů.
Ale nebudeme to rozpatlávat, stejně když to auto zloděj chce, tak si ho vezme a je jedno co tam je za ochranu, jedině by ho to na místě zabilo, pak už si ho nevezme
Ano, jde jen o zdržení a přesně to je ono. Než aby se zdržoval s hledáním problému, přejde si na vedlejší parkoviště a tam ukrade stejné auto sousedovi, který nemá žádné zabezpečení. Jak jsem psal v jiném příspěvku, to by tvoje auto muselo být něčím vyjimečné, aby jim stálo za to se s ním sr*t.