Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 23.06.2010 12:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.02.2010

Příspěvky:

991

dnes me tohle jednoduche predelani zachranilo auto.neodjeli.takze vsem do 1 doporucuju


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 02.07.2010 13:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

568

EAST píše:
Protoze i kdyz se da jiny konektor a prepinuje se, tak barvy vodicu jsou furt stejne a unikatni :!: takze si myslim ze je to problem na prekonani max na minutu..... 8)


podle tebe si přinese neosazený ISO konektor a se schématem bude podle barev zapojovat redukci k OBD konektoru? to asi ne :roll:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 07.07.2010 22:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.11.2008

Příspěvky:

157

Ahoj,tak jsem rád,že můj vynález se osvědčil v praxi a zachránil auto. Samozřejmě,je to k tomu,aby zloději s připraveným noťasem se neměli kam napojit. A zapojovat tam kablíky taky nebudou,protože na to nemají čas,oni se totiž taky bojí a chvátají. A nebudou tam šachovat s čokoládou a štípačkama. Bohužel,půjdou k jinýmu autu. Peníze vládnou světem.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 16.02.2011 12:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.09.2010

Příspěvky:

80

Bydliště:

Zlín

Ahoj, potrebuju poradit. Kde bych sehnal origo diagnostickou zasuvku? Napadlo me udelat takove zdrzeni nadruhou. Na original zasuvku nachat privest jen 12V - bud aby jim svitil kabel, jakoze zasuvka je zapojena a pojistka OK, nebo natvrdo do komunikacnich dratu, aby jim to odpalilo kablik, a presunout ji jinam - ovsem tam hodit redukci a nechat ISO konektor. Nejdriv by si lamali hlavu, proc zasuvka je pod napetim a nekomunikuje a kdyby je nahodou napadlo hledat dalsi, tak najdou maximalne iSO - konektor. Tu druhou zasuvku potrebuju na vyrobu redukce, abych origo castecne odpojenou nechal na miste. Ovlivni nejak komunikaci, ze to bude napojene na cca o mer delsi drat?

Diky

_________________
GIV Variant 1.9 TDI-PD 96kw ASZ


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 23.02.2011 14:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4420

Bydliště:

Prostějov

třeba tady http://www.gme.cz/cz/molex-68503-1602-p899-075.html nebo tady http://www.tme.eu/html/CZ/diagnosticke- ... pelny.html

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 26.02.2011 13:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.02.2010

Příspěvky:

991

vagina na tom funguje krasne.ja pisou kluci.ja normalne odstipl jeden kablik. a pripajel na iso konektro a hned zezadu iso konektoru sou drahy a hup hned napajet na ten drat zezadu.a takhle postupne.nemuzes se splest.protoze vzdy mas odstiplej jen jeden kabel.funguje to skvele.nebejt tohodle tak uz nemam auto.ted jsem k tomu pridal tajnej čudl na startování+magicarM871A ........a povinny ruceni proti kradezi a vndalismu.dle me maximum :O)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 31.03.2012 22:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.11.2008

Příspěvky:

157

Jen obnovení možná již zapomenutého tématu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 12.05.2012 22:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.12.2009

Příspěvky:

157

Bydliště:

Bratislava

ja to trosku nechapem, naco, to je fakt iba pre blbecka, ved v zasuvke mas len vyvedene CANy, ked sa chce pripojit tak odskrutkuje 3 srouby od GW kde su vsetky CANy, ked uz das dole kryt mas aj 12V takze neviem naco..
len znepredajnis auto, ked ho chces nechat v servise tak im tu redukciu musis nechat. a za ten cas si ju okopiruje cele mesto:D
ako ocenujem inovaciu, velmi pekny napad:)) takze urcite palec hore..
myslim ze dnes je uz jediny sposob ako sa ochranit a to nenechavat v aute prilis vela veci za ktorymi by bolo smutno a dobra poistka...

_________________
Chcete VW nálepky, hrnčeky a pod?
Vyrezávaná reklama, reflečné nálepky (biela, čierna, rôzne farby), potlač predmetov, tričiek, hrnčeky, tašky a iné, už od 1Ks.
info@q-tek.sk alebo +421 915 835345

_________________
VW Passat Variant 3C DPF 2.0 vybava tak akurat:)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 02.09.2012 10:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.09.2011

Příspěvky:

63

Bydliště:

Krupka - Teplice

A co udělat tajnej spínač kterej bude napojenej na napájení ŘJ motoru (myslim ,že jednotka má svojí pojistku v pojistkovce ne ?) a tohle by mohla být 100% antikoncepce :D

_________________
VW GOLF IV 1.9 TDi 81KW
VW GOLF IV 1.8turbo GTi 110KW

_________________
Mechatronik


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 07:23 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

20.03.2016

Příspěvky:

1

Tohle je dobrý nápad ale ještě lepší je ji i s tou redukci schovat a udělat jim na origo místě originální zásuvku jen s tím rozdílem ze do ni napojis stálý proud. Tím si okamžitě vyhuli diagnostiku a už se dal o nic pokoušet nebude... Lada.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 13:05 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

11.11.2007

Příspěvky:

5201

Bydliště:

Beroun TEL-777 344 790,tel-602 344 790

Akorát jim to nezapomenout říct, VAS-e by obyč člověk asi splacel dlouho :lol: :lol:

_________________
CHCEŠ AUTOFOLIE?
tel přimo na mě- 602344790 stranky- http://www.autofolie-alter.com/
montaže autofolií-tel 723 14 14 14-(17let),autoservis koncern(22let),supervag,diag.Delphi,plněni a čištěni klima

_________________
Měl jsem přes stovku aut a ješte jich spousta bude!!


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 13:18 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

23.09.2014

Příspěvky:

820

+12V by diagnostika prezila ;) (myslim ze specifikace je neco jako -3V az 32V)
kdyz uz delat takovy experimenty tak je jednodussi pridat vypinac pro nektery draty v ODB konektoru protoze to vas nebude omezovat pri bezny jizde a kdyz to poslete do servisu tak to zapnete :)

_________________
Golf IV 66kW ALH, EGR ON, KAT ON, MAF ON


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 13:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.09.2010

Příspěvky:

80

Bydliště:

Zlín

JA se přidám se 4-letou zkušeností s tímto udělátkem... V okolí i v servisech se lidi dělili na 2 tábory, jedni že je to super a druzí že je to naprd a otravné... V tom mají pravdu, manipulace s redukcí, neustále si hlídat, kde je v autě, při průseru hledat jak pako, kam jste ji schovali atd (moje zkušenost z Itálie, exlo mi auto na dálnici za Benátkami - zadřené podávací čerpadlo, Tandem to při popojíždění v koloně neutáhl a stát hodinu na plynu a popojíždět proště nešlo) a 2 hodiny jsem pak vybaloval auto a prohrabával skrýše, kam jsem tu mrchu redukci dal a italský servisák z odtahovky z toho měl komedii (naštěstí mu nevadilo, že se v pátek nepředře a jestli bude se mnou trávit hodinu, nebo celý den mu bylo jedno, hlavně že není na dílně).

V podstatě je to o tom radikálně zvýšit všelijakým lapkům časovou obtížnost... Nejlepší je udělat na origo místě falešnou zásuvku a napojit do ní tak jak má být +12 a GND, tím pádem diagnostika bude pod napětím, bude svítit, atd, ale nebude komunikovat. A potom buď přes redukci vytáhnout bokem - iso konektor jak od rádia, nebo origo zásuvku bez redukce někde schovat. Oni nebudou mít čas řešit, proč jim to svítí a nejede a proč nekomunikuje - nebudou nastavovat jiné Bd rate, kanály, přeinstalovávat SW na místě atd. Prostě se na to vyprdnou. Ve spojení s tajným vypínačem napájeni ŘJ je to dokonalé řešení.

Ještě bych tu komentoval to, že se mohou kdekoliv na CAN napojit... odpověď zní (ne)mohou, není to tak jednoduché, ta sběrnicová topologie není jednoduchá, zkuste si na kroucený drát mezi 2 zařízeními paralelně/odbočkou napojit cokoliv jiného - nepojede buď to jedno, nebo to druhé, podle toho, jak se dohádají s ID, odpory, el. vlastnostmi atd. Já něco podobného zkusil - od origo zásuvky jsem si vytáhl odbočku pro OBD-CAN/Arduino-Raspberry adaptér pro live-diagnostiku a zobrazování dat na displeji za jízdy - a prostě pokud jede arduino, nejede zásuvka, pokud jede zásuvka, nepřipojim arduino - nechce to komunikovat.

_________________
GIV Variant 1.9 TDI-PD 96kw ASZ


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 15:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4420

Bydliště:

Prostějov

CAN je sériová sběrnice, tudíž paralelně fungovat nemůže.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 15:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.09.2010

Příspěvky:

80

Bydliště:

Zlín

Goauld píše:
CAN je sériová sběrnice, tudíž paralelně fungovat nemůže.


jj já vím, jsem to blbě napsal...jakože nelze udělat odbočku (pokračovat ve sběrnici) z konektoru, nebo někde z prostředku drátu

_________________
GIV Variant 1.9 TDI-PD 96kw ASZ


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group