Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Ochrana Vašeho auta.

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
kamilsykora
Profík
Profík
Příspěvky: 991
Registrován: 22.02.2010 19:52

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od kamilsykora »

dnes me tohle jednoduche predelani zachranilo auto.neodjeli.takze vsem do 1 doporucuju

Uživatelský avatar
nogis
Závodník
Závodník
Příspěvky: 579
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od nogis »

EAST píše: Protoze i kdyz se da jiny konektor a prepinuje se, tak barvy vodicu jsou furt stejne a unikatni :!: takze si myslim ze je to problem na prekonani max na minutu..... 8)
podle tebe si přinese neosazený ISO konektor a se schématem bude podle barev zapojovat redukci k OBD konektoru? to asi ne :roll:
VW Golf VI variant, CFHC 146kW/415Nm TDIfun

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm

HonzaT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 20.11.2008 22:05

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od HonzaT »

Ahoj,tak jsem rád,že můj vynález se osvědčil v praxi a zachránil auto. Samozřejmě,je to k tomu,aby zloději s připraveným noťasem se neměli kam napojit. A zapojovat tam kablíky taky nebudou,protože na to nemají čas,oni se totiž taky bojí a chvátají. A nebudou tam šachovat s čokoládou a štípačkama. Bohužel,půjdou k jinýmu autu. Peníze vládnou světem.

roman813
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.09.2010 15:28
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od roman813 »

Ahoj, potrebuju poradit. Kde bych sehnal origo diagnostickou zasuvku? Napadlo me udelat takove zdrzeni nadruhou. Na original zasuvku nachat privest jen 12V - bud aby jim svitil kabel, jakoze zasuvka je zapojena a pojistka OK, nebo natvrdo do komunikacnich dratu, aby jim to odpalilo kablik, a presunout ji jinam - ovsem tam hodit redukci a nechat ISO konektor. Nejdriv by si lamali hlavu, proc zasuvka je pod napetim a nekomunikuje a kdyby je nahodou napadlo hledat dalsi, tak najdou maximalne iSO - konektor. Tu druhou zasuvku potrebuju na vyrobu redukce, abych origo castecne odpojenou nechal na miste. Ovlivni nejak komunikaci, ze to bude napojene na cca o mer delsi drat?

Diky
GIV Variant 1.9 TDI-PD 96kw ASZ

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od Goauld »

třeba tady http://www.gme.cz/cz/molex-68503-1602-p899-075.html" onclick="window.open(this.href);return false; nebo tady http://www.tme.eu/html/CZ/diagnosticke- ... pelny.html" onclick="window.open(this.href);return false;
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
kamilsykora
Profík
Profík
Příspěvky: 991
Registrován: 22.02.2010 19:52

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od kamilsykora »

vagina na tom funguje krasne.ja pisou kluci.ja normalne odstipl jeden kablik. a pripajel na iso konektro a hned zezadu iso konektoru sou drahy a hup hned napajet na ten drat zezadu.a takhle postupne.nemuzes se splest.protoze vzdy mas odstiplej jen jeden kabel.funguje to skvele.nebejt tohodle tak uz nemam auto.ted jsem k tomu pridal tajnej čudl na startování+magicarM871A ........a povinny ruceni proti kradezi a vndalismu.dle me maximum :O)

HonzaT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 20.11.2008 22:05

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od HonzaT »

Jen obnovení možná již zapomenutého tématu.

Uživatelský avatar
protecta.sk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 28.12.2009 21:53
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od protecta.sk »

ja to trosku nechapem, naco, to je fakt iba pre blbecka, ved v zasuvke mas len vyvedene CANy, ked sa chce pripojit tak odskrutkuje 3 srouby od GW kde su vsetky CANy, ked uz das dole kryt mas aj 12V takze neviem naco..
len znepredajnis auto, ked ho chces nechat v servise tak im tu redukciu musis nechat. a za ten cas si ju okopiruje cele mesto:D
ako ocenujem inovaciu, velmi pekny napad:)) takze urcite palec hore..
myslim ze dnes je uz jediny sposob ako sa ochranit a to nenechavat v aute prilis vela veci za ktorymi by bolo smutno a dobra poistka...
Chcete VW nálepky, hrnčeky a pod?
Vyrezávaná reklama, reflečné nálepky (biela, čierna, rôzne farby), potlač predmetov, tričiek, hrnčeky, tašky a iné, už od 1Ks.
info@q-tek.sk alebo +421 915 835345

Uživatelský avatar
RomanRW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 20.09.2011 10:47
Bydliště: Krupka - Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od RomanRW »

A co udělat tajnej spínač kterej bude napojenej na napájení ŘJ motoru (myslim ,že jednotka má svojí pojistku v pojistkovce ne ?) a tohle by mohla být 100% antikoncepce :D
VW GOLF IV 1.9 TDi 81KW
VW GOLF IV 1.8turbo GTi 110KW

Leonek444
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 20.03.2016 06:18

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od Leonek444 »

Tohle je dobrý nápad ale ještě lepší je ji i s tou redukci schovat a udělat jim na origo místě originální zásuvku jen s tím rozdílem ze do ni napojis stálý proud. Tím si okamžitě vyhuli diagnostiku a už se dal o nic pokoušet nebude... Lada.

Uživatelský avatar
steve
Člen klubu
Příspěvky: 5204
Registrován: 11.11.2007 08:36
Bydliště: Beroun TEL-777 344 790,tel-602 344 790
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od steve »

Akorát jim to nezapomenout říct, VAS-e by obyč člověk asi splacel dlouho :lol: :lol:
CHCEŠ AUTOFOLIE?
tel přimo na mě- 602344790 stranky- http://www.autofolie-alter.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
montaže autofolií-tel 723 14 14 14-(17let),autoservis koncern(22let),supervag,diag.Delphi,plněni a čištěni klima

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od oneb1t »

+12V by diagnostika prezila ;) (myslim ze specifikace je neco jako -3V az 32V)
kdyz uz delat takovy experimenty tak je jednodussi pridat vypinac pro nektery draty v ODB konektoru protoze to vas nebude omezovat pri bezny jizde a kdyz to poslete do servisu tak to zapnete :)
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

roman813
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.09.2010 15:28
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od roman813 »

JA se přidám se 4-letou zkušeností s tímto udělátkem... V okolí i v servisech se lidi dělili na 2 tábory, jedni že je to super a druzí že je to naprd a otravné... V tom mají pravdu, manipulace s redukcí, neustále si hlídat, kde je v autě, při průseru hledat jak pako, kam jste ji schovali atd (moje zkušenost z Itálie, exlo mi auto na dálnici za Benátkami - zadřené podávací čerpadlo, Tandem to při popojíždění v koloně neutáhl a stát hodinu na plynu a popojíždět proště nešlo) a 2 hodiny jsem pak vybaloval auto a prohrabával skrýše, kam jsem tu mrchu redukci dal a italský servisák z odtahovky z toho měl komedii (naštěstí mu nevadilo, že se v pátek nepředře a jestli bude se mnou trávit hodinu, nebo celý den mu bylo jedno, hlavně že není na dílně).

V podstatě je to o tom radikálně zvýšit všelijakým lapkům časovou obtížnost... Nejlepší je udělat na origo místě falešnou zásuvku a napojit do ní tak jak má být +12 a GND, tím pádem diagnostika bude pod napětím, bude svítit, atd, ale nebude komunikovat. A potom buď přes redukci vytáhnout bokem - iso konektor jak od rádia, nebo origo zásuvku bez redukce někde schovat. Oni nebudou mít čas řešit, proč jim to svítí a nejede a proč nekomunikuje - nebudou nastavovat jiné Bd rate, kanály, přeinstalovávat SW na místě atd. Prostě se na to vyprdnou. Ve spojení s tajným vypínačem napájeni ŘJ je to dokonalé řešení.

Ještě bych tu komentoval to, že se mohou kdekoliv na CAN napojit... odpověď zní (ne)mohou, není to tak jednoduché, ta sběrnicová topologie není jednoduchá, zkuste si na kroucený drát mezi 2 zařízeními paralelně/odbočkou napojit cokoliv jiného - nepojede buď to jedno, nebo to druhé, podle toho, jak se dohádají s ID, odpory, el. vlastnostmi atd. Já něco podobného zkusil - od origo zásuvky jsem si vytáhl odbočku pro OBD-CAN/Arduino-Raspberry adaptér pro live-diagnostiku a zobrazování dat na displeji za jízdy - a prostě pokud jede arduino, nejede zásuvka, pokud jede zásuvka, nepřipojim arduino - nechce to komunikovat.
GIV Variant 1.9 TDI-PD 96kw ASZ

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od Goauld »

CAN je sériová sběrnice, tudíž paralelně fungovat nemůže.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

roman813
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.09.2010 15:28
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna diagnostické zásuvky-Už si mě nenapojí

Příspěvek od roman813 »

Goauld píše:CAN je sériová sběrnice, tudíž paralelně fungovat nemůže.
jj já vím, jsem to blbě napsal...jakože nelze udělat odbočku (pokračovat ve sběrnici) z konektoru, nebo někde z prostředku drátu
GIV Variant 1.9 TDI-PD 96kw ASZ

Odpovědět

Zpět na „Zabezpečení“