blbne mi imobilizer pise to nejake nesmyslne hlasky + občas mi blika imob
ptal jsem se na to v servisu pry se musi nakodovat/chipovat klicek
a pak to prestane delat cena 2500tis
ma stim nekdo zkusenosti+ nejake blizsi info?
dik
kodovani kličku
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- pecissss
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 30.06.2009 11:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
kodovani kličku
...kdyby neco,tak nic..
VW Golf IV 1,4 16v Edition 2001
VW Golf IV 1,4 16v Edition 2001
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: kodovani kličku
o dav řádky níž http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=77&t=146905" onclick="window.open(this.href);return false;
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- pecissss
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 30.06.2009 11:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: kodovani kličku
to neresi muj problemToxyz píše:o dav řádky níž http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=77&t=146905" onclick="window.open(this.href);return false;
pojdme k memu tematu zpet o dva radky
...kdyby neco,tak nic..
VW Golf IV 1,4 16v Edition 2001
VW Golf IV 1,4 16v Edition 2001
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: kodovani kličku
Pokud ti řekli přesně to co si sem napsal, tak to byli nějací hazlíci co chtěli vydělat, ale tvůj problém by to nevyřešilo a museli by stejně vyměnit čtecí cívku, na které by samozřejmě taky vydělali a pak by přišli na to, že ani to nepomohlo a že je potřeba vyměnit ještě kabely k cívce, ktery způsobujou tenhle problém a na to by taky vydělali. Ve finále bys tam nechal 10 tisc za opravu, co trvá půl hodiny a stojí "pětikilo".
Pokud si to v textu nepostřehl, tak problém většinou dělají kabely ke čtecí cívce imobilizéru, která je kolem vložky zámku zapalování (tam kam trkáš klíč), nebo je špatná samotná cívka, ale co tady lidi měli tyhle problémy, snad vždycky to byly jenom ty kabely. Kolik přesně stojí nevím, ale myslim že 2500 to není. Jinak za nakódování klíčku se učtuje v origo servise 300kč.
Pokud si to v textu nepostřehl, tak problém většinou dělají kabely ke čtecí cívce imobilizéru, která je kolem vložky zámku zapalování (tam kam trkáš klíč), nebo je špatná samotná cívka, ale co tady lidi měli tyhle problémy, snad vždycky to byly jenom ty kabely. Kolik přesně stojí nevím, ale myslim že 2500 to není. Jinak za nakódování klíčku se učtuje v origo servise 300kč.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI