nefunkční central
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- pajda1
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 04.09.2011 10:33
- Bydliště: Praha
nefunkční central
ahoj, mam problem s se zamykaním auta pres dalku i central vsechny dvere se mi zamknou jen kufr stale zustava odemceny. Koupil jsem i novej servomotorek na odemykani kufru a stale nic proud tam jde ale motorek ani neslysím . diky za rady jedna se o G4
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: nefunkční central
a o jakou verzi se jedná hatchback nebo variant? každopádně aby centrál zamykal 3. nebo 5. dveře musí být vložka natočena do polohy " I " pokud je jinak tak se to nezamkne. pak by mohl být problém v tom mechanizmu co se na vložce točí každopádně zkusit napřed dát do polohy " I " a když nepomůže tak budeš muset sundat tapec
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- pajda1
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 04.09.2011 10:33
- Bydliště: Praha
Re: nefunkční central
jedna se o 5dv. hatchback tapec mam sundanej ptz se menil ten servomotorek !!
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: nefunkční central
Nebo máš přelámany dráty v průchodce mezi dveřma. Proud kterej si naměřil je spíš ten co de pak do lampičky v kufru.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- pajda1
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 04.09.2011 10:33
- Bydliště: Praha
Re: nefunkční central
myslim si ze ne jednalo se o kabely ktere vedly primo k tomu servomotorku a v te pruchodce jsou draty ok uz jsem na to koukal .. myslite ze by mi to ukazal vag ?
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: nefunkční central
VAG může něco ukázat, ale taky nemusí, záleží v čem ta chyba je. Máš správně otočenej ten zámek klíčem na polohu svisle a ne vodorovně ?
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: nefunkční central
a to si měřil přímo na konektoru od servomotorku? měl byt tam být impuls s různou polaritou podle toho jestli zamykáš/odemykáš
a to si měnil za origo a nedal jsi tam omylem odskok jak je třeba na nádrži nebo na variantoj (zkoušel si na to koukat při zamykaní i odemykání) vypadají úplně stejně? když odpojíš to táhlo tak se to musí hýbat servmotorek i kdyby to bylo někde zatuhlí.
a to si měnil za origo a nedal jsi tam omylem odskok jak je třeba na nádrži nebo na variantoj (zkoušel si na to koukat při zamykaní i odemykání) vypadají úplně stejně? když odpojíš to táhlo tak se to musí hýbat servmotorek i kdyby to bylo někde zatuhlí.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- pajda1
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 04.09.2011 10:33
- Bydliště: Praha
Re: nefunkční central
jo jo meril jsem to primo na konektoru . je to original vyndanej z kamose auto u kteryho to fungovalo.. a zamek mam ve svisle poloze
- pajda1
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 04.09.2011 10:33
- Bydliště: Praha
Re: nefunkční central
nemuze to byt treba vadnymi mikrospinaci ? kdyz zamykam auto tlacitkem uvnitr tak se jeste neavic nezamknou dvere u ridice a zadni za spolujezdcem ..
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: nefunkční central
Boční dveře sou určitě mirospínačema, ale zadní nevím, možná to s tím má taky souvislost. Mě nějak nejde do hlavy, že když ti tam de šťáva jak nemůže fungovat motorek, to je nesmysl, něco měříš špatně, nebo něco děláš špatně.
Jak říkal majrek001 napětí naměříš jedině tehdy, když zamykáš a odemykáš, cokoliv co naměříš v klidovym stavu nemá se zamykáním nic společnyho. Za předpokladu, že to měříš na konektoru a ne proti kostře. Spínání je záporným pólem, takže máš někde vadny vedení a hotovo
Jak říkal majrek001 napětí naměříš jedině tehdy, když zamykáš a odemykáš, cokoliv co naměříš v klidovym stavu nemá se zamykáním nic společnyho. Za předpokladu, že to měříš na konektoru a ne proti kostře. Spínání je záporným pólem, takže máš někde vadny vedení a hotovo
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- pajda1
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 04.09.2011 10:33
- Bydliště: Praha
Re: nefunkční central
kluci a nemuze to bejt primo zamkem ?? uz fakt nevim jsem z toho docela zoufalej
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: nefunkční central
Když si neumíš poradit sám, tak ti nezbývá nic jinyho než to dat autoelektrikářovi. Já ti řikám, že máš vadny vedení mezi dveřma a autem. Ještě zkontroluj jestli je dobrej spínač v tom zákmu kufru, ale ten by na zamykání neměl mít vliv.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: nefunkční central
taky myslím, že mikrospínače s tím nemají nic společného. protože to zamkne a je jedno jestli je kufr zabouchly nebo otevřený. defakto to pohne jen zobáčkem a pak už nejde pohnout klikou. zkusil by se podívat do pravé průchodky co vede z kufru jestli nejsou přelomené dráty. ale buď naměříš impuls na konektoru a nebo nenaměříš a je to někde přerušené, ale nemůže být v pořádku oboje
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 09.02.2013 16:45
- Bydliště: Opava
Re: nefunkční central
kluci je to sice stare tema ale celkem me k memu problemu zajima.pisu uz nevim v kolikatem tematu ale toto me zaujalo.kdyby byly spatne draty mezi autem a dvermi zjistil by to vag?a je mozne kdyby to bylo prerusene aby fungovalo zamykani co je u ovladani oken?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: nefunkční central
a máš el.okna nebo ne?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu