nefunkční central

Ochrana Vašeho auta.

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
pajda1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 04.09.2011 10:33
Bydliště: Praha

nefunkční central

Příspěvek od pajda1 »

ahoj, mam problem s se zamykaním auta pres dalku i central vsechny dvere se mi zamknou jen kufr stale zustava odemceny. Koupil jsem i novej servomotorek na odemykani kufru a stale nic proud tam jde ale motorek ani neslysím . diky za rady jedna se o G4

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: nefunkční central

Příspěvek od majrek001 »

a o jakou verzi se jedná hatchback nebo variant? každopádně aby centrál zamykal 3. nebo 5. dveře musí být vložka natočena do polohy " I " pokud je jinak tak se to nezamkne. pak by mohl být problém v tom mechanizmu co se na vložce točí každopádně zkusit napřed dát do polohy " I " a když nepomůže tak budeš muset sundat tapec
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
pajda1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 04.09.2011 10:33
Bydliště: Praha

Re: nefunkční central

Příspěvek od pajda1 »

jedna se o 5dv. hatchback tapec mam sundanej ptz se menil ten servomotorek !!

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: nefunkční central

Příspěvek od Goauld »

Nebo máš přelámany dráty v průchodce mezi dveřma. Proud kterej si naměřil je spíš ten co de pak do lampičky v kufru.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
pajda1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 04.09.2011 10:33
Bydliště: Praha

Re: nefunkční central

Příspěvek od pajda1 »

myslim si ze ne jednalo se o kabely ktere vedly primo k tomu servomotorku a v te pruchodce jsou draty ok uz jsem na to koukal .. myslite ze by mi to ukazal vag ?

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: nefunkční central

Příspěvek od Goauld »

VAG může něco ukázat, ale taky nemusí, záleží v čem ta chyba je. Máš správně otočenej ten zámek klíčem na polohu svisle a ne vodorovně ?
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: nefunkční central

Příspěvek od majrek001 »

a to si měřil přímo na konektoru od servomotorku? měl byt tam být impuls s různou polaritou podle toho jestli zamykáš/odemykáš
a to si měnil za origo a nedal jsi tam omylem odskok jak je třeba na nádrži nebo na variantoj (zkoušel si na to koukat při zamykaní i odemykání) vypadají úplně stejně? když odpojíš to táhlo tak se to musí hýbat servmotorek i kdyby to bylo někde zatuhlí.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
pajda1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 04.09.2011 10:33
Bydliště: Praha

Re: nefunkční central

Příspěvek od pajda1 »

jo jo meril jsem to primo na konektoru . je to original vyndanej z kamose auto u kteryho to fungovalo.. a zamek mam ve svisle poloze

Uživatelský avatar
pajda1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 04.09.2011 10:33
Bydliště: Praha

Re: nefunkční central

Příspěvek od pajda1 »

nemuze to byt treba vadnymi mikrospinaci ? kdyz zamykam auto tlacitkem uvnitr tak se jeste neavic nezamknou dvere u ridice a zadni za spolujezdcem ..

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: nefunkční central

Příspěvek od Goauld »

Boční dveře sou určitě mirospínačema, ale zadní nevím, možná to s tím má taky souvislost. Mě nějak nejde do hlavy, že když ti tam de šťáva jak nemůže fungovat motorek, to je nesmysl, něco měříš špatně, nebo něco děláš špatně.
Jak říkal majrek001 napětí naměříš jedině tehdy, když zamykáš a odemykáš, cokoliv co naměříš v klidovym stavu nemá se zamykáním nic společnyho. Za předpokladu, že to měříš na konektoru a ne proti kostře. Spínání je záporným pólem, takže máš někde vadny vedení a hotovo :wink:
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
pajda1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 04.09.2011 10:33
Bydliště: Praha

Re: nefunkční central

Příspěvek od pajda1 »

kluci a nemuze to bejt primo zamkem ?? uz fakt nevim jsem z toho docela zoufalej

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: nefunkční central

Příspěvek od Goauld »

Když si neumíš poradit sám, tak ti nezbývá nic jinyho než to dat autoelektrikářovi. Já ti řikám, že máš vadny vedení mezi dveřma a autem. Ještě zkontroluj jestli je dobrej spínač v tom zákmu kufru, ale ten by na zamykání neměl mít vliv.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: nefunkční central

Příspěvek od majrek001 »

taky myslím, že mikrospínače s tím nemají nic společného. protože to zamkne a je jedno jestli je kufr zabouchly nebo otevřený. defakto to pohne jen zobáčkem a pak už nejde pohnout klikou. zkusil by se podívat do pravé průchodky co vede z kufru jestli nejsou přelomené dráty. ale buď naměříš impuls na konektoru a nebo nenaměříš a je to někde přerušené, ale nemůže být v pořádku oboje
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Sglunda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 09.02.2013 16:45
Bydliště: Opava

Re: nefunkční central

Příspěvek od Sglunda »

kluci je to sice stare tema ale celkem me k memu problemu zajima.pisu uz nevim v kolikatem tematu ale toto me zaujalo.kdyby byly spatne draty mezi autem a dvermi zjistil by to vag?a je mozne kdyby to bylo prerusene aby fungovalo zamykani co je u ovladani oken?

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: nefunkční central

Příspěvek od majrek001 »

a máš el.okna nebo ne?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Zabezpečení“