Pravý zadní zámek invertovaný stav
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.11.2016 09:26
Pravý zadní zámek invertovaný stav
Ahoj, procházel jsme několik témat zabývajících se problematikou poruch zamykání ale nikde jsem tento konkrétní problém nenašel. K tomuto chování dochází při zamknutí klíčem nebo DO. Při zamknutí se PP,LP,LZ zamknou avšak PZ odemknout, při odemknutí se PP,LP,LZ odemknou ale PZ zamknou (při odemknutí i zamknutí se ale PZ dveře korektně odemknou/zamknou ale pak hned přejdou do opačného stavu). Jednotka hlásí chyby 00930 a 00931 u LZ ale zatím žádné problémy nepozoruji. Po zamčení (i přes invertovaný stav PZ dveří) bliká červená kontrolka, pípák na světla i stropní světlo také svítí proto nesázím na obvyklý mikrospínač. Pustím se určitě brzy do rozebrání dveří nejdřív bych ale rád zjistil nějaké zkušenosti s podobným problémem. Díky moc
Stříbrný VW GOLF IV 1.8 20V 92kW + Černý VW GOLF IV 1.8t 110kW + Šedá VW Bora 1.9TDI 85kW
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Pravý zadní zámek invertovaný stav
vadný zámek jsou tam studený spoje na desce plošný spojů
p.s. je tam ve předu až 5 mikrospínačů a vzadu jsou 3 celkem
p.s. je tam ve předu až 5 mikrospínačů a vzadu jsou 3 celkem
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.11.2016 09:26
Re: Pravý zadní zámek invertovaný stav
Super, takže rozebrat celé dveře, vyndat zámek a přepájet? Nebo pokus spíš vyměnit kus za kus z vrakáče? Díky za pomoc snad se k tomu dostanu co nejdříve.
Stříbrný VW GOLF IV 1.8 20V 92kW + Černý VW GOLF IV 1.8t 110kW + Šedá VW Bora 1.9TDI 85kW
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Pravý zadní zámek invertovaný stav
z vrakáče to není moc šťastný může být na tom úplně stejně a za chvíli znovu blbnout
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.11.2016 09:26
Re: Pravý zadní zámek invertovaný stav
To je jasné ale čína nevzbuzuje moc důvěry a u origa se vcelku nedoplatím.
Stříbrný VW GOLF IV 1.8 20V 92kW + Černý VW GOLF IV 1.8t 110kW + Šedá VW Bora 1.9TDI 85kW
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1535
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Pravý zadní zámek invertovaný stav
Na slušném vrakáči vám špatný kus vymění, jsou i prodejny, kde prodávají použité ND. Podle mě pořád lepší starší funkční origo zámek, než china typu AQ nebo VIKA. Na tyhle značky jsem alergický ještě z dob Favo/Felina!
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Pravý zadní zámek invertovaný stav
Furt si můžeš ten origo z vrakáče opravit aby nezačal blbnout a to samé pak s tím co vymontuješ když potřebuješ jezdit a není čas nechat auto bez zámku.
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 02.02.2017 13:19
- Bydliště: Řež
Re: Pravý zadní zámek invertovaný stav
Má pravdu, předseda, koupit starý, opravit, vyměnit, opravit vyndaný a uložit/střelit.
Golf mk4 Variant 1.9 TDI
Š Felicia 1.3 MPI
Š Felicia 1.3 MPI
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Pravý zadní zámek invertovaný stav
a nejlevnější je opravit co tam máš, ale pokud si to nikdy nedělal je lepší si sehnat ještě jeden zámek je možné, že se ti nepodaří složit
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Pravý zadní zámek invertovaný stav
Nedávno sem to řešil na octávce a problém nakonec nebyl ve studeňácích, i když tam byly, ale zámek jakoby přejížděl polohu. Takže se odemknul a motorek to v nějaké zvláštní setrvačnosti zase zamknul, stejně tak obráceně při zamykání. Mechanicky se zdál zámek v pohodě, všechno fungovalo tak nějak normálně, ale blblo to ať sem s tím dělal co sem chtěl. Jenom když sem prstama přibrzdil kolíček, tak to fungovalo.
Takže nakonec stejně zvítězila výměna za novej zámek a byl klid.
Takže nakonec stejně zvítězila výměna za novej zámek a byl klid.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI