Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 01.03.2008 21:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

57

Bydliště:

jihozápad Čech

Odpojení pinů od mikrospínačů řeší to, že přes vložky zámku - řidič, spolujezdec a případně kufr - nelze ovládat centrál, alarm a pod. Je tam ale také mechanická vazba pro případ poruchy elektroniky, takže i při odpojení pinů lze ty dveře mechanicky odemknout, a to jak oboje přední, tak kufr - proto se v těle zámku předních dveří ten plast s drážkou zalepuje, odvrtává a nebo jinak zabezpečuje (nedestruktivně stačí při rozebrání el.části zámku vyndat dva plastíky, a ten se pak chová jako zámek zadních dveří :-)), v kufru se zase sundavá táhlo. Jde jen o to, aby se lapka nenaštval a neudělal ještě víc škody, než kdyby si v klidu otevřel celý auto s origo, a podle zapojení třeba i neorigo alarmem :-) Do auta lze vždy přes sklo a tato opatření jsou jen pro zdržení ...

Ty potřebné piny jsou na předních dveřích dostupné po sundání tapecu, a to v hlavním 29pinovém konektoru dveřní jednotky. U řidiče to jsou vždy pozice 24 a 4 - podle roku jsou barvy isolace žlutomodrá a žlutozelená, nebo zelenočervená a žlutozelená, nebo žlutomodrá a zelenočervená. U spolujezdce to jsou pozice 4 a 3 - barvy jsou také vždy stejné a to fialovomodrá a fialovozelená.

V kufru se u Bory a Bory/GIV Varianta odpojuje v třípinovám konektoru od vložky zámku pozice 1, která také vyřazuje ovládání centrálu a podobně, ale zachovává funkci tlačítka pro otevření kufru při odemčeném autě a také funkci stálého zamčení kufru.

Všechna odpojení jsou bezpečná, komfortka nezaznamená žádnou chybu, protože se jedná o vyřazení pouze ovládacích mikrospínačů a ne stavových, a v tom je to celé kouzlo. Kdyby ty podceněný vložky nešly tak lehce rozlámat/vytahat, a kdyby origo alarm zůstal při odemčení klíčem aktivní, tak by se to třeba takhle nemuselo řešit ...

Ještě si dovolím poznámku, že pouhé střížení ploutvičky na vložce zámku bez dalších opatření přidělá víc starostí majiteli auta než lapkovi :-)

Příloha:
29pin konektor.jpg

Příloha:
1.jpg

Příloha:
2.jpg


Naposledy upravil Rayx dne 08.03.2008 14:13, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 01.03.2008 21:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

959

Bydliště:

Rudá záře nad....

dik,super navod.
skoda ani s tim nejlepsim navodem si to sam neudelam.
uz musim najit nekoho kdo mi to zabezpeci :wink:

_________________
Right foot fanatic

_________________
Jaguar X-Type , VW G4 Var. TDI


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 01.03.2008 22:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

57

Bydliště:

jihozápad Čech

DworiBak píše:
No ja jen ze sem videl vykradeny auta aniz by vyndavaly zaslepku stacila udelat vrtakem dirka do dveri(nebudu popisovat kde) a delsi sroubovak.

Jojo bohužel, kdo ví jak jsou ty zámky postavený a jak fungujou, tak i při zakmnutí a aktivním SAFE stačí buď dvě dirky a šroubovák, a nebo i ta jedna (alternativně záslepka/vložka ven) trochu páčení a otevíráte si venkovní klikou :( :( :( A to i při zalepené štěrbině, a nebo i vyndaných plastech :cry: :cry: :cry: Tohle pravděpodobně řeší Chiptunerův nápad, který asi znesnadňuje přístup k celému zámku ve dveřích, a to jak přes otvor vložky/záslepky, tak případný "lapkův vrtaný". Jenže ono vše je odvrtatelné a tak jde jen o to, jak bude lapka připraven a kolik bude mít času a trpělivosti ... A stále jsou tam ty skla ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 02.03.2008 21:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4163

Bydliště:

Plzeň

Rayx píše:
Odpojení pinů od mikrospínačů řeší to, že přes vložky zámku - řidič, spolujezdec a případně kufr - nelze ovládat centrál, alarm a pod. Je tam ale také mechanická vazba pro případ poruchy elektroniky, takže i při odpojení pinů lze ty dveře mechanicky odemknout, a to jak oboje přední tak kufr - proto se v těle zámku předních dveří ten plast s drážkou zalepuje, odvrtává a nebo jinak zabezpečuje (nedestruktivně stačí při rozebrání el.části zámku vyndat dva plastíky, a ten se pak chová jako zámek zadních dveří :-)) v kufu se zase sundavá táhlo. Jde jen o to, aby se lapka nenaštval a neudělal ještě víc škody, než kdyby si v klidu otevřel celý auto s origo, a podle zapojení třeba i neorigo alarmem :-) Do auta lze vždy přes sklo a tato opatření jsou jen pro zdržení ...

Ty potřebné piny jsou na předních dveřích dostupné po sundání tapecu, a to v hlavním 29pinovém konektoru dveřní jednotky. U řidiče to jsou vždy pozice 24 a 4 - podle roku jsou barvy isolace žlutomodrá a žlutozelená, nebo zelenočervená a žlutozelená, nebo žlutomodrá a zelenočervená. U spolujezdce to jsou pozice 4 a 3 - barvy jsou také vždy stejné a to fialovomodrá a fialovozelená.

V kufru se u Bory a Bory/GIV Varianta odpojuje v třípinovám konektoru od vložky zámku pozice 1, která také vyřazuje ovládání centrálu a podobně, ale je zachovává funkci tlačítka pro otevření kufru při odemčeném autě a také funkci stálého zamčení kufru.

Všechna odpojení jsou bezpečná, komfortka nezaznamená žádnou chybu, protože se jedná o vyřazení pouze ovládacích mikrospínačů a ne stavových a v tom je to celé kouzlo. Kdyby ty podceněný vložky nešly tak lehce rozlámat/vytahat, a kdyby origo alarm zůstal při odemčení klíčem aktivní, tak by se to takhle nemuselo řešit ...

Ještě si dovolím poznámku, že pouhé střížení ploutvičky na vložce zámku bez dalších opatření přidělá víc starostí majiteli auta než lapkovi :-)


Super návod. Díky za něj. Já potřebuju odpojit ten pin u kufru (mam GIV Variant). Jak poznam tu pozici jedna? Je označená? Nemáš fotku i toho?

Předem moc díky!!!

_________________
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG Highline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 02.03.2008 22:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

273

Já vyndal ty mikrospínače a kabeli od nich jsem použil k jiný věci :) vyndal pár plastů z toho zámku podobnej efekt jak jsou fotky víše a je pohoda ale šikovný nářadí a jde všechno lapkové jsou většinou o krok na před :( Jinak to co jsem udělal já je maximum a stačí to aby se tam nedostal nějakej "trouba" :D Aby se tam nedostal z jiného úhlu přez plech by musel zabránit jedině pancíř přez půl dveří ale to už je jednoduší okno :D

_________________
Golf IV GTI

_________________
Golf IV GTI


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 03.03.2008 10:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

57

Bydliště:

jihozápad Čech

to molczik:

Zdravím, fotku bohužel nemám, ale myslím, že po sundání tapecu ti bude vše jasné. Měl by tam být plastový držák, v kterém jsou uchyceny 2 konektory: se třemy dráty od vložky zámku a s dvěma dráty od tlačítka otevírání kufru. Jedná se o ten třídrátový konektor od vložky, ty pozice jsou na něm napsány/odlity v místě vstupu drátů. Ten konektor je ve vlhkotěsném provedení, a pin jde buď vypíchnout - myslím že jednodušší je pin/samice na svazku od vložky zámku než pin/samec co zůstává na autě - a nebo holt střihnutí. Barvu drátu od vložky si nepamatuju, ale za konektorem u Variantů by měla být na pozici 1 hnědomodrá.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 03.03.2008 10:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4163

Bydliště:

Plzeň

Rayx píše:
to molczik:

Zdravím, fotku bohužel nemám, ale myslím, že po sundání tapecu ti bude vše jasné. Měl by tam být plastový držák, v kterém jsou uchyceny 2 konektory: se třemy dráty od vložky zámku a s dvěma dráty od tlačítka otevírání kufru. Jedná se o ten třídrátový konektor od vložky, ty pozice jsou na něm napsány/odlity v místě vstupu drátů. Ten konektor je ve vlhkotěsném provedení, a pin jde buď vypíchnout - myslím že jednodušší je pin/samice na svazku od vložky zámku než pin/samec co zůstává na autě - a nebo holt střihnutí. Barvu drátu od vložky si nepamatuju, ale za konektorem u Variantů by měla být na pozici 1 hnědomodrá.


Díky moc. Příští víkend se na to vrhnu.

_________________
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG Highline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 03.03.2008 11:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

57

Bydliště:

jihozápad Čech

Madi píše:
Já vyndal ty mikrospínače a kabeli od nich jsem použil k jiný věci :) vyndal pár plastů z toho zámku podobnej efekt jak jsou fotky víše a je pohoda ale šikovný nářadí a jde všechno lapkové jsou většinou o krok na před :( Jinak to co jsem udělal já je maximum a stačí to aby se tam nedostal nějakej "trouba" :D Aby se tam nedostal z jiného úhlu přez plech by musel zabránit jedině pancíř přez půl dveří ale to už je jednoduší okno :D


Jojo přesně tak, stačí to na to, že zůstane aktivní alarm a že se nenechá tak jednoduše otevřít centrálem celý auto a mechanicky jednotlivé dveře. Jen by mě zajímalo, jaký jiný plasty z toho šly ven? Ten plast s drážkou se v zámku nechává ze dvou důvodů: brání vstupu vody a "bordelu" do el. části zámku a případě znovuzapojení pinů máš funkční ovládání mechanickým klíčkem. Takže jedině to kolečko pod tím plastem s drážkou a pak ten plast ve tvaru háčku. Vše ostatní tam pro správnou funkci včetně SAFE musí zůstat!!!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 03.03.2008 20:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5646

Bydliště:

Severní čechy-VW City

Rayx píše:
DworiBak píše:
No ja jen ze sem videl vykradeny auta aniz by vyndavaly zaslepku stacila udelat vrtakem dirka do dveri(nebudu popisovat kde) a delsi sroubovak.

Jojo bohužel, kdo ví jak jsou ty zámky postavený a jak fungujou, tak i při zakmnutí a aktivním SAFE stačí buď dvě dirky a šroubovák, a nebo i ta jedna (alternativně záslepka/vložka ven) trochu páčení a otevíráte si venkovní klikou :( :( :( A to i při zalepené štěrbině, a nebo i vyndaných plastech :cry: :cry: :cry: Tohle pravděpodobně řeší Chiptunerův nápad, který asi znesnadňuje přístup k celému zámku ve dveřích, a to jak přes otvor vložky/záslepky, tak případný "lapkův vrtaný". Jenže ono vše je odvrtatelné a tak jde jen o to, jak bude lapka připraven a kolik bude mít času a trpělivosti ... A stále jsou tam ty skla ...

Jo jo tady může člověk upravovat na zámku cokoliv a stejně se tam dostanou :( .Chvilku jsem taky na to koukal jak je to jednoduchý malá akuvrtačka sroubovák :cry:

_________________
VW Golf IV GTI+BBS LM+KO4 in progress


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 08.03.2008 12:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

57

Bydliště:

jihozápad Čech

Rayx píše:
to molczik:

Zdravím, fotku bohužel nemám, ale myslím, že po sundání tapecu ti bude vše jasné. Měl by tam být plastový držák, v kterém jsou uchyceny 2 konektory: se třemy dráty od vložky zámku a s dvěma dráty od tlačítka otevírání kufru. Jedná se o ten třídrátový konektor od vložky, ty pozice jsou na něm napsány/odlity v místě vstupu drátů. Ten konektor je ve vlhkotěsném provedení, a pin jde buď vypíchnout - myslím že jednodušší je pin/samice na svazku od vložky zámku než pin/samec co zůstává na autě - a nebo holt střihnutí. Barvu drátu od vložky si nepamatuju, ale za konektorem u Variantů by měla být na pozici 1 hnědomodrá.


Ještě je tu alternativa jiných konektorů, buď přímo ve víku kufru, nebo v D sloupku a nebo přímo u komfortky, tak je jen na vás, kde to rozpojíte. Tady jsou schemata pro oba varoše, pro Boru sedan jsou pozice stejné, jen se liší v barvách a není tam konektor T5o.

Příloha:
od kveten 1999.jpg
od kveten 1999.jpg (167.28 KiB) Zobrazeno 384 krát


Příloha:
od kveten 2001.jpg
od kveten 2001.jpg (149.72 KiB) Zobrazeno 346 krát



Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 24.07.2008 12:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.06.2008

Příspěvky:

13

Bydliště:

SLOVENSKO, TRENCIN

Rayx píše:
Odpojení pinů od mikrospínačů řeší to, že přes vložky zámku - řidič, spolujezdec a případně kufr - nelze ovládat centrál, alarm a pod. Je tam ale také mechanická vazba pro případ poruchy elektroniky, takže i při odpojení pinů lze ty dveře mechanicky odemknout, a to jak oboje přední, tak kufr - proto se v těle zámku předních dveří ten plast s drážkou zalepuje, odvrtává a nebo jinak zabezpečuje (nedestruktivně stačí při rozebrání el.části zámku vyndat dva plastíky, a ten se pak chová jako zámek zadních dveří :-)), v kufru se zase sundavá táhlo. Jde jen o to, aby se lapka nenaštval a neudělal ještě víc škody, než kdyby si v klidu otevřel celý auto s origo, a podle zapojení třeba i neorigo alarmem :-) Do auta lze vždy přes sklo a tato opatření jsou jen pro zdržení ...

Ty potřebné piny jsou na předních dveřích dostupné po sundání tapecu, a to v hlavním 29pinovém konektoru dveřní jednotky. U řidiče to jsou vždy pozice 24 a 4 - podle roku jsou barvy isolace žlutomodrá a žlutozelená, nebo zelenočervená a žlutozelená, nebo žlutomodrá a zelenočervená. U spolujezdce to jsou pozice 4 a 3 - barvy jsou také vždy stejné a to fialovomodrá a fialovozelená.

V kufru se u Bory a Bory/GIV Varianta odpojuje v třípinovám konektoru od vložky zámku pozice 1, která také vyřazuje ovládání centrálu a podobně, ale zachovává funkci tlačítka pro otevření kufru při odemčeném autě a také funkci stálého zamčení kufru.

Všechna odpojení jsou bezpečná, komfortka nezaznamená žádnou chybu, protože se jedná o vyřazení pouze ovládacích mikrospínačů a ne stavových, a v tom je to celé kouzlo. Kdyby ty podceněný vložky nešly tak lehce rozlámat/vytahat, a kdyby origo alarm zůstal při odemčení klíčem aktivní, tak by se to třeba takhle nemuselo řešit ...

Ještě si dovolím poznámku, že pouhé střížení ploutvičky na vložce zámku bez dalších opatření přidělá víc starostí majiteli auta než lapkovi :-)


Zdravym chlapi,

Ja mam golf IV 5/2003 a vcera som si vytiahol tie dva plastiky s centralu ako je to tu spomenute a odpojil som aj tie dva kable (v mojom pripade žlutomodrá a zelenočervená) na strane sofera. Ked som rozobral ale spolujazdcovu stranu, tak tam uz mam taky central ktory to tam vobec nema a dokonca tam nema ani to kolieclo s drazkou (proste ziadna diera) na odomykanie dveri.
Ostava mi ale upravit este 5-te dvere a preto sa chcem poradit:

1. Ktore tiahlo treba dat prec v 5-tych dverach? nemate nahodou foto?
2. Preco treba odpojit ten pin c.1, ked klucom v kufry sa neda ovladat central. To znamena ze mne nejde klucom v kufry otvorit cele auto ked je zamknute ale iba kufor a to vtedy ked dam kluc do tej polohy uplne doprva a potom stlacim otvorenie kufru.
3. Je to to iste aj na tomto golfe ako na Bore? pin.c 1 trojpinovy konektor? proste ako je spomenute vysie?

Dakujem moc krat
s pozdravom
ager


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 25.07.2008 20:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

57

Bydliště:

jihozápad Čech

Zdravím Ager,

předně, moje předchozí info se co se týká předních dveří, se vztahovalo na všechny verze - Bora i GIV a to jak sedany tak kombi. To že u spolujezdce už nemáš vložku zámku ale záslepku, a že zámek samotný nemá vstup - kolečko se štěrbinou - pro "pádlo" z vložky zámku, je úprava přímo od VW. V tom zámku uvnitř schází přesně ty díly, co doporučuju vyndat ze staršího provedení, a to i na řidičově straně - přesně tak, jak jsi už udělal.

Přestože u nového zámku u spolujezdce už nelze ovládat centrál, jdou k němu z dveřní komfortky stejně oba kabely, takže na spolujezdcovo dveřích není třeba sundavat stahovačku pro zámek, ale stačí pro sichr odpojit 2 piny - to už jsi také provedl.

Co se týká zadních dveří, moje info se vztahovalo pouze na oba kombi a na Boru. Krátký GIV má zadní dveře řešené jinak. Jestli máš origo alarm, tak si vyzkoušej při zamknutí se SAFE otevřít klíčkem zadní dveře - uvidíš, že celé auto se ze SAFE dostane do režimu jednoduchého zamčení a ty si otevřeš bez spuštění alarmu. Takže u krátké verze GIV je třeba vyřadit mikrospínač u vložky zámku na zadních dveřích, a to jakkoli - rozpojením konektoru, nebo sundáním celého držáku spínače z vložky zámku ... Při ovládání zadního zámku pak auto zůstane stále v SAFE zamčení, a v případě přítomnosti origo alarmu ten zůstane aktivní ...

Co se týká sundavání táhla - myslím, že u krátké GIV nelze, protože řešení serva zámku a vložky zámku to nedovolí - kufr by sis pak neotevřel ani ty. Takže jedíně zavařit a odskok ...

Snad ti to pomůže, je to ale minimum, co odradí jen amatéry s málo času ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 28.07.2008 08:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.06.2008

Příspěvky:

13

Bydliště:

SLOVENSKO, TRENCIN

Rayx píše:
Zdravím Ager,

předně, moje předchozí info se co se týká předních dveří, se vztahovalo na všechny verze - Bora i GIV a to jak sedany tak kombi. To že u spolujezdce už nemáš vložku zámku ale záslepku, a že zámek samotný nemá vstup - kolečko se štěrbinou - pro "pádlo" z vložky zámku, je úprava přímo od VW. V tom zámku uvnitř schází přesně ty díly, co doporučuju vyndat ze staršího provedení, a to i na řidičově straně - přesně tak, jak jsi už udělal.

Přestože u nového zámku u spolujezdce už nelze ovládat centrál, jdou k němu z dveřní komfortky stejně oba kabely, takže na spolujezdcovo dveřích není třeba sundavat stahovačku pro zámek, ale stačí pro sichr odpojit 2 piny - to už jsi také provedl.

Co se týká zadních dveří, moje info se vztahovalo pouze na oba kombi a na Boru. Krátký GIV má zadní dveře řešené jinak. Jestli máš origo alarm, tak si vyzkoušej při zamknutí se SAFE otevřít klíčkem zadní dveře - uvidíš, že celé auto se ze SAFE dostane do režimu jednoduchého zamčení a ty si otevřeš bez spuštění alarmu. Takže u krátké verze GIV je třeba vyřadit mikrospínač u vložky zámku na zadních dveřích, a to jakkoli - rozpojením konektoru, nebo sundáním celého držáku spínače z vložky zámku ... Při ovládání zadního zámku pak auto zůstane stále v SAFE zamčení, a v případě přítomnosti origo alarmu ten zůstane aktivní ...

Co se týká sundavání táhla - myslím, že u krátké GIV nelze, protože řešení serva zámku a vložky zámku to nedovolí - kufr by sis pak neotevřel ani ty. Takže jedíně zavařit a odskok ...

Snad ti to pomůže, je to ale minimum, co odradí jen amatéry s málo času ...


Zdravim Rayx

Dakujem pekne za tvoju odpoved ale mam este nejaky dotaz. Ako si spominal tak tie plastiky a kable v dverach som odpojil a to je vse ok.

Co sa tyka tych 5-tych dveri:
Ja nemam original alarm ale ja som si tam montoval alarm a mam to teraz tak, ze ked zamknem auto aj so SAFE, a potom chcem pomocou kluca otvorit piate dvere tak sa spusti alarm. Ide mi ale hlavne o to, aby sa nedali tie piate dvere otvorit tym klucom. ( daju sa otvorit ked pootocim kluc uplne doprava a stlacim spinac na otvorenie kufru).
Myslim ze by sa to dalo vyriesit ked odpojim ten mikrospinac ako si spominal?
Predpokladam ze ked rozoberem piate dvere tak priamo na zamku mam najst ten mikrospinac a bud ho dat prec alebo teda odpojit...
Nevies nahodou farbu toho kabla?

Dakujem za odpoved
S pozdravom
Ager


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 28.07.2008 20:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

57

Bydliště:

jihozápad Čech

Ahoj,
tak k tomu odemykání kufru klíčem - defacto si klíčem pouze přestavuješ mechanismus kliky tak jako to dělá servo centrálu. Zámek vlastně není ničím blokovaný, funguje to na principu vyřazení kliky. Takže kdybys vyndal některé z táhel, tak by nefungoval centrál, nebo by se trvale vyřadila klika. Podrobně sem na to nekoukal, ale myslím si že mechanické odemčení/otevření kufru se u krátkého golfa nedá vyřadit tak, jako u Bory a Variantů. Tady je odkaz na fotku zámku a kliky, snad se nebude autor zlobit a tobě to pomůže si udělat představu. download/file.php?id=111191&mode=view

K tomu mikrospínači, který je u vložky - ten u krátkého g pouze dovoluje otevřít kufr při zamčeném autě v SAFE bez zpuštění origo alarmu, protože máš ale dodělávku, která není vyřazena odemknutím kufru jako u origo alarmu, tak ti to pouze zajistí to, že při odemknutí kufru zůstanou všechny ostatní dveře v SAFE a nepujdou otevřít ani zevniř, což ale určo není na škodu :D Stačí rozpojit konektor, který je na kabelu od vložky, nemůže přehlídnout, který to je.

Víc Ti asi neporadím ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepenie zamku na GIV
PříspěvekNapsal: 29.07.2008 15:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.06.2008

Příspěvky:

13

Bydliště:

SLOVENSKO, TRENCIN

Rayx píše:
Ahoj,
tak k tomu odemykání kufru klíčem - defacto si klíčem pouze přestavuješ mechanismus kliky tak jako to dělá servo centrálu. Zámek vlastně není ničím blokovaný, funguje to na principu vyřazení kliky. Takže kdybys vyndal některé z táhel, tak by nefungoval centrál, nebo by se trvale vyřadila klika. Podrobně sem na to nekoukal, ale myslím si že mechanické odemčení/otevření kufru se u krátkého golfa nedá vyřadit tak, jako u Bory a Variantů. Tady je odkaz na fotku zámku a kliky, snad se nebude autor zlobit a tobě to pomůže si udělat představu. download/file.php?id=111191&mode=view

K tomu mikrospínači, který je u vložky - ten u krátkého g pouze dovoluje otevřít kufr při zamčeném autě v SAFE bez zpuštění origo alarmu, protože máš ale dodělávku, která není vyřazena odemknutím kufru jako u origo alarmu, tak ti to pouze zajistí to, že při odemknutí kufru zůstanou všechny ostatní dveře v SAFE a nepujdou otevřít ani zevniř, což ale určo není na škodu :D Stačí rozpojit konektor, který je na kabelu od vložky, nemůže přehlídnout, který to je.

Víc Ti asi neporadím ...


Zdravim Rayx,

Dakujem pekne za odpoved, pomoc aj radu.

Ak som to spravne pochopil tak mechanicky sa to asi nebude dat odstranit tak ako na bore...

Ohladom mikrospinaca:
Hovorime o mikrospinaci klucky alebo mikrospinaci zamku?
Myslim ze o mikrospinaci zamku pretoze keby som vyradil mikrospinac na klucke tak ani ja by som sa do toho kufra nedostal.
Mohol by si mi prosim ta vyznacit na tej fotke co si mi poslal kde sa priblizne nachadza ten mikrospinac?
Lebo ja tam vidim 3 kable (nejake hnede) a chcem vediet ci su to oni alebo nie?
Je to aj na golfe kratkom ako aj na bore ze su tam dva konektory a ze jeden je 3pinovy a druhy 2-pinovy?
ktory mam teda odpojit?

vdaka
ager


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group