GOLF IV TDI PD 110KW (foto)
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- boraTDI
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ba a okolie
- Kontaktovat uživatele:
GOLF IV TDI PD 110KW (foto)
CHcel by som sa opýtať na čo si dať pozor pri motoroch ARL
A či je dobrá cena za Golf IV 110KW ,r.v2003 , KLimatronik, 6 kvalt,bežový interiér, tempomat , 126 ooo km ,po výmene rozvodov cca 350 ooo SKK
Je to veľa alebo na čo všetko si treba dať pozor. Dík
A či je dobrá cena za Golf IV 110KW ,r.v2003 , KLimatronik, 6 kvalt,bežový interiér, tempomat , 126 ooo km ,po výmene rozvodov cca 350 ooo SKK
Je to veľa alebo na čo všetko si treba dať pozor. Dík
Naposledy upravil(a) boraTDI dne 15.08.2006 08:05, celkem upraveno 2 x.
- Tommy-cupra
- Řidič
- Příspěvky: 171
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- boraTDI
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ba a okolie
- Kontaktovat uživatele:
- Filip
- VWexpert
- Příspěvky: 2864
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Taky sem si rikal...96kw mi bude bohate stacit...a hle sem na 125kw a uz to zase"nejede"
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Alex
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Martin, Slovensko
Možno to bolo načipované a už nie je. Skôr by ma zaujímal technický stav. Ak auto vyzerá veľmi zachovalo, vidno že sa o neho niekto staral, nevadil by mi ani chip. Viac záleží na správaní majiteľa, ako na tom či je chipované alebo nie. A to ako sa správal vidno na tom aute. Samozrejme, ak to nachipované nie je, je to lepšie.
- boraTDI
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ba a okolie
- Kontaktovat uživatele:
- TupiNo
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: skoro v asii
- Kontaktovat uživatele:
- boraTDI
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ba a okolie
- Kontaktovat uživatele:
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Uz treba ta jejich genialne dementni trubka od IC nahoru. Jestli je to 2001, tak to prdne stejne jako u toho myho a vymenis ji i s cidlem plniciho tlaku, ktery ma jinou prirubu. A to nebude jedinej rozdil. To puvodni ARL je napresdrzku, postupne budes stejne mit to novy...Alex píše:A v čom sa tak zásadne líši staré ARL od nového? Viem že je tam nejaká zmena asi v 2002, zdá sa mi že blok má iné objednávacie číslo, ale čo je tam iné? (horšie a lepšie?)
Hint: Jestli budete nekdo rozebirat tlakovy potrubi, vymente vsechny ty spony, ktery sundate. Stojej par supu narozdil od ty trubky, kterou vam to ozvejkne, az se to rozleti (protoze ta roztazena spona nedrzi) - overeno uz na dvou autech - ARL.
- boraTDI
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ba a okolie
- Kontaktovat uživatele:
- boraTDI
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ba a okolie
- Kontaktovat uživatele:
vedel by si to nafotiť ktorá trubka a spony od IC ku turbu alebo všetky ktoré sú ??DrDiesel píše:Uz treba ta jejich genialne dementni trubka od IC nahoru. Jestli je to 2001, tak to prdne stejne jako u toho myho a vymenis ji i s cidlem plniciho tlaku, ktery ma jinou prirubu. A to nebude jedinej rozdil. To puvodni ARL je napresdrzku, postupne budes stejne mit to novy...Alex píše:A v čom sa tak zásadne líši staré ARL od nového? Viem že je tam nejaká zmena asi v 2002, zdá sa mi že blok má iné objednávacie číslo, ale čo je tam iné? (horšie a lepšie?)
Hint: Jestli budete nekdo rozebirat tlakovy potrubi, vymente vsechny ty spony, ktery sundate. Stojej par supu narozdil od ty trubky, kterou vam to ozvejkne, az se to rozleti (protoze ta roztazena spona nedrzi) - overeno uz na dvou autech - ARL.
Dík