Golf IV, 1,4 BCA-Jsem bez katalyzátoru..problémy

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Juraj
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Golf IV, 1,4 BCA-Jsem bez katalyzátoru..problémy

Příspěvek od Juraj »

Přátelé,je to téměř na povídku.Nejdřív jsem zvolil mechanika v Brně po 115tis.km na výměnu rozvodů.Ten to sprasil..ťuknul do 2 ventilů,pálilo to do katu.Auto ale jelo OK,až na volnoběh.Žádná kontrolka.Při reklamaci po ujetí ccca 2tis.km dělal že nic,při kontrole mu"odešli 3 cívky...Další "můj nový"mechanik,kterého jsem musel opravdu těžko hledat to opravil docela lebně,ale vykuchal kat.Potom odešel vstřik...Teď po ujetí cca 200-400km svítí kontrolka plynů a VAG hlásí"nedostatečná funkce katalyzátoru"Jasné,když tam není...Motor ale jede úplně OK vč. spotřeby.Můj"nový mechanik" mění lambda sondu(tu první).Už ji mám třetí.Nejsem moc velký odborník,ale myslím,že lze jezdit bez katu a obejít toto nepříznivé vyhodnocování výfukových plynů nějakým způsobem.Obávám se,že diagnostika při dlouhodobé závadě může vyhodnotit tento stav jako ESP.Poraďte prosím,nemám chuť ani na smajlíky.Díky.

Uživatelský avatar
Markul
Řidič
Řidič
Příspěvky: 115
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markul »

Chlape ja nevim...
...to zni nejak divne...
Urcite jsi mel zadat nahradu skody, to je prvni vec.
Dal bez katu muzou jezdit tak Favority, ale pro "namichani" spravne smesi pro novejsi motory, coz ty mas, je potreba signal lambdasondy, ktera je prave u katalyzatoru...
Na nejake obchazeni tohoto signalu bych se asi vykaslal, chce to vratit vse tak jak ma byt.
Jedině benzín mi chutná :-)
VW - z lásky ke značce!

Uživatelský avatar
PeLa
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeLa »