+ a - Golfa IV
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- DavidST
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24.02.2006 21:02
+ a - Golfa IV
Uvazuju o koupi Golfa IV Varianta 1.9TDi 81kW....
Prosim napiste me jaky mate zkusenosti z Golfem IV....Proste + a - ...
Dekuju
Prosim napiste me jaky mate zkusenosti z Golfem IV....Proste + a - ...
Dekuju
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Málo místa na zadních sedačkách, občas problémy s elektroinstalací, vrzání plastů v interiéru. U TDI motorů špatně vyřešená váha vzduchu, často odchází. Vysoká cena opoti jiným ojetinám, ale za vyšší cenu ho taky prodáš.
Slovo koroze golf nezná (pokud teda není bořenej a špatně sparvenej)má pozink karoserie, ani tvýfuk tím netrpí.
Podle STK TUV patří golf mezi nadprůměrně spolehlivé vozy. Podle nich patří mezi nejčastější závady:
poruchy ukazatele stavu paliva
stávkující imobilizér
závady zapalování
netěsná chladící soustava
netěsné hadice topení
závady osvětlení
Slovo koroze golf nezná (pokud teda není bořenej a špatně sparvenej)má pozink karoserie, ani tvýfuk tím netrpí.
Podle STK TUV patří golf mezi nadprůměrně spolehlivé vozy. Podle nich patří mezi nejčastější závady:
poruchy ukazatele stavu paliva
stávkující imobilizér
závady zapalování
netěsná chladící soustava
netěsné hadice topení
závady osvětlení
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- ghostrider
- Pilot
- Příspěvky: 759
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Prostě dětský nemociOakley píše:Málo místa na zadních sedačkách, občas problémy s elektroinstalací, vrzání plastů v interiéru. U TDI motorů špatně vyřešená váha vzduchu, často odchází. Vysoká cena opoti jiným ojetinám, ale za vyšší cenu ho taky prodáš.
Slovo koroze golf nezná (pokud teda není bořenej a špatně sparvenej)má pozink karoserie, ani tvýfuk tím netrpí.
Podle STK TUV patří golf mezi nadprůměrně spolehlivé vozy. Podle nich patří mezi nejčastější závady:
poruchy ukazatele stavu paliva
stávkující imobilizér
závady zapalování
netěsná chladící soustava
netěsné hadice topení
závady osvětlení
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- ghostrider
- Pilot
- Příspěvky: 759
- Registrován: 24.02.2006 21:02
No jasně, já osobně jsem se setkal pouze se závadou s chladičem (byl "schnilej", protože auto stálo 6 měsíců v garáži a jen asi na půl hodinky se s tím vyjelo jednou za 14 dní). Takže zatím nic závažnýho.Oakley píše:V praxi se mně stal akorát ten imo a to bylo stejně špatnou kostrou. Z praxe jsou to hlavně závady na el oknech, kdy praskne plastovej jezdec-vymění se za kovovej, pak jednou za čas vyčistit stěrače, nebo zatuhnou.ghostrider píše:Prostě dětský nemoci
Jóóóóóóó a ještě zamrzlý zámek u řidiče To je asi tak vše, musím teda ještě zaklepat
- Tomi666
- Jezdec
- Příspěvky: 457
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov, Brno
no pokud uvažuješ o koupi tam bych místo 81 kW bych volil 85 kW s vlastní zkušenosti. 85kW má vyšší výkon, nižší spotřebu řekl bych ze všech motorů 1.9 TDI. Když srovnám 85 kW s 66kW tak je stále 85 lepší, modernější tedy novější a má vyšší výkon a i spotřeba je o 1 litr nižší než 66kW. Z vlastní zkšenosti to vím jelikož mám obě varianty 66 i 85 doma. Takže jsem to testoval při stejném sytlu jízdy jezdí 85 kW levněji. Takže kdybych kupoval vw golf4 volil bych 1.9 TDI PD 85 kW.
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Ze zkusenosti kamose bych doporucil spis 81kW: 85 bylo prvni PD, takze melo dost detskejch nemoci. Na 81 se sezenou lip dily, o ty spotrebe je to teda dost diskutabilni, co ja vim, tak PDcka maj vsechny vyssi spotrebu nez klasika.Tomi666 píše:no pokud uvažuješ o koupi tam bych místo 81 kW bych volil 85 kW s vlastní zkušenosti.
Ovsem abych ho jenom nehanil: 81kW,235Nm vs. 85kW,285Nm v serii...
Ovsem zase se da namitnout, ze do 81kW se daj trysky a indiv. chip a zase muze bejt sranda. Je to o prioritach
- Bedrich
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Hranic na Moravě
Já mám 85KW PD Varianta teprve asi půl ruku, ale předtím jsem měl 81KW normál. Ta spotřeba je u toho PD fakt větší než u klasiky, ale zato ten krouták je zase o něčem jiným. Navíc PD už má šestikvalta, ale pokud jezdíš po okreskách a najedeš děnně tak něco do 60Km tak bych já osobně radši volil nazpět tu klasiku, protože tu šestku použiješ tak akorát na dálnici nebo na rovnejch úsecích.
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Jinak
+ :
vzhled - subjektivni
drzak ceny
dobre se shani dily - koncern
plnej pozink - nerezne
zpracovani - bohuzel nemuzu potvrdit u auta z Bratislavy-4motion (nic ve zlym)
4motion - neni stala, ale neni to obycejna viskozka, da se s tim jezdit, jiny zaveseni vzadu
dobre se shanej dily na upravy
a - :
vzadu se neda sedet na delsi vzdalenost
v kratky verzi to neni nakladak, ale to od toho asi necekas
chrochtl dela dost bordel a vibrace i vevnitr na dnesni pomery, coz ovsem tunera, kterej tomu este urizne zadni tlumic, moc netrapi
silentbloky na napravach se tomu vytriskaj dost brzo
pristup servisu a importera je vysmech, obzvlast pri tech cenach - ale to se tyka spis novejch aut
cena je vesmes premrstena, chce to hledat
vaha vzduchu tu uz zaznela, ale da se to sehnat pomerne levne
Doporuceni: TDI 81kW, nikdy na to nenechat sahnout autoriz servis, zahrivat a nechat ochladit pokud tomu davas cocku a myslim ze by to melo byt v pohode
+ :
vzhled - subjektivni
drzak ceny
dobre se shani dily - koncern
plnej pozink - nerezne
zpracovani - bohuzel nemuzu potvrdit u auta z Bratislavy-4motion (nic ve zlym)
4motion - neni stala, ale neni to obycejna viskozka, da se s tim jezdit, jiny zaveseni vzadu
dobre se shanej dily na upravy
a - :
vzadu se neda sedet na delsi vzdalenost
v kratky verzi to neni nakladak, ale to od toho asi necekas
chrochtl dela dost bordel a vibrace i vevnitr na dnesni pomery, coz ovsem tunera, kterej tomu este urizne zadni tlumic, moc netrapi
silentbloky na napravach se tomu vytriskaj dost brzo
pristup servisu a importera je vysmech, obzvlast pri tech cenach - ale to se tyka spis novejch aut
cena je vesmes premrstena, chce to hledat
vaha vzduchu tu uz zaznela, ale da se to sehnat pomerne levne
Doporuceni: TDI 81kW, nikdy na to nenechat sahnout autoriz servis, zahrivat a nechat ochladit pokud tomu davas cocku a myslim ze by to melo byt v pohode
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- marek
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc
Taky mám TDi PD 85 kW (v sérii), teď s čipem. Dlouhodobá spotřeba-6,1 l/100. Šestikvalt je suprBedrich píše:Já mám 85KW PD Varianta teprve asi půl ruku, ale předtím jsem měl 81KW normál. Ta spotřeba je u toho PD fakt větší než u klasiky, ale zato ten krouták je zase o něčem jiným. Navíc PD už má šestikvalta, ale pokud jezdíš po okreskách a najedeš děnně tak něco do 60Km tak bych já osobně radši volil nazpět tu klasiku, protože tu šestku použiješ tak akorát na dálnici nebo na rovnejch úsecích.
Není lepšího mazadla na svwětě než nafty
- Filip
- VWexpert
- Příspěvky: 2864
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele: