+ a - Golfa IV

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
DavidST
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 24.02.2006 21:02

+ a - Golfa IV

Příspěvek od DavidST »

Uvazuju o koupi Golfa IV Varianta 1.9TDi 81kW....

Prosim napiste me jaky mate zkusenosti z Golfem IV....Proste + a - ...

Dekuju 8)

Uživatelský avatar
crossic
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dubí

Příspěvek od crossic »

Já vím jen samé plusy - ten motor 81kw je super - ale musíš koukat kus od kusu :wink:
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG

Uživatelský avatar
Oakley
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1526
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oakley »

Málo místa na zadních sedačkách, občas problémy s elektroinstalací, vrzání plastů v interiéru. U TDI motorů špatně vyřešená váha vzduchu, často odchází. Vysoká cena opoti jiným ojetinám, ale za vyšší cenu ho taky prodáš.

Slovo koroze golf nezná (pokud teda není bořenej a špatně sparvenej)má pozink karoserie, ani tvýfuk tím netrpí.

Podle STK TUV patří golf mezi nadprůměrně spolehlivé vozy. Podle nich patří mezi nejčastější závady:

poruchy ukazatele stavu paliva
stávkující imobilizér
závady zapalování
netěsná chladící soustava
netěsné hadice topení
závady osvětlení

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

Prostě problémy jako s každým autem (značkou auta)nevybeteš si auto které by se nesralo jde spíš o tu lásku ke značce :wink:

Uživatelský avatar
ghostrider
Pilot
Pilot
Příspěvky: 759
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od ghostrider »

Oakley píše:Málo místa na zadních sedačkách, občas problémy s elektroinstalací, vrzání plastů v interiéru. U TDI motorů špatně vyřešená váha vzduchu, často odchází. Vysoká cena opoti jiným ojetinám, ale za vyšší cenu ho taky prodáš.

Slovo koroze golf nezná (pokud teda není bořenej a špatně sparvenej)má pozink karoserie, ani tvýfuk tím netrpí.

Podle STK TUV patří golf mezi nadprůměrně spolehlivé vozy. Podle nich patří mezi nejčastější závady:

poruchy ukazatele stavu paliva
stávkující imobilizér
závady zapalování
netěsná chladící soustava
netěsné hadice topení
závady osvětlení
Prostě dětský nemoci :D

Uživatelský avatar
Oakley
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1526
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oakley »

ghostrider píše:Prostě dětský nemoci :D
V praxi se mně stal akorát ten imo a to bylo stejně špatnou kostrou. Z praxe jsou to hlavně závady na el oknech, kdy praskne plastovej jezdec-vymění se za kovovej, pak jednou za čas vyčistit stěrače, nebo zatuhnou.

Uživatelský avatar
ghostrider
Pilot
Pilot
Příspěvky: 759
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od ghostrider »

Oakley píše:
ghostrider píše:Prostě dětský nemoci :D
V praxi se mně stal akorát ten imo a to bylo stejně špatnou kostrou. Z praxe jsou to hlavně závady na el oknech, kdy praskne plastovej jezdec-vymění se za kovovej, pak jednou za čas vyčistit stěrače, nebo zatuhnou.
No jasně, já osobně jsem se setkal pouze se závadou s chladičem (byl "schnilej", protože auto stálo 6 měsíců v garáži a jen asi na půl hodinky se s tím vyjelo jednou za 14 dní). Takže zatím nic závažnýho.

Jóóóóóóó a ještě zamrzlý zámek u řidiče :lol: :lol: :lol: To je asi tak vše, musím teda ještě zaklepat :D :D :D

Uživatelský avatar
Tomi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 457
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov, Brno

Příspěvek od Tomi666 »

no pokud uvažuješ o koupi tam bych místo 81 kW bych volil 85 kW s vlastní zkušenosti. 85kW má vyšší výkon, nižší spotřebu řekl bych ze všech motorů 1.9 TDI. Když srovnám 85 kW s 66kW tak je stále 85 lepší, modernější tedy novější a má vyšší výkon a i spotřeba je o 1 litr nižší než 66kW. Z vlastní zkšenosti to vím jelikož mám obě varianty 66 i 85 doma. Takže jsem to testoval při stejném sytlu jízdy jezdí 85 kW levněji. Takže kdybych kupoval vw golf4 volil bych 1.9 TDI PD 85 kW. 8)

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

Tomi666 píše:no pokud uvažuješ o koupi tam bych místo 81 kW bych volil 85 kW s vlastní zkušenosti.
Ze zkusenosti kamose bych doporucil spis 81kW: 85 bylo prvni PD, takze melo dost detskejch nemoci. Na 81 se sezenou lip dily, o ty spotrebe je to teda dost diskutabilni, co ja vim, tak PDcka maj vsechny vyssi spotrebu nez klasika.
Ovsem abych ho jenom nehanil: 81kW,235Nm vs. 85kW,285Nm v serii...
Ovsem zase se da namitnout, ze do 81kW se daj trysky a indiv. chip a zase muze bejt sranda. Je to o prioritach :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
Bedrich
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Hranic na Moravě

Příspěvek od Bedrich »

Já mám 85KW PD Varianta teprve asi půl ruku, ale předtím jsem měl 81KW normál. Ta spotřeba je u toho PD fakt větší než u klasiky, ale zato ten krouták je zase o něčem jiným. Navíc PD už má šestikvalta, ale pokud jezdíš po okreskách a najedeš děnně tak něco do 60Km tak bych já osobně radši volil nazpět tu klasiku, protože tu šestku použiješ tak akorát na dálnici nebo na rovnejch úsecích.

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

Jinak
+ :
vzhled - subjektivni
drzak ceny
dobre se shani dily - koncern
plnej pozink - nerezne
zpracovani - bohuzel nemuzu potvrdit u auta z Bratislavy-4motion (nic ve zlym)
4motion - neni stala, ale neni to obycejna viskozka, da se s tim jezdit, jiny zaveseni vzadu
dobre se shanej dily na upravy

a - :
vzadu se neda sedet na delsi vzdalenost
v kratky verzi to neni nakladak, ale to od toho asi necekas
chrochtl dela dost bordel a vibrace i vevnitr na dnesni pomery, coz ovsem tunera, kterej tomu este urizne zadni tlumic, moc netrapi :lol:
silentbloky na napravach se tomu vytriskaj dost brzo
pristup servisu a importera je vysmech, obzvlast pri tech cenach - ale to se tyka spis novejch aut
cena je vesmes premrstena, chce to hledat
vaha vzduchu tu uz zaznela, ale da se to sehnat pomerne levne

Doporuceni: TDI 81kW, nikdy na to nenechat sahnout autoriz servis, zahrivat a nechat ochladit pokud tomu davas cocku a myslim ze by to melo byt v pohode :wink:

Uživatelský avatar
Oakley
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1526
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oakley »

Přesně tak, taky bych radši klasický TDI, než PD :wink:

Uživatelský avatar
marek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od marek »

Bedrich píše:Já mám 85KW PD Varianta teprve asi půl ruku, ale předtím jsem měl 81KW normál. Ta spotřeba je u toho PD fakt větší než u klasiky, ale zato ten krouták je zase o něčem jiným. Navíc PD už má šestikvalta, ale pokud jezdíš po okreskách a najedeš děnně tak něco do 60Km tak bych já osobně radši volil nazpět tu klasiku, protože tu šestku použiješ tak akorát na dálnici nebo na rovnejch úsecích.
Taky mám TDi PD 85 kW (v sérii), teď s čipem. Dlouhodobá spotřeba-6,1 l/100. Šestikvalt je supr :wink:
Není lepšího mazadla na svwětě než nafty :-)

Uživatelský avatar
Bedrich
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Hranic na Moravě

Příspěvek od Bedrich »

No já najezdím tak nějak okolo 60 denně a mám dlouhodobou 7,5 a to jezdím bez zaplé klimy. Je teda fakt, že se sním nemazlím, ale u klasiky jsem jezdil stejným stylem a spotřeba tak 5,5

Uživatelský avatar
Filip
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

Mylsím,že ne všechny PD mají 6-ti kvalta... :wink:

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“