dnešní sešlost

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

kokyn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 423
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od kokyn »

PeLa píše:Sám víš, že když se řekne VW Golf R32, tak každému padne brada. A čeká od toho neskutečné. A ve srovnání s GTI je ten motor jaký?
tak to by ses divil :lol: :lol: vyprávěl mi, jak byl dneska u klokočky (autorizovanej servis škoda VW seat) vylezli dva mekánici a oba spustili -> no pěkně vytůůůněnej golf :lol: :lol: :lol: pak se za nima vyřítil třetí -> týýý vole, to je ta R32 co :lol: :lol: vůbec neměli šajna co znamená R32 :lol: :lol:

ty dva motory se blbě srovnávaj, 1.8T jede pohodičku klídek, pak sepne turb o a to je peklo :lol: R32 jede vyrovnaně bez "nakopnutí", přijde mi že v tý R32 necítíš pořádně ten zátah oproti tomu GTI kde sem cejtil každýho koně :D :D

Uživatelský avatar
kornout
Řidič
Řidič
Příspěvky: 98
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rumburk

Příspěvek od kornout »

Hold je to atmosferickej motor versus turbo. To nakopnutí tam ani být nemůže, ale zase to táhne pořád. 1.8T bylo konstuováno pro sportovní jízdu, R32 (původně z Phaetonu) je dělník.
Diagnostika VWgroup, úpravy SW tel. 775 687 954
Pracovní Octavia combi 1.9TDI 265PS 471Nm
T5 1.9TDI dělník
KTM 450EXC hračka
chipforum.cz

Uživatelský avatar
PeLa
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeLa »

No oni ti mekánici jsou znalci. :D
El Rom de Cuba

http://pelack.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;

kokyn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 423
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od kokyn »

kornout píše:Hold je to atmosferickej motor versus turbo. To nakopnutí tam ani být nemůže, ale zase to táhne pořád. 1.8T bylo konstuováno pro sportovní jízdu, R32 (původně z Phaetonu) je dělník.
no to nevim :lol: :lol: R32 dělník :lol: :lol: R32 je vrcholnej sportovní model, jak řikám, blbě se to srovnává :lol: bral bych podvozek z R32 a vše ostatní z GTI :lol: :lol:

Uživatelský avatar
PeLa
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeLa »

Já zase R32 s kompresorem a sponzora. :D
El Rom de Cuba

http://pelack.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;

kokyn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 423
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od kokyn »

PeLa píše:Já zase R32 s kompresorem a sponzora. :D
taky řešení :lol: :lol:

Uživatelský avatar
PeLa
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeLa »

Akorát není moc reálné. 8)
El Rom de Cuba

http://pelack.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;

kokyn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 423
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od kokyn »

PeLa píše:Akorát není moc reálné. 8)
kompresor je reálnej, jen ten sponzor se asi nenajde :lol:

Uživatelský avatar
PeLa
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeLa »

Tahle US verze nemá poziční světla jako Passat?
El Rom de Cuba

http://pelack.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;

kokyn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 423
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od kokyn »

PeLa píše:Tahle US verze nemá poziční světla jako Passat?
měla, sundal je, nemaj to rádi na STK :lol: :lol:

Uživatelský avatar
kornout
Řidič
Řidič
Příspěvky: 98
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rumburk

Příspěvek od kornout »

kokyn píše:
kornout píše:Hold je to atmosferickej motor versus turbo. To nakopnutí tam ani být nemůže, ale zase to táhne pořád. 1.8T bylo konstuováno pro sportovní jízdu, R32 (původně z Phaetonu) je dělník.
no to nevim :lol: :lol: R32 dělník :lol: :lol: R32 je vrcholnej sportovní model, jak řikám, blbě se to srovnává :lol: bral bych podvozek z R32 a vše ostatní z GTI :lol: :lol:
Motor
Diagnostika VWgroup, úpravy SW tel. 775 687 954
Pracovní Octavia combi 1.9TDI 265PS 471Nm
T5 1.9TDI dělník
KTM 450EXC hračka
chipforum.cz

Uživatelský avatar
PeLa
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeLa »

Škoda.
El Rom de Cuba

http://pelack.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;

kokyn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 423
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od kokyn »

kornout píše:
kokyn píše: no to nevim :lol: :lol: R32 dělník :lol: :lol: R32 je vrcholnej sportovní model, jak řikám, blbě se to srovnává :lol: bral bych podvozek z R32 a vše ostatní z GTI :lol: :lol:
Motor
co motor?

Uživatelský avatar
kornout
Řidič
Řidič
Příspěvky: 98
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rumburk

Příspěvek od kornout »

kokyn píše:
kornout píše: Motor
co motor?
Psal jsem o motorech, né o autech, u mě je motor z R32 klasickej atmosferickej motor a tudíž se i taka chová, deviza R32 je silnej motor na relativně lehkém autě, 1.8T je v porovnání s ním taková splašená, to nakopnutí turba je znát, samozřejmě je to příjemné. Víš jak to myslím?
Možná by bylo zajímavé svézt se s těmito auty při plném zatížení.
Diagnostika VWgroup, úpravy SW tel. 775 687 954
Pracovní Octavia combi 1.9TDI 265PS 471Nm
T5 1.9TDI dělník
KTM 450EXC hračka
chipforum.cz

kokyn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 423
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od kokyn »

jj, tak to taky je, každej motor má svý pro a proti, je to těžkýsrovnávat, je to jako věčná otázka benzínxnafta :lol: já prostě miluju tu chvilku kdy sepne turbo a mě to tlačí do sedaček :lol: :lol: sem na ty turba :lol: :lol: a 1.8T je pro mě ideálek :lol: :lol:

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“