A tomakec ti to psal taky:DOLLYm píše:Důležitá je ta koncová hodnota, 60mA je v pohodě, po zavření může holt být ještě neco aktivované, co se pozdeji vypne.. Prostě se soustřeď na rádio..kmara píše:Prostě jsem vytáhl pojistku, zavřel auto, odpojil baterku a změřil. Hned to ukázalo 0,4 pak např. 0,1 a nakonec 0,06A, tak jestli to má takhle upadat až na tu normální hodnotu.
Tak to změř stejně jako kmara, pak se tě potvrdí, jestli to rádio dělá nebo ne..Starý akumulátor to být samozřejmě může, nech si ho změřit (ten akumulátor myslím ) někde, kde prodávají akumulátory, udělají to zadarmo a máš větší jistotu.. Dalším vodítkem by mohlo být napětí po nabití aku a ustálení napětí.. Ale jak říkám, spolehlivější to je prodejců, kteří mají výbavu..Mažňák píše:no tak já mám taky s baterkou problém, taky paradoxně až po výměně rádia ale to by mělo být zapojené správně, po vytažení klíčku vypne, ale u mě bych to tipnul spíš na baterku, jelikož když zrovna nemrzne není problém, ale jakmile přijdou mrazy a je tak -3 a víc tak konec ( teda zatím sem vždy nastartoval protože jezdím denně a baterka se stihne dobyt) ale startéru se moc nechce
tomakecTD píše:11.8 je hodnota naprázdno, tím se nedá u baterií vůbec řídit. Ale moje baterie má naprázdno nějakejch 12,2-12,7 když dojedu? Ale jak říkám, napětí se musí měřit v zátěži. Třeba při světlech aby měla baterie 11,9V to je OK. Když startuješ padne napětí možná i k 10V což je normální.
Důležitá je kapacita baterie v AH. Pokud je baterie starší 4 let, může býti vadná. To se dá změřit jen speciálními měřiči mají to tam, kde baterie prodávají. Je to měřič s vnitřním odporem A ta baterka co tam máš je teda jaká? Jak stará, jaká značka, kolik A?
Jinak klidový stav 11-9-12,6
Start, odběr moment i 10V
Nastartovaný motor 12,9-13,6V - běží alternátor