výběr vozu

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: výběr vozu

Příspěvek od majrek001 »

důvod?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
sahara
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 13.05.2011 11:26
Bydliště: Vysočina

Re: výběr vozu

Příspěvek od sahara »

majrek001 píše:důvod?
srovnám svoje auto GIV 1,9tdi 66kw 2000 s oktávkou 1,8t 110kw rok 2001(už ta faceliftovaná).....s kamarádem jezdíme z vysočiny do školy do prahy...jezdíme dvě auta a bereme lidi.....vedeme si excely nákladů vod pojištění,palivo až po výměny voleje atd.....filtry a voleje kupujeme u kamaráda automechanika,kterej má nějakou tu slevu....zkrátím to, prostě já narval celkové do toho auta už o cca 10tis kč víc a najezděno s těmi auty máme cca stejně 80tis km(máme je 4 roky) akorád on ted má najeto cca 300 tis km a já cca 400 tis km....na budíkách máme samozřejmě miň :D
a nebudu řikat že si ze mě dělá furt prd*l a předjíždíme i po výměně trysek a chipu na 100kw(to do toho cenovýho srovnání nepočítám)
takže jsem si naschvál koupil naftu kvůli dlouhým cestám a nakonec se vyplatí benzín.....můj názor....nebo jsem narazil na špatný kousek na kterym se muselo dost věcí vyměnit a on měl zase štěstí....třeba mě ještě dožene....
1.9tdi pd AUY 4x4
1.9tdi alh GIV

Uživatelský avatar
zanzara2
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 12.04.2013 20:20
Bydliště: Plzeň

Re: výběr vozu

Příspěvek od zanzara2 »

Co máte proti PD motorům? V práci jsme měli Passata 3G 1.9TDi PD 85kW r.v. 2000. Za prvních 5 let nalítal s tím obchodník Plzen-Brno 250tís. km. Dalších 7 let auto vozilo doklady po Plzni. Za 12 let se měnily jen spotřební věcí: náplně, rozvody po 90tís., 2x brzdové kotouče, 1x přední náprava, poloosa, ložisko kola. Na motor nikdo nesahal. Najeto 387.000km. Spotřeba oleje 1l/20000km Shell 5x40. Jak v posledních letech jezdil po městě začal motor padat do nouzáku. Vzal jsem ho na víkend do Mnichova a po dálnici vyhnal všechny mouchy z výfuku. Na měsíc byl pokoj. Když nájezd se blížil 400tís spojka už brala na konci. Ale motor při -15C startoval i bez žhavení.
VW Bora 2.3i 110kW LPG: Obrázek

Uživatelský avatar
DurexElite
Profík
Profík
Příspěvky: 1132
Registrován: 16.02.2009 21:47
Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
Kontaktovat uživatele:

Re: výběr vozu

Příspěvek od DurexElite »

zanzara2 píše:Co máte proti PD motorům?
nic, rotačky a PD jsou super.. :-)
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915

Uživatelský avatar
adam.87
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 29.06.2010 19:27

Re: výběr vozu

Příspěvek od adam.87 »

PD je trochu šicí stroj ale docela i jede :good:
Co můžeš udělat dnes,odlož na pozítří.Získáš dva dny volna.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“