Investice do staršího? Má to význam?

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od Munez »

jj to by nemelo.jsem se prepocital s konikama a jak rikas,pokud nebudes delat chip,tak se stejne tlak na turbu nezmeni.jinak ta 100kw musi byt asi dobra dymovnice ne?
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od skacel99 »

Munez píše:jj to by nemelo.jsem se prepocital s konikama a jak rikas,pokud nebudes delat chip,tak se stejne tlak na turbu nezmeni.jinak ta 100kw musi byt asi dobra dymovnice ne?
Tak když se tomu šlápne,tak jo.Zas to ale celkem jede.Ale není to až taková kalamita.Hulí to stejně,jako bráchovo TD v sérii

Uživatelský avatar
VW tomasz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2292
Registrován: 08.04.2010 18:41
Bydliště: okoli opavwy ,ostravwy

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od VW tomasz »

Woko_O píše:
Munez píše:s tema 125 konema chces jezdit se seriovym turbem?ono to jde,ale po takovych kilometrech kdo vi jak dlouho jeste bude jezdit po chipu
a co to podle tebe uděla? Nebudu chipovat..do jednotky nebudu vůbec sahat. Jen vyměním vstřiky. Dostanu se na nějakých,dejme tomu 85-90kW. VW dělalo motory, který měly stejný turbo a větší výkon.. Regulace zůstane stejná,hodnoty jaký má tlačit taky.. nemělo by to nic udělat.. :)
Dle me blbost trysky bez chipu
(s)low and original

Uživatelský avatar
Woko_O
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 466
Registrován: 22.09.2011 22:50

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od Woko_O »

Dle mě vůbec.. dle mě blbost dělat chip.. :) co by mi udělali chipem? Zregulovali kouřivost motoru? Na to prdim..Upravili mapu? Zas tak drastická změna to nebude aby to rozhodilo chod motoru.. respektive neměla by.. :) Výkon už potom zvyšovat nechci. Do jednotky si pájet nenechám,maximálně bych někoho poprosil,pokud se to bude hádat, o menší úpravu..jinak ne..

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od majrek001 »

to drastická změna bude (chip ti reguluje úplně všechno).. hlavně když tam cokoliv změníš tak jsou k tomu potřeba upravit mapy chip.. a nepočítej že ti to nějak erxtra přidá ty trysky bez odladěného softu kor na 85kW.. ty trysky ze seriovým softem skoro nepoznáš teda za tebou to asi poznat půjde, už jen logicky půjde tam pořád stejně vzduchu a korat bude větší díra v tryskách ale jednotka bude počítat že je tam menší takže to tam pohrne naftu pod stejným tlakem a přidá ti to tak akorát kouř a pocit že tam máš větší díry v tryskách

a jak píšeš že vw dělalo stejný motory s různým výkonem, tak třeba 81kW má jiný trysky než 66kW ale rozhodně má i jiný mapy - takže tě chip nemine

a zrovna 66kW ten chip přidá celkem dost, seriový je to celkem mrtvola

určitě ti tady objasní nějaký odborník co chipováním (úpravou map) živý jako motorpower, TDIfun a další..

tady to třeba řešili to co chceš ty větší trysky se seriovým softem http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=98&t=239403" onclick="window.open(this.href);return false;
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Woko_O
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 466
Registrován: 22.09.2011 22:50

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od Woko_O »

Pokdu vím,kluci z dieselpoweru měnili vstřiky na 66kW se seriovým softem kdy z 90PS udělali cca 130PS. Viděl jsem i graf viz (from dieselpower) :

Obrázek

Dle všeho by si S764ky měly dost dobře rozumět se softem 66kW ALH,který by dle všeho měl pracovat s přebytkem vzduchu..

Uživatelský avatar
VW tomasz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2292
Registrován: 08.04.2010 18:41
Bydliště: okoli opavwy ,ostravwy

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od VW tomasz »

Jak myslis,ale proc teda po vymene trysek kazdy ladi soft za 5 tacu?z nudy asi ne
Az vymenis trysky tak dej vedet jak ti to taha,to bude jizda
(s)low and original

Uživatelský avatar
Woko_O
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 466
Registrován: 22.09.2011 22:50

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od Woko_O »

Kazdy to neladi.. :)

Ladí se to jenom do vetsiho výkonu nebo jen kvůli menším úpravám. Nemyslím si že by mi někdo tajil to že musim ještě nutně přečipovat po výměně trysek.. :)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od majrek001 »

no každý to ladí kdo nechce aby motor šel rychle do kytek.. ono je to tak nějak standard a úplně běžná věc, že jsou potřeba odladit mapy ke větším tryskám/turbu, docela se divím, že si vůbec někdo troufne s tím jezdit bez úpravy softu .. ono už vstřikování není podle mě nějak jednoduchý proces kór když to narušíš jinými vstřiky a jednotka s tím nepočítá, to by mě zajimalo kolik s takovou to nedotaženou úpravou motor najede spolehlivých km než se na něco nenávratně poje*e

ale jak se říká každý svého štěstí strůjce
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
VW tomasz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2292
Registrován: 08.04.2010 18:41
Bydliště: okoli opavwy ,ostravwy

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od VW tomasz »

Chtel bych poznat typka co ladi auta treba 10let a rika mi do oci :vymen jen trysky spotreba klesne,nebude to hulit a prida ti to 30kw a hlavne to necipuj a neupravuj mapy, to vydrzi fakt
(s)low and original

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od majrek001 »

no to bude asi problém sehnat někoho takového, protože ten co se tím živí a dá ti na svoji práci záruku tak si nelajzne to zkoušet jestli to vydrží nebo ne, bez úpravy softu.. tak napiš třeba motorpoweroj ten nám tady chipoval kde komu auta a uznávám ho jako profíká ve svém oboru.. to by pak všichni mohli ty své krámky zavřít a prodávat jen turba a trysky s tím že se to nějak popere
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Woko_O
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 466
Registrován: 22.09.2011 22:50

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od Woko_O »

Moment..bavíme se tu každej o něčem jiným. Já nechci dělat chip z důvodu zásahu do jednotky,to znamená že nechci zvedat výkon po výměně trysek o dalších dejme tomu 10kW abych se dostal na nějakých 100kW. To je podle mě zbytečnost. Nehodlám zvyšovat výkon jen tím že nechám upravit mapu v řídící jednotce,ano i to bych mohl.. Pro mě ale bude lepší udělat mechanickou úpravu a případně k tomu upravit mapu průběhu motoru..ano to bych bral taky. Ale urcitě ne připájet něco navíc do mojí jednotky nebo měnit mapu do vyšších výkonů. To že vyměním jen samostatné vstřiky je pouze úsudek a to že by to motor nevydržel je možný taky.. nicméně počítám že by to udělat nic nemělo. Možná se trochu zvýší kouřivost,spotřeba.. Plus samozřejmě opotřebení některých dílu s čimž se ale musí počítat.

Navíc si nejsem jistej jestli vůbec moje jednotka podporuje nějaký zásahy.

Každopádně díky za Vaše nazory,oba máte pravdu..

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od majrek001 »

ono se do jednotky nic nepřídává žádné HW (to asi máš na mysli powerbox - oblbovač jednotek) ale upravuje SW ŘJ.. tím že upravíš mapy tak ti to bude dávat správnou dávku jakou má podle vstřiku a všeho tím spojeného.. to jestli to budeš chtít hnát výše za výkonem je na tobě nic méně je to potřeba sladit ze softem ať budeš chtít jen výkon co přidají vstřiky nebo tomu trochu přidat

u starších jednotek se musí pamět vypájet dát do čtečky a přepsat u novějších-stabilnějších to přepíší přes diag. zásuvku
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od skacel99 »

Woko_O píše:Já nechci dělat chip z důvodu zásahu do jednotky...
pokud máš takovej strach o jednotku(nevím teda proč),tak si spočítej,kolik případně stojí jiná jednotka a kolik by stály třeba propálený písty a podobně.To je asi extrémní případ,ale stát se může cokoli.Ale taky nemusí.Nicméně je na úsudku každýho,co chce se svým autem dělat.
I pokud by se nic nestalo,tak dejme tomu,že by se zvedla spotřeba třeba o litr.Při ceně nafty 37 kč to je při ročním nájezdu třeba 20 000 km je to navíc 7400,- Chip stojí dejme tomu 5500,- Logickou dedukcí si každý vyvodí,co je levnější

Uživatelský avatar
Woko_O
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 466
Registrován: 22.09.2011 22:50

Re: Investice do staršího? Má to význam?

Příspěvek od Woko_O »

majrek001 píše:ono se do jednotky nic nepřídává žádné HW (to asi máš na mysli powerbox - oblbovač jednotek) ale upravuje SW ŘJ.. tím že upravíš mapy tak ti to bude dávat správnou dávku jakou má podle vstřiku a všeho tím spojeného.. to jestli to budeš chtít hnát výše za výkonem je na tobě nic méně je to potřeba sladit ze softem ať budeš chtít jen výkon co přidají vstřiky nebo tomu trochu přidat

u starších jednotek se musí pamět vypájet dát do čtečky a přepsat u novějších-stabilnějších to přepíší přes diag. zásuvku
Ne ne,měl sem namysli to vypajení paměti.. Myslím že moje jednotka nepodporuje flashovaní bez vyjmutí,ale to bych ted kecal. Otázkou je jen pokud se ceny budou individualne lišit tim že nechci zvedat výkon ale pouze upravit optimalne mapu a nebo jestli mi naperou full cenu jako za chip kdy se dělá i zvýšení výkonu. To už je ale otázka na ty,kteří tuto úpravu provádějí..

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“