GOLF IV 99 nebo 2000 r.v. ??
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: GOLF IV 99 nebo 2000 r.v. ??
na většině rotaček jde vyčíst skutečný stav km třeba přes HEX-CAN, ale záleží jakou to má ŘJ motoru.. já bych si vybral 81kW TDI sežere to jakoukoliv naftu není to tak háklivé na kvalitu nafty jako PD. 81kW+chip jede pěkně a těch 600tkm to vydrží jak nic, ale do výběru bych zahrnul jen CANový auta (takže někde od 99/7 a novější) a samosebou s ESP
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 18.01.2013 00:03, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- smrtka.smety
- Jezdec
- Příspěvky: 442
- Registrován: 30.07.2012 13:26
Re: GOLF IV 99 nebo 2000 r.v. ??
Tak někdo tu měl taky golfa rv. 99 (ALH) a EKO neplatil...
VW GolfIV 1.9 TDI, 66kW ALH, čípek
Provozuji VášZrak.cz - Oftalmologický portál, který se zaměřuje na refrakční laserové a nitrooční zákroky
Provozuji VášZrak.cz - Oftalmologický portál, který se zaměřuje na refrakční laserové a nitrooční zákroky
- VW tomasz
- VWsenior
- Příspěvky: 2292
- Registrován: 08.04.2010 18:41
- Bydliště: okoli opavwy ,ostravwy
Re: GOLF IV 99 nebo 2000 r.v. ??
ja byl treba s r.v 99 85kw spokojeny ,ikdyz mel hafo najeto,jinak 66kw a 81kw jsou konstrukcne stejne motory a drzaky ktere uz nikdy zadna automobilka nebude schopna vymyslet,taky kvuli ekologii,jinak na tom odkazu ten cerveny golf ma 18´kola ,takze pocitej ze podvozek nebude zrovna v supr stavu..hodne stesti pri vyberu
(s)low and original
- Shorty.
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 13.09.2008 16:34
- Bydliště: Plzeňský kraj-Klatovy
Re: GOLF IV 99 nebo 2000 r.v. ??
tak děkuju všem za rady v psolední době sem našel plno hezkých kousků za slušnou cenu, ale všechny až na jeden maj motor 85 KW PD.
A co sem tu tak pročítal forum tak některý od PD dost odrazujou tak nevím, mám teď jedno PD ve slušný výbavě a za přijatelný penize pro mě vyhlídlnutý, ale nevím jestli jít do toho. Když tu všude čtu jak je to nespolehlivý atd
A co sem tu tak pročítal forum tak některý od PD dost odrazujou tak nevím, mám teď jedno PD ve slušný výbavě a za přijatelný penize pro mě vyhlídlnutý, ale nevím jestli jít do toho. Když tu všude čtu jak je to nespolehlivý atd
- kmara
- VWagenista
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 16.10.2011 21:06
- Bydliště: MoraVWa
Re: GOLF IV 99 nebo 2000 r.v. ??
To není pravda, že to je nespolehlivý. Chce to pořádně okouknout a uvidíš. Jinak jestli je to PD 96kW, tak klidně do toho běž.
VW Golf IV black magic, 1.9 TDi, 81 kW, r.v. 2002
- Shorty.
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 13.09.2008 16:34
- Bydliště: Plzeňský kraj-Klatovy
Re: GOLF IV 99 nebo 2000 r.v. ??
mám vyhlídnutnýho tohoto :
http://auto.bazos.cz/inzerat/20456690/G ... D-85kw.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Co na něj říkáte ?
http://auto.bazos.cz/inzerat/20456690/G ... D-85kw.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Co na něj říkáte ?
- PetrSs
- Jezdec
- Příspěvky: 308
- Registrován: 16.02.2012 20:58
- Bydliště: Jihlava
Re: GOLF IV 99 nebo 2000 r.v. ??
asi jeden z těch lepších kusů na netu bych řekl za ty prachy v kůži...navíc když už chip tak ho dělal u DP,takže je vidět že mu auto nebylo lhostejný.Ale když ho dělal u DP tak bych chtěl vidět graf z brzdy jestli si nevymejšlí Jinak klasika,diagnostika,projdi podvozek atd...Za ty prachy pokud je motorově ok bych do něho šel
Edit//kdyby si chtěl něco levnějšího dá se sehnat rotačka za míň,ale už zase nebude v TOP stavu jak píše u tohodle (pokud to tak je)
Edit//kdyby si chtěl něco levnějšího dá se sehnat rotačka za míň,ale už zase nebude v TOP stavu jak píše u tohodle (pokud to tak je)
Golf V GTI edition 30,big brake kit audi tt rs 370mm,ramair intake,LOBA motorsport HPFP APR Stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
- Shorty.
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 13.09.2008 16:34
- Bydliště: Plzeňský kraj-Klatovy
Re: GOLF IV 99 nebo 2000 r.v. ??
jako za ty peníze mě to láká docela dost ale teď mi pár lidí odrazuje od toho kvuli tomu, že to má mco najeto, že jim to příjde moc. Prej ohledně turba a dalších věcí... tak teď vážně nevím
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: GOLF IV 99 nebo 2000 r.v. ??
245tis neni moc,beztak má tak o kilo víc . Na km nehled,spíš nacelkový stav . Kdysi tu byl pasik 1.9TDi 96kW s 660tis a fungoval bez problem,je to jenom o tom jak se o to člověk stará ... na adiklubu je téma ''pochlubte se nájezdem'' a tam má třeba jeden člen na superbu 96kw taky skoro 600tis
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- PetrSs
- Jezdec
- Příspěvky: 308
- Registrován: 16.02.2012 20:58
- Bydliště: Jihlava
Re: GOLF IV 99 nebo 2000 r.v. ??
Kdo ti to radí???každej starej nafťák bude mít tohle najeto neli víc a co to je 240tisíc pro nafťáka???vůbec nic...turbo může odejít po 150 tisíc a nebo může držet...záleží na chování a na výrobě samozřejmě.Jak sem psal projdi to komplet,vem diagnostiku a víc asi nevymyslíš,drahá může bejt dvouhmota pokud se ještě nedělala atd...ale to je na každým autě.Já bych do toho šel kdyby byli slušný brzdy abych nemusel dávat všechny kotouče a desky,slušný gumy,hlavně motorově v pořádku...spojku taky poznáš když bude v posledním tažení a turbo poznat můžeš a nemusíšShorty. píše:jako za ty peníze mě to láká docela dost ale teď mi pár lidí odrazuje od toho kvuli tomu, že to má mco najeto, že jim to příjde moc. Prej ohledně turba a dalších věcí... tak teď vážně nevím
Golf V GTI edition 30,big brake kit audi tt rs 370mm,ramair intake,LOBA motorsport HPFP APR Stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
- Shorty.
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 13.09.2008 16:34
- Bydliště: Plzeňský kraj-Klatovy
Re: GOLF IV 99 nebo 2000 r.v. ??
jojo ohldně km mi to příjde taky dobrý jinak nedávno v práci sme se otomhle golfu bavili a říkal, mi tam známej, že měl taky vw a taky žlutou, ale že ta žlutá ta koncernová je dost náchylná na " vyblití" barvy ? A co koukal, že by prej asi i tahle by chtěla přeleštit, že fotky můžou házet jinej odraz. Ale že mu pár částí karoserie příjdou, že maj světlejší odstín, ale jak říkal může to bejt blbě nafocený. Mě spíš jde oto co je pravdy ohledně tý barvy ?