no aby ti to netlakovalo třeba když je někde něco prasklý jinak přetlakáč je jen na víčkuFreeman píše:Co myslíš tím jinej problém? Psal jsi mi, že bych tam mohl mít vysokej tlak a přetlakáčem to pak leze ven. Ale to snad taky souvisí s tím víčkem, ne? A kde tam je ještě jakej přetlakáč kromě víčka?KADEL píše:to zjistíš jen když ho vyměníš nebo když si ho necháš natlakovat ale aby jsi neměl jinej problém co jsem psal nahoře
Ztrácí se chladící kapalina.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- Freeman
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královehradecký kraj
Tak jsem koupil nové víčko, kupodivu stálo jen 280kč ale stejne se mi to moc nezdá. Zatím to málo vody nehlásilo, tlakuje to už taky méně, ale stejně je ta hladina v nádobce hrozně pohyblivá. Když se to jízdou natlakuje, tak mám hladinu těsně nad minimem a když odšroubuju uzávěr, tak se vrátí skoro do půlky nádobky, čili max. Zatím jsem nalítal jen 2x po 40km, tak těžko říct, já už jinak nevím. Ještě mě napadá, jestli tam nemám moc vody oproti fridexu. Ze začátku jsem totiž dolíval asi 2x jen vodu. Jinak teplota motoru drží.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
To hejbání vody při tlaku je normálníFreeman píše:Tak jsem koupil nové víčko, kupodivu stálo jen 280kč ale stejne se mi to moc nezdá. Zatím to málo vody nehlásilo, tlakuje to už taky méně, ale stejně je ta hladina v nádobce hrozně pohyblivá. Když se to jízdou natlakuje, tak mám hladinu těsně nad minimem a když odšroubuju uzávěr, tak se vrátí skoro do půlky nádobky, čili max. Zatím jsem nalítal jen 2x po 40km, tak těžko říct, já už jinak nevím. Ještě mě napadá, jestli tam nemám moc vody oproti fridexu. Ze začátku jsem totiž dolíval asi 2x jen vodu. Jinak teplota motoru drží.
- Freeman
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královehradecký kraj
Takže jsem dojezdil, když odšroubuju víčko nádobky, tak se z útrob chladícího systému vyvalí plno bublinek. Na víčku od oleje se mi začíná tvořit našedlá emulze a olej se už zdá docela řidký. Dál to nebudu pokoušet, v úterý jde do servisu a já se teď budu modlit, aby to bylo jen těsnění a ne cela hlava
Ten motor je rok výroby 09/2001 a najeto má teprve 53 tis, z toho 10 tis jsem najezdil já, auto mám něco přes půl roku, jak se něco takového může vůbec u takto docela mladého motoru stát?
Jinak když se bude sundávat hlava, tak už asi rovnou udělat i rozvody, si myslim. A mám nechat vyměnit i vodní pumpu?
Ten motor je rok výroby 09/2001 a najeto má teprve 53 tis, z toho 10 tis jsem najezdil já, auto mám něco přes půl roku, jak se něco takového může vůbec u takto docela mladého motoru stát?
Jinak když se bude sundávat hlava, tak už asi rovnou udělat i rozvody, si myslim. A mám nechat vyměnit i vodní pumpu?
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- travel242fx
- Jezdec
- Příspěvky: 251
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
tazko poved je to dost neobvikle ...nenehanal si to ked to bolo studene? mozno ze ten majitel pred tebou to uz sposobil to uz sa asi nikdo nedovie ... tyhle opravy su nahovno clovek sa tesi z auticka setri penizky aby si do neho mohol nieco kupit nove a ono sa posere ,to je to najhorsieFreeman píše:Takže jsem dojezdil, když odšroubuju víčko nádobky, tak se z útrob chladícího systému vyvalí plno bublinek. Na víčku od oleje se mi začíná tvořit našedlá emulze a olej se už zdá docela řidký. Dál to nebudu pokoušet, v úterý jde do servisu a já se teď budu modlit, aby to bylo jen těsnění a ne cela hlava
Ten motor je rok výroby 09/2001 a najeto má teprve 53 tis, z toho 10 tis jsem najezdil já, auto mám něco přes půl roku, jak se něco takového může vůbec u takto docela mladého motoru stát?
Jinak když se bude sundávat hlava, tak už asi rovnou udělat i rozvody, si myslim. A mám nechat vyměnit i vodní pumpu?
- Freeman
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královehradecký kraj
- Freeman
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královehradecký kraj
Příští týden už konečně jdu na sundání hlavy, ale rád bych si ještě něco ověřil.
Jak jsem psal že mám vodu v oleji, tak to pravda neni, nepatrný šlem na víčku po zimě je úplně normální jev.
Popíšu, jak se to tedy chová:
V nádobce mám vodu u maxima, když motor jízdou zahřeju, tak se ztratí asi 1cm pod minimum ale jakmile povolím víčko a odpustím tlak, tak se zvedne zpět k maximu a trošku to zabublá. Ale jinak bez víčka to bublinky nedělá, jestli při jízdě nevim. Zkoušel jsem jezdit s povoleným víčkem a to se voda neztrácí, když to netlakuje. Když pak ale auto odstavím a příjdu ráno, tak mám v nádobce hodně pod minimem, takže je to na dolití min 2dc. To je mi divný, proč se neztratí za jízdy ale až po vystydnutí motoru.
Jinak auto jede normálně, nekouří a voda z výfuku neteče.
Poprvé mi v servisu našli udájně únik vody kolem čidla chladící kapaliny, to se odstranilo. Teplota motoru je ok a mám fungl nové víčko. Nerad bych něco dělal zbytečně, tak proto se ještě ptám.
Jak jsem psal že mám vodu v oleji, tak to pravda neni, nepatrný šlem na víčku po zimě je úplně normální jev.
Popíšu, jak se to tedy chová:
V nádobce mám vodu u maxima, když motor jízdou zahřeju, tak se ztratí asi 1cm pod minimum ale jakmile povolím víčko a odpustím tlak, tak se zvedne zpět k maximu a trošku to zabublá. Ale jinak bez víčka to bublinky nedělá, jestli při jízdě nevim. Zkoušel jsem jezdit s povoleným víčkem a to se voda neztrácí, když to netlakuje. Když pak ale auto odstavím a příjdu ráno, tak mám v nádobce hodně pod minimem, takže je to na dolití min 2dc. To je mi divný, proč se neztratí za jízdy ale až po vystydnutí motoru.
Jinak auto jede normálně, nekouří a voda z výfuku neteče.
Poprvé mi v servisu našli udájně únik vody kolem čidla chladící kapaliny, to se odstranilo. Teplota motoru je ok a mám fungl nové víčko. Nerad bych něco dělal zbytečně, tak proto se ještě ptám.
- martas01
- Profík
- Příspěvky: 949
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
ahoj mam stejnej problem u B3 akorat mam benzin 1.8 . vicko mam new kapalina se ztraci a trubky jsou jako sutr nekdo psal v sekci G2 ze to prej delala vodni pumpa ze moc tlakovala ale je to divny me pak vzdycky povoli hadice dole na chladici a troska vody zmizi ale v patek to byl sca 1l uz me to taky depta a mam ztrach tu hadici dole poradne stahnout paskou aby mi pak nevylitlo neco jineho mam auti jak hasickej vuz vozim v kufru asi 6 L vody pro pripad nouzeFreeman píše:Příští týden už konečně jdu na sundání hlavy, ale rád bych si ještě něco ověřil.
Jak jsem psal že mám vodu v oleji, tak to pravda neni, nepatrný šlem na víčku po zimě je úplně normální jev.
Popíšu, jak se to tedy chová:
V nádobce mám vodu u maxima, když motor jízdou zahřeju, tak se ztratí asi 1cm pod minimum ale jakmile povolím víčko a odpustím tlak, tak se zvedne zpět k maximu a trošku to zabublá. Ale jinak bez víčka to bublinky nedělá, jestli při jízdě nevim. Zkoušel jsem jezdit s povoleným víčkem a to se voda neztrácí, když to netlakuje. Když pak ale auto odstavím a příjdu ráno, tak mám v nádobce hodně pod minimem, takže je to na dolití min 2dc. To je mi divný, proč se neztratí za jízdy ale až po vystydnutí motoru.
Jinak auto jede normálně, nekouří a voda z výfuku neteče.
Poprvé mi v servisu našli udájně únik vody kolem čidla chladící kapaliny, to se odstranilo. Teplota motoru je ok a mám fungl nové víčko. Nerad bych něco dělal zbytečně, tak proto se ještě ptám.
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Tak pánové, tohle téma je sice o něco starší, ale protože mi přesně to samý začal motor dělat před cca měsícem (den před Řásnou) a do dneška nepřestal, tak to vytahuju z histori.MaxxCZ píše:díky špatnému víčku na nádobce jsem hoooodně dlouho nespal a 3 x sundával hlavu. Víčko stálo 95 Kč
Passat B5 1,9 TDI 85 kW (kdysi v serii), najeto cc 100 tkm (poctivých, znám to auto od novýho). Po 160 km na dálnici mi to sežralo komplet celou náplň chladiče. Dolil jsem jí a cestou zpět zas to samý. Prázdno, nápis STOP atd. Zkouknul jsem to odspoda a nikde nic podezřele mokrýho.
Po návratu z Řásný jsme na to koukli znova a měl jsem mokro na příčce za motorem, pod nádržkou od chladící kapaliny. Utíká mi to přepadem. Vyměnil jsem víčko, ale bohužel, při ostřejší jízdě to stejně zmizí. Nezdá se mi, že by to utíkalo těsněním kolem víčka.
Odhaduju, že to utíká přetlakovým ventilem ve víčku, přepad je mokrý a za nádržkou je vidět, že ta kapalina "odtéká" po vnitřku motorového prostoru. Otázka zní "proč je v okruhu tak vysoký tlak, že to vyfouká všechnu kapalinu "
Je možný, že by při zatížení lehce podfukovalo tesnění pod hlavou a tím se zvyšoval tlak v okruhu chlazení? Na volnoběh nikde žádný bublinky...
A jak jsem zaregistroval z předchozích příspěvků - vodní pumpa může tlakovat víc a tím pádem by to mohl přetlakový ventil přepouštět ven?
- Freeman
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královehradecký kraj
Vodní pumpou to nebude, je to jasný, hlava nebo těsnění pod hlavou. Jestli to tlakuje až tak, že to lítá přepadem, tak bych to typoval jen na to těsnění, kdyby to bylo hlavou, tak se to bude zhoršovat pomalinku jako to dělalo mě a né tak najednou. Zkus sundat výfukové potrubí a mrkni jak to v něm vypadá, já měl jeden výfukový kanál od toho spalování vody lehce našedlej, měl světlejší odstín černé než ty ostatní. Sice ti voda lítá přepadem ale trocha se může dostávat i do motoru. Jinak se to taky prý dá poznat po čuchu, z té nádobky by měli být cítit spaliny. Chce to pořádně prověřit, než se přistoupí k půlení motoru
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
když jse to pak pročítal ještě jsou, tak jsem si taky uvědomil, že po otevření víčka nádržky se z ní kouří.Freeman píše:Vodní pumpou to nebude, je to jasný, hlava nebo těsnění pod hlavou. Jestli to tlakuje až tak, že to lítá přepadem, tak bych to typoval jen na to těsnění, kdyby to bylo hlavou, tak se to bude zhoršovat pomalinku jako to dělalo mě a né tak najednou. Zkus sundat výfukové potrubí a mrkni jak to v něm vypadá, já měl jeden výfukový kanál od toho spalování vody lehce našedlej, měl světlejší odstín černé než ty ostatní. Sice ti voda lítá přepadem ale trocha se může dostávat i do motoru. Jinak se to taky prý dá poznat po čuchu, z té nádobky by měli být cítit spaliny. Chce to pořádně prověřit, než se přistoupí k půlení motoru