Kdo má na kolik načipováno? A co na to spojka?

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

3.5 je mazec..Podle rucicky jeste neni zahratej motor..zajimali by me ostatni hodnoty...kdyz pojedes po rovine a pak z kopce s kvaltem a nebudes slapat na plyn tak to taky udelas:)..ja co se mi kdy nejmin povedlo tak je 4.1..to bylo jeste pred chipem.ale to me predjel i fra..ted mam dlouhodobou 6,4...jezdim bud Prahu a nebo dalnice..a jezdim jak kdy..vcera sem jel do 130..predevcirem 210..najezdim denne v prumeru 200km a dost si tu spotrebu sleduju a priblizit se cislo 3,5 je silenost,nehlede na to ze to auto musi dostavat taky peknou kladu kdyz na nej obcas neslapnes:)
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
JohnyB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JohnyB »

Chudej student píše:3.5 je mazec..Podle rucicky jeste neni zahratej motor..zajimali by me ostatni hodnoty...kdyz pojedes po rovine a pak z kopce s kvaltem a nebudes slapat na plyn tak to taky udelas:)..ja co se mi kdy nejmin povedlo tak je 4.1..to bylo jeste pred chipem.ale to me predjel i fra..ted mam dlouhodobou 6,4...jezdim bud Prahu a nebo dalnice..a jezdim jak kdy..vcera sem jel do 130..predevcirem 210..najezdim denne v prumeru 200km a dost si tu spotrebu sleduju a priblizit se cislo 3,5 je silenost,nehlede na to ze to auto musi dostavat taky peknou kladu kdyz na nej obcas neslapnes:)
...ty najezdíš denně v průměru 200km, tak to potěž pánbu..to ten závoďák bude za chvíli vyřízenej :?: :wink:

Uživatelský avatar
zajda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Střední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zajda »

Chudej student píše:3.5 je mazec..Podle rucicky jeste neni zahratej motor..zajimali by me ostatni hodnoty...kdyz pojedes po rovine a pak z kopce s kvaltem a nebudes slapat na plyn tak to taky udelas:)..ja co se mi kdy nejmin povedlo tak je 4.1..to bylo jeste pred chipem.ale to me predjel i fra..ted mam dlouhodobou 6,4...jezdim bud Prahu a nebo dalnice..a jezdim jak kdy..vcera sem jel do 130..predevcirem 210..najezdim denne v prumeru 200km a dost si tu spotrebu sleduju a priblizit se cislo 3,5 je silenost,nehlede na to ze to auto musi dostavat taky peknou kladu kdyz na nej obcas neslapnes:)
jj s RS bez chipu taky jezdím nejmín za 4.1 ale to je fakt nuda! jinak na co si kupovat takový auto aby jsi s ním pak jezdil za 5 litru to si zrovna můžeš koupit 66kw.

Uživatelský avatar
nogis
Závodník
Závodník
Příspěvky: 579
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od nogis »

Šlo o sázku, jinak je samozřejmě blbost jezdit za 3,5l. Průměrná rychlost byla někde kolem 45km/h. A palubák ukazuje dobře - dlouhodobá 4,9 odpovídá natankované naftě. Motor se za celou cestu, dlouhou asi 60km neohřál. Jen mě mrzí, že jsem nevyfotil i najeté denní km, aby někteří neměli pocit, že kecám. V podstatě je to dlouhodobá sázka, kdy soupeřím s Fabií SDI, která má dlouhodobou 5,2 a nemůže se dostat níž. Samozřejmě se rád svezu rychle, ale v tomhle počasí je to o hubu, nechávám si to až na jaro. Ale to bude spotřeba zase přes 6 litrů. Každopádně je 81kW TDi považováno za nejúspornější ze všech TDI vůbec.

Uživatelský avatar
zajda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Střední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zajda »

nogis píše:Šlo o sázku, jinak je samozřejmě blbost jezdit za 3,5l. Průměrná rychlost byla někde kolem 45km/h. A palubák ukazuje dobře - dlouhodobá 4,9 odpovídá natankované naftě. Motor se za celou cestu, dlouhou asi 60km neohřál. Jen mě mrzí, že jsem nevyfotil i najeté denní km, aby někteří neměli pocit, že kecám. V podstatě je to dlouhodobá sázka, kdy soupeřím s Fabií SDI, která má dlouhodobou 5,2 a nemůže se dostat níž. Samozřejmě se rád svezu rychle, ale v tomhle počasí je to o hubu, nechávám si to až na jaro. Ale to bude spotřeba zase přes 6 litrů. Každopádně je 81kW TDi považováno za nejúspornější ze všech TDI vůbec.
jak jsi na to přišel že je nejuspěšnější?

Uživatelský avatar
Macek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Macek »

Píše: nejúspornější :lol:

Uživatelský avatar
zajda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Střední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zajda »

Macek píše:Píše: nejúspornější :lol:
chybička se vloudila tak to sorry a jak jsi přišel že je nejuspornější :?:

Uživatelský avatar
Nalim
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1653
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Nalim »

nogis píše:Šlo o sázku, jinak je samozřejmě blbost jezdit za 3,5l. Průměrná rychlost byla někde kolem 45km/h. A palubák ukazuje dobře - dlouhodobá 4,9 odpovídá natankované naftě. Motor se za celou cestu, dlouhou asi 60km neohřál. Jen mě mrzí, že jsem nevyfotil i najeté denní km, aby někteří neměli pocit, že kecám. V podstatě je to dlouhodobá sázka, kdy soupeřím s Fabií SDI, která má dlouhodobou 5,2 a nemůže se dostat níž. Samozřejmě se rád svezu rychle, ale v tomhle počasí je to o hubu, nechávám si to až na jaro. Ale to bude spotřeba zase přes 6 litrů. Každopádně je 81kW TDi považováno za nejúspornější ze všech TDI vůbec.
Jinak pokud auto tak šetříš ryskuješ zadrření pár věci,jako je turbo a myslím i EGR ventil a plno jiných věci.Četl jsem to na dieselpower

Uživatelský avatar
nogis
Závodník
Závodník
Příspěvky: 579
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od nogis »

Když si přečteš pár testů těchto motorů, případně zkušeností majitelů, tak pochopíš co píšu. Nemyslím, že riskuju zničení motoru, když jednou jedu úsporně. V žádném případě motor nepodtáčím, držím ho v otáčkách největšího krouťáku a je pohoda. A o turbo strach nemám, docela často si vychutnávám přednosti motoru :D Jen to pak chce zase zklidnit, aby jsem udržel spotřebu ...

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

nogis píše:Když si přečteš pár testů těchto motorů, případně zkušeností majitelů, tak pochopíš co píšu. Nemyslím, že riskuju zničení motoru, když jednou jedu úsporně. V žádném případě motor nepodtáčím, držím ho v otáčkách největšího krouťáku a je pohoda. A o turbo strach nemám, docela často si vychutnávám přednosti motoru :D Jen to pak chce zase zklidnit, aby jsem udržel spotřebu ...
Ono si totiz spousta expertu mysli ze nejnizsi spotrebu dosahnes tim cim min bude otacek...neni to pravda...staci si lehtat plyn a sledovat aktualni spotrebu,podle toho pak jezdit...nejlepsi je drzte hranici kroutaku,jak psal nogis..Mi to vcera nedalo a zkusil sem to...26km,prumer byl 56km v hodine a spotreba 4.3...Predjelo me 8 Liazek,3 105 L,Wartburg Combi a Autobus MHD :o))))))))))))))..takze se s chuti vratim na svych 6,4:)))
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Pipiak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Pipiak »

VWoods píše:Jakou tam mám spojku asi nepoznám, že :-((
Nedá se to zjistit podle VIN?
hod tam motor, vykon, pripadne aj rok vyroby a ja ti mrknem do akeho vykonu a krutaku s tym mozes ist - teda len co sa tyka spojky

Uživatelský avatar
prassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severozápad

Příspěvek od prassat »

Ptáte se kolik má kdo načipováno a co na to spojka??

No mám to zvedlý z 81kW->100kW.... a spojka?? V pohodě - "klouže" pořád - je to totiž automat. převodovka :twisted:

Jinak dlouhodobá zimní spotřeba 6,8 l/100km (víc město, než mimo něj) Jinak jezdím na potřebu, né na spotřebu :wink:

PS: váha 1.450 kg

Uživatelský avatar
JohnyB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JohnyB »

...takže to vám jedu do UH za Milanem, že se nechám dodělat dojezd do palubáku. Přijedu tam a Milan to lusknutím prstu dohraje a super a tak se bavíme co zvýšení výkonu...no a že ............................... no a po hodině odjíždím od Milana a mám o 20% vyšší výkon. Teď jsem ve Vyškově u Smyka a za hodinu se chystám na cestu do Prahy, tak jsem zvědavý, ale už cesta z UH do Vyškova mě přesvědčila, že jsem udělal moc dobře a Milan je člověk se zlatejma ručičkama. Takže kdo váhá, tak mohu jen doporučit.

Uživatelský avatar
JohnyB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JohnyB »

...jo ještě něco...cestou zpět jel kousek Milan s námi a řekl bych, že jeho vůz jede o poznání lépe :D :D :D

Uživatelský avatar
Peta
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peta »

Mám jen takový lehčí "čipíček" z 85 kw na 109, dělalo se to asi v 15tkm, dnes mám 45tkm a někdy od 30-35 tkm se to spojce přestalo líbit. Myslím, že jí nijak zabrat nedávám, ale už prostě klouže, ne nijak dramaticky, ale časem se to bude určitě zhoršovat a bude muset ven. Co byste odborníci doporučili ? Něco ale cenově rozumného, pokud lze, ne nějakou keramiku za 15 apod. Doporučujte vyměnit lamelu i přítlačák nebo stačí lamela ? Dá se na tento motor použít třeba sada ze silnějšího 110 kw nebo to by se musel měnit i setrvák ? Prostě doporučte co a kde to seženu a za kolik. Díky moc

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“