Kdo má na kolik načipováno? A co na to spojka?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
3.5 je mazec..Podle rucicky jeste neni zahratej motor..zajimali by me ostatni hodnoty...kdyz pojedes po rovine a pak z kopce s kvaltem a nebudes slapat na plyn tak to taky udelas:)..ja co se mi kdy nejmin povedlo tak je 4.1..to bylo jeste pred chipem.ale to me predjel i fra..ted mam dlouhodobou 6,4...jezdim bud Prahu a nebo dalnice..a jezdim jak kdy..vcera sem jel do 130..predevcirem 210..najezdim denne v prumeru 200km a dost si tu spotrebu sleduju a priblizit se cislo 3,5 je silenost,nehlede na to ze to auto musi dostavat taky peknou kladu kdyz na nej obcas neslapnes:)
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- JohnyB
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
...ty najezdíš denně v průměru 200km, tak to potěž pánbu..to ten závoďák bude za chvíli vyřízenejChudej student píše:3.5 je mazec..Podle rucicky jeste neni zahratej motor..zajimali by me ostatni hodnoty...kdyz pojedes po rovine a pak z kopce s kvaltem a nebudes slapat na plyn tak to taky udelas:)..ja co se mi kdy nejmin povedlo tak je 4.1..to bylo jeste pred chipem.ale to me predjel i fra..ted mam dlouhodobou 6,4...jezdim bud Prahu a nebo dalnice..a jezdim jak kdy..vcera sem jel do 130..predevcirem 210..najezdim denne v prumeru 200km a dost si tu spotrebu sleduju a priblizit se cislo 3,5 je silenost,nehlede na to ze to auto musi dostavat taky peknou kladu kdyz na nej obcas neslapnes:)
- zajda
- Řidič
- Příspěvky: 129
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Střední Morava
- Kontaktovat uživatele:
jj s RS bez chipu taky jezdím nejmín za 4.1 ale to je fakt nuda! jinak na co si kupovat takový auto aby jsi s ním pak jezdil za 5 litru to si zrovna můžeš koupit 66kw.Chudej student píše:3.5 je mazec..Podle rucicky jeste neni zahratej motor..zajimali by me ostatni hodnoty...kdyz pojedes po rovine a pak z kopce s kvaltem a nebudes slapat na plyn tak to taky udelas:)..ja co se mi kdy nejmin povedlo tak je 4.1..to bylo jeste pred chipem.ale to me predjel i fra..ted mam dlouhodobou 6,4...jezdim bud Prahu a nebo dalnice..a jezdim jak kdy..vcera sem jel do 130..predevcirem 210..najezdim denne v prumeru 200km a dost si tu spotrebu sleduju a priblizit se cislo 3,5 je silenost,nehlede na to ze to auto musi dostavat taky peknou kladu kdyz na nej obcas neslapnes:)
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Šlo o sázku, jinak je samozřejmě blbost jezdit za 3,5l. Průměrná rychlost byla někde kolem 45km/h. A palubák ukazuje dobře - dlouhodobá 4,9 odpovídá natankované naftě. Motor se za celou cestu, dlouhou asi 60km neohřál. Jen mě mrzí, že jsem nevyfotil i najeté denní km, aby někteří neměli pocit, že kecám. V podstatě je to dlouhodobá sázka, kdy soupeřím s Fabií SDI, která má dlouhodobou 5,2 a nemůže se dostat níž. Samozřejmě se rád svezu rychle, ale v tomhle počasí je to o hubu, nechávám si to až na jaro. Ale to bude spotřeba zase přes 6 litrů. Každopádně je 81kW TDi považováno za nejúspornější ze všech TDI vůbec.
- zajda
- Řidič
- Příspěvky: 129
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Střední Morava
- Kontaktovat uživatele:
jak jsi na to přišel že je nejuspěšnější?nogis píše:Šlo o sázku, jinak je samozřejmě blbost jezdit za 3,5l. Průměrná rychlost byla někde kolem 45km/h. A palubák ukazuje dobře - dlouhodobá 4,9 odpovídá natankované naftě. Motor se za celou cestu, dlouhou asi 60km neohřál. Jen mě mrzí, že jsem nevyfotil i najeté denní km, aby někteří neměli pocit, že kecám. V podstatě je to dlouhodobá sázka, kdy soupeřím s Fabií SDI, která má dlouhodobou 5,2 a nemůže se dostat níž. Samozřejmě se rád svezu rychle, ale v tomhle počasí je to o hubu, nechávám si to až na jaro. Ale to bude spotřeba zase přes 6 litrů. Každopádně je 81kW TDi považováno za nejúspornější ze všech TDI vůbec.
- zajda
- Řidič
- Příspěvky: 129
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Střední Morava
- Kontaktovat uživatele:
- Nalim
- VWjunior
- Příspěvky: 1653
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Jinak pokud auto tak šetříš ryskuješ zadrření pár věci,jako je turbo a myslím i EGR ventil a plno jiných věci.Četl jsem to na dieselpowernogis píše:Šlo o sázku, jinak je samozřejmě blbost jezdit za 3,5l. Průměrná rychlost byla někde kolem 45km/h. A palubák ukazuje dobře - dlouhodobá 4,9 odpovídá natankované naftě. Motor se za celou cestu, dlouhou asi 60km neohřál. Jen mě mrzí, že jsem nevyfotil i najeté denní km, aby někteří neměli pocit, že kecám. V podstatě je to dlouhodobá sázka, kdy soupeřím s Fabií SDI, která má dlouhodobou 5,2 a nemůže se dostat níž. Samozřejmě se rád svezu rychle, ale v tomhle počasí je to o hubu, nechávám si to až na jaro. Ale to bude spotřeba zase přes 6 litrů. Každopádně je 81kW TDi považováno za nejúspornější ze všech TDI vůbec.
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Když si přečteš pár testů těchto motorů, případně zkušeností majitelů, tak pochopíš co píšu. Nemyslím, že riskuju zničení motoru, když jednou jedu úsporně. V žádném případě motor nepodtáčím, držím ho v otáčkách největšího krouťáku a je pohoda. A o turbo strach nemám, docela často si vychutnávám přednosti motoru Jen to pak chce zase zklidnit, aby jsem udržel spotřebu ...
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ono si totiz spousta expertu mysli ze nejnizsi spotrebu dosahnes tim cim min bude otacek...neni to pravda...staci si lehtat plyn a sledovat aktualni spotrebu,podle toho pak jezdit...nejlepsi je drzte hranici kroutaku,jak psal nogis..Mi to vcera nedalo a zkusil sem to...26km,prumer byl 56km v hodine a spotreba 4.3...Predjelo me 8 Liazek,3 105 L,Wartburg Combi a Autobus MHD ))))))))))))))..takze se s chuti vratim na svych 6,4:)))nogis píše:Když si přečteš pár testů těchto motorů, případně zkušeností majitelů, tak pochopíš co píšu. Nemyslím, že riskuju zničení motoru, když jednou jedu úsporně. V žádném případě motor nepodtáčím, držím ho v otáčkách největšího krouťáku a je pohoda. A o turbo strach nemám, docela často si vychutnávám přednosti motoru Jen to pak chce zase zklidnit, aby jsem udržel spotřebu ...
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
- JohnyB
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
...takže to vám jedu do UH za Milanem, že se nechám dodělat dojezd do palubáku. Přijedu tam a Milan to lusknutím prstu dohraje a super a tak se bavíme co zvýšení výkonu...no a že ............................... no a po hodině odjíždím od Milana a mám o 20% vyšší výkon. Teď jsem ve Vyškově u Smyka a za hodinu se chystám na cestu do Prahy, tak jsem zvědavý, ale už cesta z UH do Vyškova mě přesvědčila, že jsem udělal moc dobře a Milan je člověk se zlatejma ručičkama. Takže kdo váhá, tak mohu jen doporučit.
- JohnyB
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
- Peta
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Mám jen takový lehčí "čipíček" z 85 kw na 109, dělalo se to asi v 15tkm, dnes mám 45tkm a někdy od 30-35 tkm se to spojce přestalo líbit. Myslím, že jí nijak zabrat nedávám, ale už prostě klouže, ne nijak dramaticky, ale časem se to bude určitě zhoršovat a bude muset ven. Co byste odborníci doporučili ? Něco ale cenově rozumného, pokud lze, ne nějakou keramiku za 15 apod. Doporučujte vyměnit lamelu i přítlačák nebo stačí lamela ? Dá se na tento motor použít třeba sada ze silnějšího 110 kw nebo to by se musel měnit i setrvák ? Prostě doporučte co a kde to seženu a za kolik. Díky moc