Rozpoznat při nákupu ojetiny, zda "sedí" km není jednoduché.
Často napoví opotřebení interieru. Samozřejmě, jsou tady různé faktory:
značka auta, provoz, styl řízení a pod.
Konkretně mě zajímá, zda už jste setkali s prošlapanými pedály u GIV / OI / Bora / Leon
kolem 100k najetých km?
Kdysi u mého Passata r.v. 2000 1.9 TDI 85kw pedál spojky (poměrně tvrdý) dostal "pleš" při 350k.
Moje současná Bora má skutečných 202k a na pedálech to není poznat:
Opotřebení pedálů vs. km
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- zanzara2
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 12.04.2013 20:20
- Bydliště: Plzeň
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Opotřebení pedálů vs. km
Taky jestli jedeš po dálnici hodíš si tempomat a na pedál v podstatě 100km nešlápneš... Zas tak nemůžeš posuzovat.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Opotřebení pedálů vs. km
moje pedály vypadali podobně když jsem je v 170 tkm měnil za GTI/RS pedály
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu