Golf na 250km denně
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 20.09.2015 22:14
Golf na 250km denně
Ahoj všem, chápu, že je toto můj první příspěvek, ale i tak se mi snad podaří dostat z Vás rozumnou odpověď. Nechci jen, aby se to změnilo na flamewar jestli je lepší diesel a nebo benzín
Tudíž můj problém - sháním auto s co možná nejnižšími PROVOZNÍMI NÁKLADY (spojené náklady na palivo a údržbu) pro denní nájezd 250 Km po DÁLNICI. Je mi jedno, jestli to bude LPG a nebo nafta, nepreferuji zátah odspodu a na vyblbnutí mám V8. 20 už mi bylo taky 2x...
Prostě potřebuji DĚLNÍKA auto co odveze 2-4 lidi tam a zpátky co možná nejlevněji a s co možná nejméně problémy. Cenová hladina tak +- 100.000 Kč.
Do výběru se dostává z mého pohledu tedy pouze: (spotřeba cena LPG (13), nafty (29) * 2.5...
1.6 74 KW - v LPG - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 9.3/100, tj. 302 Kč/den
2.0 85KW opět přestavba na LPG - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 10.1/100, tj. 328 Kč/den
1.8 110 KW - opět přestavba na LPG - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 10.2/100, tj. 331 Kč/den
1.9 TDi 66KW - nějaký ALH - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 5.6/100, tj. 406 Kč/den
1.9 TDi 81KW - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 5.6/100, tj. 406 Kč/den
1.9 TDi 96KW - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 6.0/100, tj. 435 Kč/den
Z tohoto porovnání mi vychází jako optimální varianta ten 1.8T 110KW a nebo popřípadě ten 2.0i, ale NEVÍM, jak jsou na tom s dalšími náklady. Zřejmě dle selského rozumu na tom bude levněji ta 2.0 z důvodu absence turba
Možná se Vám bude zdát divné to, že řeším rozdíl 70Kč/den, ale při průměrném počtu 300 dní v roce to vychází na 21.000Kč a to je už hezká dovolená Vůbec se nebráním jinému modelu či automobilce, nicméně mi Golf (Octavia) přišel jako rozumný kompromis.
Moc děkuji za případné komentáře.
Tudíž můj problém - sháním auto s co možná nejnižšími PROVOZNÍMI NÁKLADY (spojené náklady na palivo a údržbu) pro denní nájezd 250 Km po DÁLNICI. Je mi jedno, jestli to bude LPG a nebo nafta, nepreferuji zátah odspodu a na vyblbnutí mám V8. 20 už mi bylo taky 2x...
Prostě potřebuji DĚLNÍKA auto co odveze 2-4 lidi tam a zpátky co možná nejlevněji a s co možná nejméně problémy. Cenová hladina tak +- 100.000 Kč.
Do výběru se dostává z mého pohledu tedy pouze: (spotřeba cena LPG (13), nafty (29) * 2.5...
1.6 74 KW - v LPG - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 9.3/100, tj. 302 Kč/den
2.0 85KW opět přestavba na LPG - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 10.1/100, tj. 328 Kč/den
1.8 110 KW - opět přestavba na LPG - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 10.2/100, tj. 331 Kč/den
1.9 TDi 66KW - nějaký ALH - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 5.6/100, tj. 406 Kč/den
1.9 TDi 81KW - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 5.6/100, tj. 406 Kč/den
1.9 TDi 96KW - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 6.0/100, tj. 435 Kč/den
Z tohoto porovnání mi vychází jako optimální varianta ten 1.8T 110KW a nebo popřípadě ten 2.0i, ale NEVÍM, jak jsou na tom s dalšími náklady. Zřejmě dle selského rozumu na tom bude levněji ta 2.0 z důvodu absence turba
Možná se Vám bude zdát divné to, že řeším rozdíl 70Kč/den, ale při průměrném počtu 300 dní v roce to vychází na 21.000Kč a to je už hezká dovolená Vůbec se nebráním jinému modelu či automobilce, nicméně mi Golf (Octavia) přišel jako rozumný kompromis.
Moc děkuji za případné komentáře.
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf na 250km denně
tohle je nesmysl realne to auto jezdi dalky okolo 4-4.5 litru pokud je v poradku1.9 TDi 66KW - nějaký ALH - spotřeba dle spritmonitor.de je cca 5.6/100, tj. 406 Kč/den
naopak u LPG jsou ty spotreby dost podhodnoceny musis pripocitat cca 0.5-1L benzinu pro starty a ohrati a navic pri najezdu 250km denne stravis docela dost casu u pumpy
nejmin motorovejch problemu bude s 2.0 85kW je to ne nejjednodussi motor ale na to bych se moc neohlizel a spis bych resil celkovej stav vozidla jelikoz nahradni dily na tyhle stary motory nejsou zas tak drahy a treba novy tlumice/brzdy atd vyjdou na podobny penize jako vymena motoru
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf na 250km denně
na dálky kup TDI s rotačkam se na 5l/100km dostaneš hravě a ty 1000 000km najedou když oně budeš pečovat nebo PD to je živější, ale vezme si o trošku víc než rotačka.. spotřeba LPG je trošku mimo ne, kdyby si psal kolem 12l tak tomu i věřím.. pokud benzín tak bych vzal 2.0l + LPG tam nemá co odejít
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Golf na 250km denně
1.8T jezdím krátké trasy za 8,5l, dálky se dá dostat na 7,5
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 20.09.2015 22:14
Re: Golf na 250km denně
Mi jde primárně o to, dostat se co nejlevněji (nejen na PHM, ale v celkových nákladech) tam a zpátky. Je mi jasné, že můžu trefit na kus, který stojí za pendrek a tam se to prodraží. VAG mám a nějaké zkušenosti s auty taky, technika na mechaniku k dispozici...
Tady opravdu nejde o to, jestli je to nafta a nebo benzín (resp. LPG), ale o to, co vyjde levněji v součtu.
Sehnat rotačku se slušným nájezdem a v dobrém stavu je asi nadlidský úkon
Tady opravdu nejde o to, jestli je to nafta a nebo benzín (resp. LPG), ale o to, co vyjde levněji v součtu.
Sehnat rotačku se slušným nájezdem a v dobrém stavu je asi nadlidský úkon
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf na 250km denně
nejlevnejs vyjde LPG v 1.4/1.6 motoru ale obetujes urcitej komfort protoze budes muset 2x-3x vic tankovat navic LPG neni na vsech stanicich a nebudes s tim moct do garazi
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 20.09.2015 22:14
Re: Golf na 250km denně
I při jízdě po dálnici na tempomat 130-140km/hod? Nebere v této rychlosti už třeba 1.6 stejně/míň?
O čas při tankování mi nejde, do garáží nejezdím. Teďka tankuju denně 40l LPG do 4.8iS, takže když budu tankovat 20, ušetřím 1/2 času
O čas při tankování mi nejde, do garáží nejezdím. Teďka tankuju denně 40l LPG do 4.8iS, takže když budu tankovat 20, ušetřím 1/2 času
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf na 250km denně
to nevim mam diesel mozna nekdo se zkusenostma z benzinu bude vedet
muj soused ma ale 1.6 8V LPG (1998) netusim co to je za oznaceni motoru/prevodovky ale rikal ze na dalnici mu to docela dost toci a diky tomu i zere (koupil to auto za 6000 takze si nema co stezovat )
muj soused ma ale 1.6 8V LPG (1998) netusim co to je za oznaceni motoru/prevodovky ale rikal ze na dalnici mu to docela dost toci a diky tomu i zere (koupil to auto za 6000 takze si nema co stezovat )
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf na 250km denně
1,4 / 1,6 točí cca při 130km/h 4000ot a to už je docela kravál na tak daleko a zrovna na dálky to není to pravé ořechové - to je auto na pocuky
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 20.09.2015 22:14
Re: Golf na 250km denně
Takze budto diesel 66/81 a nebo 2.0 benzin... Ted jeste nejakyho 5ti dverovyho ve slusnym stavu a vybave najit...
Jak jsou na tom automaticky prevodovky v techto motorizacich? Nasel jsem docela hezkou 2.0 ale s automatem... Pokud budu brat, ze se chova stejne jako u jinych koncernu (mam k dispozici superba 2.8v5 s automatem), tak na dalnici to zere stejne jako manual...
Jak jsou na tom automaticky prevodovky v techto motorizacich? Nasel jsem docela hezkou 2.0 ale s automatem... Pokud budu brat, ze se chova stejne jako u jinych koncernu (mam k dispozici superba 2.8v5 s automatem), tak na dalnici to zere stejne jako manual...
- steve
- Člen klubu
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 11.11.2007 08:36
- Bydliště: Beroun TEL-777 344 790,tel-602 344 790
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf na 250km denně
Kup si rotačku 66kw už ALH kodem motoru a budeš spokojenej, od LPG nebo nějakych 1,4 vůbec neuvažuj
samozřejmě si vem někoho ssebou kdo autum opravdu rozumí nebo auta překupoval nebo děla auta aspoň 15let
samozřejmě si vem někoho ssebou kdo autum opravdu rozumí nebo auta překupoval nebo děla auta aspoň 15let
CHCEŠ AUTOFOLIE?
tel přimo na mě- 602344790 stranky- http://www.autofolie-alter.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
montaže autofolií-tel 723 14 14 14-(17let),autoservis koncern(22let),supervag,diag.Delphi,plněni a čištěni klima
tel přimo na mě- 602344790 stranky- http://www.autofolie-alter.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
montaže autofolií-tel 723 14 14 14-(17let),autoservis koncern(22let),supervag,diag.Delphi,plněni a čištěni klima
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf na 250km denně
Hmm, automata ti asi takhle "starého" nedoporučím GIV nejsou nová auta a ty automaty prostě do 300 tis odcházejí (hodně záleží na řidiči) a rozumnou historii sehnat je těžké...
za mě určo ALH 66kW Spotřeba žůžo, jede to pěkně a nevadí tomu větší nájezd;) (resp. jakákoliv rotačka)
...
osobně jezdit denně takovou dálku, šel bych do vyšší třídy
za mě určo ALH 66kW Spotřeba žůžo, jede to pěkně a nevadí tomu větší nájezd;) (resp. jakákoliv rotačka)
...
osobně jezdit denně takovou dálku, šel bych do vyšší třídy
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
- Olaf87
- Moderátor
- Příspěvky: 2387
- Registrován: 21.06.2014 14:38
- Bydliště: Plzeň
Re: Golf na 250km denně
Je to přesně tak - mohu z vlastní zkušenosti potvrdit!!! A repas je pak opravdu drahá záležitost vzhledem k ceně auta.C3 píše:Hmm, automata ti asi takhle "starého" nedoporučím GIV nejsou nová auta a ty automaty prostě do 300 tis odcházejí (hodně záleží na řidiči) a rozumnou historii sehnat je těžké...
Ještě ke spotřebě: mám Varianta, 1,9 Tdi 81kW v automatu (4-kvalt) a ta spotřeba je vyšší více než o litr (oproti klacku). Jezdím kombinovaně lehce pod 7 litrů na 100km.
VW is my lifestyle Porsche was my dream 🫶
Porsche 911 Carrera 2 (996.1) - Camper
Volkswagen Polo 6KV Variant - Daily Bitch
Porsche 911 Carrera 2 (996.1) - Camper
Volkswagen Polo 6KV Variant - Daily Bitch
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 20.09.2015 22:14
Re: Golf na 250km denně
Tak zatím se nejvíce přikláním k 1.8T v manuálu a hodit to na LPG ))
- Olaf87
- Moderátor
- Příspěvky: 2387
- Registrován: 21.06.2014 14:38
- Bydliště: Plzeň
Re: Golf na 250km denně
A nepřemýšlel jsi o SDi? Motor vydrží všechno a spotřeba je minimální. Osobně bych volil 66kw, nebo klidně to SDičko
VW is my lifestyle Porsche was my dream 🫶
Porsche 911 Carrera 2 (996.1) - Camper
Volkswagen Polo 6KV Variant - Daily Bitch
Porsche 911 Carrera 2 (996.1) - Camper
Volkswagen Polo 6KV Variant - Daily Bitch