tempomat u GIV r.v.2003 1,6 16V 77kW typ BCB

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
verich
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 341
Registrován: 24.02.2006 21:02

tempomat u GIV r.v.2003 1,6 16V 77kW typ BCB

Příspěvek od verich »

Jen považuju za dobré se zmínit,že jsem tady na fóru sháněl zapojení tempomatu na mojeho Golfa IV 1,6 16V 77kW typ BCB r.v.2003.Bylo mi řečeno ,že zapojení je stejné jako u oktávky 1,6 75kW.Po všech útrapách se zapojením (teď už vše funguje) můžu v klidu říct ,že zapojení je úplně jiné a navíc u tohoto modelu NENÍ připravené zapojení do konektoru v mezistěně a musí se zapojovat přímo do ŘJ.Tak jen na okraj.Nakonec chci poděkovat za technickou pomoc klukům v nejmenovaném origo servisu VW kde mi poskytli komplet dokumentaci.

Uživatelský avatar
VlaK
Závodník
Závodník
Příspěvky: 539
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín, Brno

Příspěvek od VlaK »

Presne ten typ...i BCB mam i ja :) Tak dobry vedet, dekuju...
Born to grow.

Uživatelský avatar
zajda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Střední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zajda »

já mám 1.6 16v AUS a Milan_TS taky musel taha kabely s řj. u slabých motoru se asi počítá s tím že tam tempomat nikdo dávat nebude.

Uživatelský avatar
golFIK
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od golFIK »

Na moznost chybejicich kabelu mezi RJ a cernou svorkovnici jsem upozornoval jiz pri tvem prvnim dotazu ktery jsi psal 11.kvetna. Proto me dost zarazilo, ze jsi presto auto rozebral a pak jsi honem schanel zapojeni.

Uživatelský avatar
verich
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 341
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od verich »

No protože jsem to chtěl zapojit podle oktávky,která to údajně měla mít stejný (dle tvrzení jiných) i v případě,že by to nebylo dotažený do kontektoru T10k,tak přímo do ŘJ.Při prvním rozebrání jsem měl plánek právě na tu oktávku.Pak jsem přišel na to,že je to jiný.Toť vše. :lol:

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

šel by tempomat do mojeho auta tak jak ot popisujete?tj pačka...kabel..zapojit..aktivovat nebo mi to na muj motor nepujde a muselo by se tam něco předělat?mam plyn na lanko ne el.

Uživatelský avatar
Filip
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

KADEL píše:šel by tempomat do mojeho auta tak jak ot popisujete?tj pačka...kabel..zapojit..aktivovat nebo mi to na muj motor nepujde a muselo by se tam něco předělat?mam plyn na lanko ne el.
Potřebuješ předělat na EL plyn a pak to půjde...kamarád to tak měl taky...

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

a co se k tomu vše potřebuje????

Uživatelský avatar
cosby
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od cosby »

předělávat lanko na elektriku kvůli tempomatu mi přijde poněkud nepraktické a nesmyslné

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

cosby píše:předělávat lanko na elektriku kvůli tempomatu mi přijde poněkud nepraktické a nesmyslné
se jenom ptam jestli to má smysl
aprpo proč?

Uživatelský avatar
TAcc.cz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sydney
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TAcc.cz »

KADEL píše:a co se k tomu vše potřebuje????
Vyměnit ŘJ, škrtící klapku za elektronickou a nějaké kabely.
Víc se dozvíš tady, je to tam pěkně popsané co všechno potřebuješ, včetně VW čísel a přibližnou cenu.
http://theresias.com/tutorials/1j_gra.htm" target="_blank

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

staroch píše:
KADEL píše:a co se k tomu vše potřebuje????
Vyměnit ŘJ, škrtící klapku za elektronickou a nějaké kabely.
Víc se dozvíš tady, je to tam pěkně popsané co všechno potřebuješ, včetně VW čísel a přibližnou cenu.
http://theresias.com/tutorials/1j_gra.htm" target="_blank
hezky ale ne každej umí řečí DDR tak mi to prosím přelož a nakopni to jsem ty díli mi je jasne ale to čtení ani slovo :lol:

Uživatelský avatar
TAcc.cz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sydney
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TAcc.cz »

KADEL píše:
staroch píše: Vyměnit ŘJ, škrtící klapku za elektronickou a nějaké kabely.
Víc se dozvíš tady, je to tam pěkně popsané co všechno potřebuješ, včetně VW čísel a přibližnou cenu.
http://theresias.com/tutorials/1j_gra.htm" target="_blank
hezky ale ne každej umí řečí DDR tak mi to prosím přelož a nakopni to jsem ty díli mi je jasne ale to čtení ani slovo :lol:
No nic, jak jsem psal: Vyměnit ŘJ, škrtící klapku za elektronickou a nějaké kabely. Pak tam popisujou kterou RJ pro jakej motor a páčky a jakej typ klapky k jakému motoru. A dole je barevne zapojení kabelu v konektorech. Nebudu to cele prekládat...sežen si transtalor :wink:

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

ten mam a prdlajs platnej :lol:

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

tak jsem ty čísla nechal projet Etkou a to je ranec :lol: tak o tom ani uvažovat nebudu :lol:

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“