Odešlo turbo nebo něco jiného?

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Freeman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královehradecký kraj

Odešlo turbo nebo něco jiného?

Příspěvek od Freeman »

Už toho mám dost, nejdřiv mě to žralo vodu, tak jsem nechal zgenerálkovat hlavu. Dobrý, jezdím dál a najednou za poslední tři dny jsem si všiml docela hlasitého pískání z mot. prostoru při otáčkách 1600 - 2000, včera večer mrknu na měrku a olej pod minimem. Když jsem se díval před ani ne tydnem, tak tam bylo max. a najezdil jsem od té doby asi 500km. Tak dnes ráno jedu pro olej a že se stavím v servisu, aby se mi na to koukli, no a už jsem nedojel. Jedu tak 50km/h a najednou při řazení mi začli stoupat samovolně otáčky až přes 3000, kouknu do zrcátka a za mnou nebylo vidět. Okamžitě jsem to vypnul a nechal se odtáhnout do servisu. Tam jsme to ještě zkoušeli natočit a nic, motor se jen párkrát protočil a konec, teď už s ním ani nejde otočit. Že prý se asi potkal, hmm, jestli je to pravda, tak to maj na tryku oni, protože mi ty rozvody dělali před týdnem :evil:

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

to je pech no nevím jestli to bude tak jednoduchy s tím na kom je vina pak sem napiš jak to dopadlo

Uživatelský avatar
Nalim
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1653
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Nalim »

No pokud motor nejde ani protočit,tak je určo potkanej.
Myslím,že pokud jsou prdle rozvody,tak se to dá zjistit napojením na VAG.
Ještě při těch rozvodech měnil jsi i pumpu?Protože jestli ti prdla pumpa a nebyla měněná,tak máš smůlu.
Tohle se stalo Borakovi....měnil rozvody,ale pumpu ne a tá prdla.
Jinak držím palce,ale vidím to na výměnu motoru :cry:

Uživatelský avatar
Freeman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královehradecký kraj

Příspěvek od Freeman »

S tou pumpou mě docela naštvali, protože jsem ji vyměnit chtěl a oni se na to vyflákli, že prý byla dobrá. Řekli mi to až při placení, když jsem ji na faktuře neviděl :evil:
No nic, zítra se mám stavit, tak pak dám vědět.
Stejně ale, copak když rupne rozvoďák, tak začnou stoupat otáčky? A proč ten náhlý úbytek oleje? Nemohl se ten motor rozjíždět na olej v sání od turba a když jsem ho pak vypnul, tak nasál do válců tolik oleje, že nejde protočit? Hm, asi nad tím už moc polemizuju, zítra budu vědět.

Uživatelský avatar
MKTech
Pilot
Pilot
Příspěvky: 855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slavkov

Příspěvek od MKTech »

Podle popisu co to udělalo odešlo turbo ale nějak záhadně rychle. Hlavně ten velký ubytek oleje jediná možnost je přes turbo a tem modrý dým byl už konec turba . To byl ten modrý kouř.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací

Uživatelský avatar
Oakley
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1526
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oakley »

Tak tohle znám, zažil jsem to stejný zhruba před rokem, KO bylo turbo i motor.
A4 Avant 3.0 TDI Sline

Uživatelský avatar
Freeman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královehradecký kraj

Příspěvek od Freeman »

Oakley píše:Tak tohle znám, zažil jsem to stejný zhruba před rokem, KO bylo turbo i motor.
Achjo, to snad ne :cry:

Teď jsem o podobném případu četl na dieselpower, z turba se olej doslova vyleje přes sání do válců a při stlačení roštípe ojnice :!:

A jak poznam, jestli je motor KO? Vypnul jsem ho velice rychle a doběhnul v klidu bez záseku s vymáčknutou spojkou, a v tom servise když jsme ho zkoušeli nastartovat, tak se asi na 2 sek roztočil a pak se zastavil, nechytnul. Startér by snad ojnice neohnul :wink:

Uživatelský avatar
Freeman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královehradecký kraj

Příspěvek od Freeman »

Pane bože děkuju, já už budu hodnej :oops:

Motor naskočil a nic v něm neklepe, tak to přežil. Odpojili jsme mazání turba a sání, dolili olej, vyndali žhavičky, odpojili vstřiky a nechali motor proběhnout nejdřiv popojížděním auta a poté stártérem. Ze všech válců vylítal olej. Pak jsme vrátili žhavičky a motor na škrtnutí chytnul, chvilku hulil jak dýmovnice. Pak se sklidnil a při přidání plynu najednou z odpojeného sání od turba se vylil asi litr oleje :o . Fakt hnus, chrstlo mě to až na sklo 8O

Tak, a teď potřebuju sehnat turbo, dobrý stav levně, nemám už moc peněz. Děkuju za každý typ nebo nabídku.

Hlavně na co si dát při koupy staršího pozor, vůle v lopatkách atd.

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Řidič
Řidič
Příspěvky: 171
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Tommy-cupra »

to bude turbo,stalo se mi totez,turbo hrozne hvizdalo,pak najednou za mnou bilo a konec

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

Tommy-cupra píše:to bude turbo,stalo se mi totez,turbo hrozne hvizdalo,pak najednou za mnou bilo a konec
Taky u Tebe :D :D :D
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Turbo mám cena 3000,- dobrý stav.
724176286

Uživatelský avatar
Nalim
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1653
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Nalim »

Ještě že to je jen turbo chlape..... :lol:

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

Jeste ze to dopadlo aspon takhle...

Nerad bych dopadnul stejne, tak se chci zeptat jak poznam, ze jde turbo do kytek???

Jde mi hlavne o ten zvukovej projev. Takovy tichounky piskani je do kabiny slyset, ale to je asi ok, ne? (pri jizde v tunelu a se stazenyma okynkama je to slyset vic)

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Axiální vůle není vůbec žádoucí, je to jen krůček k tomu, aby jsi dopadnul jako tady kolega.

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

Andre píše:Axiální vůle není vůbec žádoucí, je to jen krůček k tomu, aby jsi dopadnul jako tady kolega.
Rozdil mezi axialni a radialni vuli nepoznam, jsem laik, tak jak se to tedy projevuje?

Pokud je turbo uplne novy, tak nema byt vubec slyset piskani? Ani pri jizde v tunelu?

Jak ovlivnim zivotnost turba? Pouzivam kvalitni olej 5W40, menim ho co 13000km, po startu nevytacim pres 2000ot, po jizde na plno necham vychladnout, jeste neco muzu pro turbo udelat ??

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“