GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- VWoods
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...
Tak na ECO Rally si určitě nekupuj PD, ale klasickou 81kW+nějaký čip.Painkiller píše:Chtěl bych něco co pojede a zároveň budu moct občas zkoušet ECOrally.Poraďte...
Jinak jestli 96 nebo 110 je nákladově určitě nastejno - spotřeba i díly. a co se týče turba na 110 - to začni shánět už ve chvíli, kdy si 110 koupíš - vždycky ho kdyžtak prodáš.
Podle mně je důležitější stav auta, cena atd, těch pár koní navíc je v klidu.
- Painkiller
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Měl to nejlepší Audi v historii - tzv. Uber Audi - "urq" úžasný nářadí na sníh i sucho je to vlastně první quattro (Michelle Moutton, Walter Rohrl a spol.) a můj takovej malej nesplnitelnej senChudej student píše:A jakou mel kamarad Audi?Painkiller píše: V cem myslíš, ne ve "výkonech" - podle mě je jediná, a ne malá, je výhoda ve spotřebě...
Dneska se jdu podívat na jednu GIV 85kW 4Motion, zatím jen podívat, do bazaru - narozdíl od quattra (kamarád měl Audi urq... ) jsem ve 4Motionu nejel, tak jsem zvědavej.Ještě než dám inzerát na svojí milovanou Mazdu tak mě to musí přesvědčit
- Painkiller
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
O to mi právě šlo, ale taky se na tom neshodnete... Asi to nebudu řešit, v pondělí jsem testoval toho Varianta 85kw a lítalo to hodně slušně (proti tý mý 66kw v automatu ), budu teda koukat hlavně po něčem co má 4Motion, PD a 6ti kvalt. Kdybych časem chtěl, vždycky to můžu upgradovat přečipováním u Milana_TSChudej student píše:96Kw...lepsi dostupnost dilu....ARL je exot...A Hydrant s Dr.Dieselem taky...
- Painkiller
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...
Souhlas.VWoods píše:Tak na ECO Rally si určitě nekupuj PD, ale klasickou 81kW+nějaký čip.Painkiller píše:Chtěl bych něco co pojede a zároveň budu moct občas zkoušet ECOrally.Poraďte...
Jinak jestli 96 nebo 110 je nákladově určitě nastejno - spotřeba i díly. a co se týče turba na 110 - to začni shánět už ve chvíli, kdy si 110 koupíš - vždycky ho kdyžtak prodáš.
Podle mně je důležitější stav auta, cena atd, těch pár koní navíc je v klidu.
V pondělí jsem se byl podívat na jednoho s 85kW...Jezdim kolem něj už od zimy - je to Variant,černej, 4Motion, r.v.2000, koupenej v ČR, serviska (vyplněná do 60 000, což je prostě klasický ), s climatronicem ale třeba bez počítače (napravitelná škoda), s teda skoro 180.000km a i když se prodavač snažil mě vodit po krásných silnicích, tak měl slušně vymlácenej podvozek (netuším co tak odchází na těch čtyřkách...), nějaký promáčklinky ve dveřích a co mi hlava nebrala tak třeba chybějící dekl na motoru a úplně prošoupaný ty přední plastový podběhy co je mj IC...Že by velký kola v rejdu??V bazaru je na 15" VW.Cena 239.000, ale asi by šli i o víc jak 10k dolů...
- Painkiller
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Studente, mrkni na tohle: http://www.mobile.de/SID03APK7UwhmqgQEW ... 1208477153&" target="_blankPainkiller píše:Měl to nejlepší Audi v historii - tzv. Uber Audi - "urq" úžasný nářadí na sníh i sucho je to vlastně první quattro (Michelle Moutton, Walter Rohrl a spol.) a můj takovej malej nesplnitelnej senChudej student píše: A jakou mel kamarad Audi?
- VWoods
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
To je klasické Audi Quattro. To prostřední.
Ještě se dělalo Audi coupe Quattro, vypadalo stejně, ale mělo slabší motor, podvozek atd., ale hlavně 4dírové náboje a kola.
A pak byla lahůdka - Audi Sport Quattro, to mělo zase všechno silnější ale hlavně mělo zkrácený rozvor (asi o 15 cm) a bylo rozšířené. Těch bylo ale bohužel hrozně málo...
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild" target="_blank
Ještě se dělalo Audi coupe Quattro, vypadalo stejně, ale mělo slabší motor, podvozek atd., ale hlavně 4dírové náboje a kola.
A pak byla lahůdka - Audi Sport Quattro, to mělo zase všechno silnější ale hlavně mělo zkrácený rozvor (asi o 15 cm) a bylo rozšířené. Těch bylo ale bohužel hrozně málo...
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild" target="_blank
- Mr. Death
- Profík
- Příspěvky: 1135
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...
Tak teda nevím, co tady popisuješ, tak bych asi nebral. Podle mě má cenu maximálně 190.000, mám rok 99, podvozek naprosto OK (protože do roku 2004 jezdilo v Německu), platnou servisku, najeto 150.000km. Cena byla ještě výrazně nižší než je 190.000. Pravda, na druhou stranu je to 2.0 benzín a nemá 4 motion, ale takový věci v klidu oželím, když to auto není žádná sračka...Painkiller píše:Souhlas.VWoods píše: Tak na ECO Rally si určitě nekupuj PD, ale klasickou 81kW+nějaký čip.
Jinak jestli 96 nebo 110 je nákladově určitě nastejno - spotřeba i díly. a co se týče turba na 110 - to začni shánět už ve chvíli, kdy si 110 koupíš - vždycky ho kdyžtak prodáš.
Podle mně je důležitější stav auta, cena atd, těch pár koní navíc je v klidu.
V pondělí jsem se byl podívat na jednoho s 85kW...Jezdim kolem něj už od zimy - je to Variant,černej, 4Motion, r.v.2000, koupenej v ČR, serviska (vyplněná do 60 000, což je prostě klasický ), s climatronicem ale třeba bez počítače (napravitelná škoda), s teda skoro 180.000km a i když se prodavač snažil mě vodit po krásných silnicích, tak měl slušně vymlácenej podvozek (netuším co tak odchází na těch čtyřkách...), nějaký promáčklinky ve dveřích a co mi hlava nebrala tak třeba chybějící dekl na motoru a úplně prošoupaný ty přední plastový podběhy co je mj IC...Že by velký kola v rejdu??V bazaru je na 15" VW.Cena 239.000, ale asi by šli i o víc jak 10k dolů...
- Painkiller
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...
To jo, za 240 ho neprodaj ani kdyby se stavěli na hlavu...Taky se prokecl, že mysleli, že když ho vystavěj v ZIMĚ, že se 4x4 hned prodá čili nepřímo řekl, že tam visí dlouho chudák.I podle těch zrezlejch kotoučů.Mr. Death píše:Tak teda nevím, co tady popisuješ, tak bych asi nebral. Podle mě má cenu maximálně 190.000, mám rok 99, podvozek naprosto OK (protože do roku 2004 jezdilo v Německu), platnou servisku, najeto 150.000km. Cena byla ještě výrazně nižší než je 190.000. Pravda, na druhou stranu je to 2.0 benzín a nemá 4 motion, ale takový věci v klidu oželím, když to auto není žádná sračka...Painkiller píše: Souhlas.
V pondělí jsem se byl podívat na jednoho s 85kW...Jezdim kolem něj už od zimy - je to Variant,černej, 4Motion, r.v.2000, koupenej v ČR, serviska (vyplněná do 60 000, což je prostě klasický ), s climatronicem ale třeba bez počítače (napravitelná škoda), s teda skoro 180.000km a i když se prodavač snažil mě vodit po krásných silnicích, tak měl slušně vymlácenej podvozek (netuším co tak odchází na těch čtyřkách...), nějaký promáčklinky ve dveřích a co mi hlava nebrala tak třeba chybějící dekl na motoru a úplně prošoupaný ty přední plastový podběhy co je mj IC...Že by velký kola v rejdu??V bazaru je na 15" VW.Cena 239.000, ale asi by šli i o víc jak 10k dolů...
- Painkiller
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
urq bylo první...podle něj dělali ty obyčejný atmosferický verze (i jen dvoukolky), pak byl ten Sport (zkrácená platforma, 300k, samej kevlar apod.stálo víc jak Testarossa v tý době a maj dodnes neuvěřitelnou hodnotu, ale to i to urq) a pak na konci 80tých let 20V.VWoods píše:To je klasické Audi Quattro. To prostřední.
Ještě se dělalo Audi coupe Quattro, vypadalo stejně, ale mělo slabší motor, podvozek atd., ale hlavně 4dírové náboje a kola.
A pak byla lahůdka - Audi Sport Quattro, to mělo zase všechno silnější ale hlavně mělo zkrácený rozvor (asi o 15 cm) a bylo rozšířené. Těch bylo ale bohužel hrozně málo...
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild" target="_blank
- Hydrant
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slaný
A potrebujes 4 kolu? Ses si jist? spotreba a naklady jsou daleko vyssi....Painkiller píše:O to mi právě šlo, ale taky se na tom neshodnete... Asi to nebudu řešit, v pondělí jsem testoval toho Varianta 85kw a lítalo to hodně slušně (proti tý mý 66kw v automatu ), budu teda koukat hlavně po něčem co má 4Motion, PD a 6ti kvalt. Kdybych časem chtěl, vždycky to můžu upgradovat přečipováním u Milana_TSChudej student píše:96Kw...lepsi dostupnost dilu....ARL je exot...A Hydrant s Dr.Dieselem taky...
- Painkiller
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...
Tak zacnem
2 Pk: Je to jen o prioritach. Uz toho tu dost zaznelo.
TDI 96kW - lip sezenes dily, zas tak o moc min to nejede (serie 310Nm vs. 320Nm), je jich vic, teoreticky bude levnejsi.
TDI 110kW - exot (coz my s Hydrantem sme ), dilu je dost malo, turbo se ale sehnat da u vsem znameho clena. Ma to jiny turbo, FMIC vcetne jiny chladicovky a sahar, naprosto debilni zpusob vedeni vzduchu od IC do sani. Tlaci to vic, takze ma ARL i jiny cidlo plniciho tlaku - do tri baru, klasika je do dvou a pul. V dalsich udajich se info od jednotlivych lidi rozchazeji. Udajne ma mit jine pisty i ojnice, klika stejna. Za turbo na tenhle motor Garretta proklinam, je to smejd. Nejedna se teda jenom o jinej program.
4motion. Velkou nevyhodou je kupodivu prevodovka. Skladal ji nakej sprinter, takze na dalnici se to toci a pak to chlasta. 2000rpm 100kmh, 3000rpm 150kmh, 4000rpm 200kmh. Na sestku. Jinak si ho ale nemuzu vynachvalit. Vyhodou je to, ze je to elektronicky, takze to neni jako viskozka, ktera reaguje po prokluzu. Tohle resi i naklony auta apod., takze je to schopny ti pomoct. Dalsi vyhoda je, ze to ma jinak ulozenou zadni napravu nez dvoukola (Hydrant vi, co to znamena ), ta ma obycejny vleceny ramena, tady sou este nejaky pomocny, ale klasickej viceprvek jako u petky to este neni.
Nevyhody: Vyssi hmotnost, vyssi spotreba (souvisi s vyssi hmotnosti, mechanickyma ztratama a i kratkou prevodovkou), vic dilu, ktery se muzou sypat.
V pripade dalsich dotazu se klidne ptej, i na ICQ.
2 M: thxMartas píše:ta 110kw verze bude asi taky trošku víc náročná na provoz a údžbu, přeci jen je to motor vyhnanej dost do výkonu. Nejpovolanějším na otázky ti bude Dr.Diesel......Painkiller píše:Uvažuju že prodám obě svý auta (respektive asi budu muset) a přemýšlím co by je mohlo nahradit, šoupněte sem nějaký postřehy o těchle dvou motorizacích GIV?
Chtěl bych něco co pojede a zároveň budu moct občas zkoušet ECOrally.Dost se mi líbí ty 4motion 110kW (moc jich není) ale neznám žádné zkušenosti s tím haldexem, nebo třeba Bechy někde psal, že ta 110kW má dost jinejch dílů (myslel jsem že je to jen ECU + nějaký drobnosti) apod.Poraďte...
2 Pk: Je to jen o prioritach. Uz toho tu dost zaznelo.
TDI 96kW - lip sezenes dily, zas tak o moc min to nejede (serie 310Nm vs. 320Nm), je jich vic, teoreticky bude levnejsi.
TDI 110kW - exot (coz my s Hydrantem sme ), dilu je dost malo, turbo se ale sehnat da u vsem znameho clena. Ma to jiny turbo, FMIC vcetne jiny chladicovky a sahar, naprosto debilni zpusob vedeni vzduchu od IC do sani. Tlaci to vic, takze ma ARL i jiny cidlo plniciho tlaku - do tri baru, klasika je do dvou a pul. V dalsich udajich se info od jednotlivych lidi rozchazeji. Udajne ma mit jine pisty i ojnice, klika stejna. Za turbo na tenhle motor Garretta proklinam, je to smejd. Nejedna se teda jenom o jinej program.
4motion. Velkou nevyhodou je kupodivu prevodovka. Skladal ji nakej sprinter, takze na dalnici se to toci a pak to chlasta. 2000rpm 100kmh, 3000rpm 150kmh, 4000rpm 200kmh. Na sestku. Jinak si ho ale nemuzu vynachvalit. Vyhodou je to, ze je to elektronicky, takze to neni jako viskozka, ktera reaguje po prokluzu. Tohle resi i naklony auta apod., takze je to schopny ti pomoct. Dalsi vyhoda je, ze to ma jinak ulozenou zadni napravu nez dvoukola (Hydrant vi, co to znamena ), ta ma obycejny vleceny ramena, tady sou este nejaky pomocny, ale klasickej viceprvek jako u petky to este neni.
Nevyhody: Vyssi hmotnost, vyssi spotreba (souvisi s vyssi hmotnosti, mechanickyma ztratama a i kratkou prevodovkou), vic dilu, ktery se muzou sypat.
V pripade dalsich dotazu se klidne ptej, i na ICQ.
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...
Jj, na vstriky sem zapomnel, ale ty se daj predpokladatChudej student píše:Neni vyhnanej do vykonu ale ma svoje turbo,vstriky atd...a problem je ten ze dilu na tenhle motor nikde moc neni..(ARL)
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Z jakyho duvodu bys mel mit problem pri aquaplanningu? Naopak ti to pomuze, ze se to snazi chytit nejakym hnanym kolem ne? BTW Kdyz letis kilo sede v pocasi kdy sou na silnici takovy louze, tak by ti nepomohla ani 2kola ani ESP ...cosby píše:4motion má Milan,já ho mám v Octávce.někdy super,jindy na ko*ot.Když třebas v lijáku ve 160 vletíš do kaluže a dostaneš aquaplaining tak se modli.já to budu řešit vypínáním Haldexu přes léto a dodělávkou ESP.Raději bych trvalý 4×4 jako mají Passaty a Audi 4 a 6