GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

96kW nebo 110kW?

96kW
14
35%
110kW
26
65%
 
Celkem hlasů: 40

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

Chudej student píše:96Kw...lepsi dostupnost dilu....ARL je exot...A Hydrant s Dr.Dieselem taky... :P
Drzko, typek se slepici na VWclubu taky :lol: :lol: :lol:
KÄRCHER: Prodej, servis, půjčovna: http://www.allwin.eu/
KÄRCHER E-SHOP: http://karcher.allwin.eu/

Obrázek

Uživatelský avatar
Hydrant
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slaný

Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Příspěvek od Hydrant »

DrDiesel píše:Tak zacnem
Martas píše: ta 110kw verze bude asi taky trošku víc náročná na provoz a údžbu, přeci jen je to motor vyhnanej dost do výkonu. Nejpovolanějším na otázky ti bude Dr.Diesel......:)
2 M: thx 8)
2 Pk: Je to jen o prioritach. Uz toho tu dost zaznelo.
TDI 96kW - lip sezenes dily, zas tak o moc min to nejede (serie 310Nm vs. 320Nm), je jich vic, teoreticky bude levnejsi.
TDI 110kW - exot (coz my s Hydrantem sme :D ), dilu je dost malo, turbo se ale sehnat da u vsem znameho clena. Ma to jiny turbo, FMIC vcetne jiny chladicovky a sahar, naprosto debilni zpusob vedeni vzduchu od IC do sani. Tlaci to vic, takze ma ARL i jiny cidlo plniciho tlaku - do tri baru, klasika je do dvou a pul. V dalsich udajich se info od jednotlivych lidi rozchazeji. Udajne ma mit jine pisty i ojnice, klika stejna. Za turbo na tenhle motor Garretta proklinam, je to smejd. Nejedna se teda jenom o jinej program.
4motion. Velkou nevyhodou je kupodivu prevodovka. Skladal ji nakej sprinter, takze na dalnici se to toci a pak to chlasta. 2000rpm 100kmh, 3000rpm 150kmh, 4000rpm 200kmh. Na sestku. Jinak si ho ale nemuzu vynachvalit. Vyhodou je to, ze je to elektronicky, takze to neni jako viskozka, ktera reaguje po prokluzu. Tohle resi i naklony auta apod., takze je to schopny ti pomoct. Dalsi vyhoda je, ze to ma jinak ulozenou zadni napravu nez dvoukola (Hydrant vi, co to znamena :twisted: ), ta ma obycejny vleceny ramena, tady sou este nejaky pomocny, ale klasickej viceprvek jako u petky to este neni.
Nevyhody: Vyssi hmotnost, vyssi spotreba (souvisi s vyssi hmotnosti, mechanickyma ztratama a i kratkou prevodovkou), vic dilu, ktery se muzou sypat.

V pripade dalsich dotazu se klidne ptej, i na ICQ.
No nechci Ti vazne do toho kecat,ale bydlis na horach? Mas chatu nekde v lese? Stejne tu 4 kolu snizis jako my a pak budes vsude skrtat :D :wink:

Ja bych si vzal normal... vyjedu vsude kde jsem chtel a mam o 1litr mensi spotrebu a to nemluvim o haldexu a taky maximalni rychlosti vid Honziku :-) A o tom ze by si mel kazdych 15tis menit olej i v nem....

Uživatelský avatar
reesha
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Příspěvek od reesha »

DrDiesel píše:2 M: thx 8)
2 Pk: Je to jen o prioritach. Uz toho tu dost zaznelo.
TDI 96kW - lip sezenes dily, zas tak o moc min to nejede (serie 310Nm vs. 320Nm), je jich vic, teoreticky bude levnejsi.
TDI 110kW - exot (coz my s Hydrantem sme :D ), dilu je dost malo, turbo se ale sehnat da u vsem znameho clena. Ma to jiny turbo, FMIC vcetne jiny chladicovky a sahar, naprosto debilni zpusob vedeni vzduchu od IC do sani. Tlaci to vic, takze ma ARL i jiny cidlo plniciho tlaku - do tri baru, klasika je do dvou a pul. V dalsich udajich se info od jednotlivych lidi rozchazeji. Udajne ma mit jine pisty i ojnice, klika stejna. Za turbo na tenhle motor Garretta proklinam, je to smejd. Nejedna se teda jenom o jinej program.
4motion. Velkou nevyhodou je kupodivu prevodovka. Skladal ji nakej sprinter, takze na dalnici se to toci a pak to chlasta. 2000rpm 100kmh, 3000rpm 150kmh, 4000rpm 200kmh. Na sestku. Jinak si ho ale nemuzu vynachvalit. Vyhodou je to, ze je to elektronicky, takze to neni jako viskozka, ktera reaguje po prokluzu. Tohle resi i naklony auta apod., takze je to schopny ti pomoct. Dalsi vyhoda je, ze to ma jinak ulozenou zadni napravu nez dvoukola (Hydrant vi, co to znamena :twisted: ), ta ma obycejny vleceny ramena, tady sou este nejaky pomocny, ale klasickej viceprvek jako u petky to este neni.
Nevyhody: Vyssi hmotnost, vyssi spotreba (souvisi s vyssi hmotnosti, mechanickyma ztratama a i kratkou prevodovkou), vic dilu, ktery se muzou sypat.

V pripade dalsich dotazu se klidne ptej, i na ICQ.
Ahoj. Musím tady oponovat.

PD150 turbo je to nejlepší, co se dá na TDI sehnat (a namontovat téměř plug-and-play). V žádným případě to není šmejd.

Vstřiky jsou shodné pro PD130 i PD150.

Čidlo tlaku PD130=PD150.

Já bych volil PD150, už kvůli velkému IC. Jeho dodělání je investice okolo 20-35tis (za použití orig. dílů), a opravdu pomůže.

Uživatelský avatar
boraTDI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 132
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ba a okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boraTDI »

Ja mám v bore TDI PD 85KW 4motion a je to na 18" 225/40 a už to citiť takže sa obraciam k 96 KW ale aj 110KW by nebola zlá no je problém to zohnať ako všetci píšu inka spokojnosť v zime super v lete je to jedno vyššia spotreba inak lepšie štarty na križovatke za mokra alebo aj sucha.
Obrázek
http://www.dailymotion.com/boraTDI/vide ... -na-svadbe" target="_blank škoda že už nie je

Uživatelský avatar
Painkiller
Člen klubu
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Painkiller »

Doktore díky, ta převodovka je pro mě dostatečnej důvod proč teda 4Motion oplakat...Takhle zpřevodovaná je teda na každým golfu 4x4?myslím teda diesely.Začnu se teda koukat po dvoukolce s ESP, uvidíme co se najde.

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Příspěvek od Dr.Diesel »

Hydrant píše:No nechci Ti vazne do toho kecat
Tak nekecej :twisted:
Hydrant píše:,ale bydlis na horach?
asi tak jako ty
Hydrant píše:Mas chatu nekde v lese?
Tu vis kde mam, tak se tak blbe neptej :twisted:
Hydrant píše:Stejne tu 4 kolu snizis jako my a pak budes vsude skrtat :D :wink:
A komu to cpes? Vis sam dobre, ze to ma jinou zadni napravu a ze v zatackach pod plynem se to chova drobatko jinak nez ta tvoje lod :-P
Hydrant píše:Ja bych si vzal normal...
Ja ne
Hydrant píše:vyjedu vsude kde jsem chtel
Ja taky a rozjezd se 4kolou na snehu je zradlo :twisted:
Hydrant píše:a mam o 1litr mensi spotrebu
kdo si kupuje ARL na spotrebu je blazen
Hydrant píše:a to nemluvim o haldexu
vymenili v garanci
Hydrant píše:a taky maximalni rychlosti vid Honziku :-)
Ted si me dostal hajzle :evil: :lol: :lol: :lol:
Hydrant píše:A o tom ze by si mel kazdych 15tis menit olej i v nem....
No a? Tak si tam nedavej motor, v tom se taky musi menit olej :lol: :lol: :lol:
KÄRCHER: Prodej, servis, půjčovna: http://www.allwin.eu/
KÄRCHER E-SHOP: http://karcher.allwin.eu/

Obrázek

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Příspěvek od Chudej student »

DrDiesel píše:
Hydrant píše:No nechci Ti vazne do toho kecat
Tak nekecej :twisted:
Hydrant píše:,ale bydlis na horach?
asi tak jako ty
Hydrant píše:Mas chatu nekde v lese?
Tu vis kde mam, tak se tak blbe neptej :twisted:
Hydrant píše:Stejne tu 4 kolu snizis jako my a pak budes vsude skrtat :D :wink:
A komu to cpes? Vis sam dobre, ze to ma jinou zadni napravu a ze v zatackach pod plynem se to chova drobatko jinak nez ta tvoje lod :-P
Hydrant píše:Ja bych si vzal normal...
Ja ne
Hydrant píše:vyjedu vsude kde jsem chtel
Ja taky a rozjezd se 4kolou na snehu je zradlo :twisted:
Hydrant píše:a mam o 1litr mensi spotrebu
kdo si kupuje ARL na spotrebu je blazen
Hydrant píše:a to nemluvim o haldexu
vymenili v garanci
Hydrant píše:a taky maximalni rychlosti vid Honziku :-)
Ted si me dostal hajzle :evil: :lol: :lol: :lol:
Hydrant píše:A o tom ze by si mel kazdych 15tis menit olej i v nem....
No a? Tak si tam nedavej motor, v tom se taky musi menit olej :lol: :lol: :lol:
To ses zase predved Ty hvezdo :roll: :roll: :P
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Příspěvek od Dr.Diesel »

reesha píše:Ahoj. Musím tady oponovat.

PD150 turbo je to nejlepší, co se dá na TDI sehnat (a namontovat téměř plug-and-play). V žádným případě to není šmejd.
Z mych zkusenosti a zkusenosti okoli a nekterych dalsich pritahnuvsichse majitelu do servisu bohuzel je :roll:
reesha píše:
Vstřiky jsou shodné pro PD130 i PD150.

Čidlo tlaku PD130=PD150.
Urco ma 130ka taky do 3 baru? Kolik tlaci v serii? Ja akorat vedel, ze ty slabsi to maj do 2,5 .
reesha píše: Já bych volil PD150, už kvůli velkému IC. Jeho dodělání je investice okolo 20-35tis (za použití orig. dílů), a opravdu pomůže.
Jenze ty prvni mely tak genialni tu zasranou trubku od ICcka do sani, ze je to vedeni beztak zraly na predelani. A myslim ze by moh existovat i jinej slusnej FMIC, kterej nema bocnice plastovy ... Pak mas to sani udelany poradne a ne jak od nejaky dederonsky sekretarky ... Urcite si tu trubku videl a kdyz se zamyslis, ze ta trubka je pevna a je napojena na pevnou chladicovku s IC a naklapejici se motor, tak co to asi muze vydrzet :roll: :roll: :roll:

Jinak zajimalo by me, jestli uz to nekdo rozsek s tema pistama a ojnicema. Je to teda u 130ky stejny nebo jiny. Info se ruzni.

Posilam moji predstavu o sani a turbo ktery tam montili:
Přílohy
173300_165_full.jpg
173300_165_full.jpg (91.5 KiB) Zobrazeno 627 x
173300_117_full.jpg
173300_117_full.jpg (19.98 KiB) Zobrazeno 627 x
173300_115_full.jpg
173300_115_full.jpg (22.71 KiB) Zobrazeno 627 x
173300_153_full.jpg
173300_153_full.jpg (35.19 KiB) Zobrazeno 627 x
173300_228_full.jpg
173300_228_full.jpg (60.33 KiB) Zobrazeno 627 x
Naposledy upravil(a) Dr.Diesel dne 19.06.2006 15:11, celkem upraveno 1 x.
KÄRCHER: Prodej, servis, půjčovna: http://www.allwin.eu/
KÄRCHER E-SHOP: http://karcher.allwin.eu/

Obrázek

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Příspěvek od Dr.Diesel »

Chudej student píše:To ses zase predved Ty hvezdo :roll: :roll: :P
Nech toho ty drzko, jede nam to stejne, ale sem rychlejsi na startu :twisted: :twisted: :twisted: :P :P :P
KÄRCHER: Prodej, servis, půjčovna: http://www.allwin.eu/
KÄRCHER E-SHOP: http://karcher.allwin.eu/

Obrázek

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Příspěvek od Chudej student »

DrDiesel píše:
Chudej student píše:To ses zase predved Ty hvezdo :roll: :roll: :P
Nech toho ty drzko, jede nam to stejne, ale sem rychlejsi na startu :twisted: :twisted: :twisted: :P :P :P
Az na to ze sem mel delsi pruh socialko :D
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
George
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Příspěvek od George »

DrDiesel píše:
reesha píše:Ahoj. Musím tady oponovat.

PD150 turbo je to nejlepší, co se dá na TDI sehnat (a namontovat téměř plug-and-play). V žádným případě to není šmejd.
Z mych zkusenosti a zkusenosti okoli a nekterych dalsich pritahnuvsichse majitelu do servisu bohuzel je :roll:
reesha píše:
Vstřiky jsou shodné pro PD130 i PD150.

Čidlo tlaku PD130=PD150.
Urco ma 130ka taky do 3 baru? Kolik tlaci v serii? Ja akorat vedel, ze ty slabsi to maj do 2,5 .
reesha píše: Já bych volil PD150, už kvůli velkému IC. Jeho dodělání je investice okolo 20-35tis (za použití orig. dílů), a opravdu pomůže.
Jenze ty prvni mely tak genialni tu zasranou trubku od ICcka do sani, ze je to vedeni beztak zraly na predelani. A myslim ze by moh existovat i jinej slusnej FMIC, kterej nema bocnice plastovy ... Pak mas to sani udelany poradne a ne jak od nejaky dederonsky sekretarky ... Urcite si tu trubku videl a kdyz se zamyslis, ze ta trubka je pevna a je napojena na pevnou chladicovku s IC a naklapejici se motor, tak co to asi muze vydrzet :roll: :roll: :roll:
Posilam moji predstavu o sani a turbo ktery tam montili:

A kdy se to zjeví v tý tví zelený bestii ? :D Hlavně to IC se mi libí :twisted:
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Příspěvek od Dr.Diesel »

George píše:A kdy se to zjeví v tý tví zelený bestii ? :D Hlavně to IC se mi libí :twisted:
Bohuzel na tohle zrejme chechtaky nebudou :roll:
BTW Zaklad to ma taky ARL, takze je na nem porad este co zlepsovat 8)
KÄRCHER: Prodej, servis, půjčovna: http://www.allwin.eu/
KÄRCHER E-SHOP: http://karcher.allwin.eu/

Obrázek

Uživatelský avatar
George
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Příspěvek od George »

DrDiesel píše:
George píše:A kdy se to zjeví v tý tví zelený bestii ? :D Hlavně to IC se mi libí :twisted:
Bohuzel na tohle zrejme chechtaky nebudou :roll:
BTW Zaklad to ma taky ARL, takze je na nem porad este co zlepsovat 8)
motor na kterým by nebylo co zlepšovat by byl nudnej :D
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Příspěvek od Dr.Diesel »

Chudej student píše:
DrDiesel píše:Nech toho ty drzko, jede nam to stejne, ale sem rychlejsi na startu :twisted: :twisted: :twisted: :P :P :P
Az na to ze sem mel delsi pruh socialko :D
Tak si to dame este jednou a ja pojedu zvenku drzko :twisted: :lol: :lol: :lol:
KÄRCHER: Prodej, servis, půjčovna: http://www.allwin.eu/
KÄRCHER E-SHOP: http://karcher.allwin.eu/

Obrázek

Uživatelský avatar
reesha
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: GIV 1.9TDi 96kW nebo 110kW...

Příspěvek od reesha »

DrDiesel píše:
reesha píše:Ahoj. Musím tady oponovat.

PD150 turbo je to nejlepší, co se dá na TDI sehnat (a namontovat téměř plug-and-play). V žádným případě to není šmejd.
Z mych zkusenosti a zkusenosti okoli a nekterych dalsich pritahnuvsichse majitelu do servisu bohuzel je :roll:

Urco ma 130ka taky do 3 baru? Kolik tlaci v serii? Ja akorat vedel, ze ty slabsi to maj do 2,5 .
reesha píše: Já bych volil PD150, už kvůli velkému IC. Jeho dodělání je investice okolo 20-35tis (za použití orig. dílů), a opravdu pomůže.
Jenze ty prvni mely tak genialni tu zasranou trubku od ICcka do sani, ze je to vedeni beztak zraly na predelani. A myslim ze by moh existovat i jinej slusnej FMIC, kterej nema bocnice plastovy ... Pak mas to sani udelany poradne a ne jak od nejaky dederonsky sekretarky ... Urcite si tu trubku videl a kdyz se zamyslis, ze ta trubka je pevna a je napojena na pevnou chladicovku s IC a naklapejici se motor, tak co to asi muze vydrzet :roll: :roll: :roll:

Jinak zajimalo by me, jestli uz to nekdo rozsek s tema pistama a ojnicema. Je to teda u 130ky stejny nebo jiny. Info se ruzni.

Posilam moji predstavu o sani a turbo ktery tam montili:
Ta turba jsou skvělá, to nejlepší co jde použít. Je tam ale problém jiný. Už nová turba z výroby jsou špatně vyvážená, často nesplňují ani specifikaci garrettu.

Proto, pokud jdou do závodního auta, vždy je minimálně nechávám vyvážit.

Čidlo stejné jak jsem napsal.

Co se týče ojnic a pístů, musel bych se podívat do ETKY. Myslím že od 02 už je to stejné, ale ruku do ohně bych za to nedal. Tohle by věděl z hlavy myslím Holz.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“