zidane píše:Tomm píše:Taky jsem vrzal, vymenil a uz nevrzu. Delalo to pri prejezdu pricnych nerovnosti, kdyz se auto rozhoupalo. K te vymene: je k tomu spatnej pristup, ale da se to. Pozor na to ze u starsich aut je rovnej, novejsi ho maji s drazkou - tj. jsou treba jine drzaky (ja to delal v patek vecer a jinde jsem nesehnal, takze 300/ks u vw
)
Takže to budou myslíš opravdu ty: "Gumový krajní držáky stabilizátoru"? Pokud jo tak podle tohoto označení to koupím v servisu u VW nebo musím mít nějaké přesné číslo - označení (kdyžtak mi ho sem hoďte)?. Jinak já do výměny sám nepůjdu, v autech jsem jenom teoretik...kolik myslíte, že by mohl chtít servis za tuto výměnu? Aby mě někdo nenatáhnul...rozumíte mi...
A mám další otázku, jak se poznají špatné tlumiče, co to dělá při jízdě atd....
Díky, Petr
Nejde rict na dalku cim to je. Mrkni na tu fotku co jsem dal do predchoziho prispevku - ta guma byla uplne sterela a navic mezi ni a drzakem uz byla 2mm mezera. Muzes to zkouknout na tvym aute, jestli to mas podobne jako na fotce, tak to urcite vymen.
K tlumicum - spatny tlumice se poznavaji tezko, budto si je nechej zmerit (napr. v Barumce) a nebo se to da jaks taks poznat kdyz zatlacis na blatnik dolu a rychle pustis, tak by se melo auto vratit do puvodni polohy a zustat v ni nebo max 1x zhoupnout, pokud se houpe jak na houpacce, tak tlumice uz jsou v haji. Tenhle "test" je ale pouze velmi orientacni. Jinak se spatny tlumice taky poznaji kdyz auto ve vyssich rychlostech plave, neda se udrzet ve stejnym smeru (na dalnici).
Cenu opravy ve vw si nedokazu predstavit, me to delal znamej a meli jsme to cca za 2hod obe strany. (prvni 1,5h + druha 0,5h nevedeli jsme totiz jak tam dostat novej drzak)