TDI 74kw nebo 85kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
TDI 74kw nebo 85kw
Ahoj klucíí,jaký máte zkušenosti s těmito motory v Golfu IV Variant?Je to moc velký rozdíl?Co náhradní díly,spolehlivost a odhlučnění,spotřeba?Zajímá mě jen variant,uvažuji o koupi.Díky
- Filip
- VWexpert
- Příspěvky: 2864
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI 74kw nebo 85kw
Napiš člověku jménem MAREK...měl jeden a te´d má druhej...obojí ve variantuDeivid píše:Ahoj klucíí,jaký máte zkušenosti s těmito motory v Golfu IV Variant?Je to moc velký rozdíl?Co náhradní díly,spolehlivost a odhlučnění,spotřeba?Zajímá mě jen variant,uvažuji o koupi.Díky
- JohnyB
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
avant sou audiny pastiko, VWcka sou VariantyJohnyB píše:mám GIV avant 74kW. Naprostá spokojenost...mám teda 4motion, takže trochu více papá, ale jinak dobrý. Hluk v normě, díly seženeš lehce. Většina z octavky.
Pokud se nemylim, 100ka 250Nm, 115ka 285Nm. Ale asi bych radsi bral 100ku. 115ka bylo prvni PDcko, vychytas tam vsechny mouchy a bude starsi. Jinak kdybych si mel jo vybrat, tak klasiku 110ku nebo 130ku (310Nm).Deivid píše:Jaký krouťák má 74kw a 85 kw?Od kdy se tyto motory dávaly do G4?
- JohnyB
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Tak jasně klasiku bych bral taky,ale nevím jestli tu 74 nebo 85.Zajímalo by mě jak moc velký je v tom rozdíl,jako myslím v pružnosti a tak.Takže 74 je novější?Já měl zato,že se narodily oba stejně.V čem je tam rozdíl?Lepší vstřiky,čerpadlo...nebo co?DíkyDrDiesel píše:avant sou audiny pastiko, VWcka sou VariantyJohnyB píše:mám GIV avant 74kW. Naprostá spokojenost...mám teda 4motion, takže trochu více papá, ale jinak dobrý. Hluk v normě, díly seženeš lehce. Většina z octavky.Pokud se nemylim, 100ka 250Nm, 115ka 285Nm. Ale asi bych radsi bral 100ku. 115ka bylo prvni PDcko, vychytas tam vsechny mouchy a bude starsi. Jinak kdybych si mel jo vybrat, tak klasiku 110ku nebo 130ku (310Nm).Deivid píše:Jaký krouťák má 74kw a 85 kw?Od kdy se tyto motory dávaly do G4?
- JohnyB
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
- JohnyB
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
- JF
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Je to individuální ale podle rad,zkušeností kamarádů co mají PD každej říká něco jiného,ale především panuje důvěra spíše v klasiku (66-81 kw) Klasika je klasika která maká vlastně skoro od začátku vzniku Tdi - motorů.Kdyby byla tak špatná a poruchová proč by jí montovali dalších 10 let. No a PD-čka končí,není to samo kvůli tomu že by byla špatná nebo tak ale prý že tudy cesta dál nevede.Osobně bych byl pro klasiku. Tak nebo tak si připrav penízek na váhu vzduchu - to je bolístkakaždého!
Jak si kdo ustele, tak si i zaručeně lehne!
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Ted te moc nechapu. Klasiku bys bral taky, ale nevis jestli 74 nebo 85 ???Deivid píše:Tak jasně klasiku bych bral taky,ale nevím jestli tu 74 nebo 85.Zajímalo by mě jak moc velký je v tom rozdíl,jako myslím v pružnosti a tak.Takže 74 je novější?Já měl zato,že se narodily oba stejně.V čem je tam rozdíl?Lepší vstřiky,čerpadlo...nebo co?Díky
Klasika je s klasickym jednim cerpadlem 66 nebo 81, oboji dobry, ale 81 o dost lepsi. Z tech tvych dvou PDcek jak jsem rekl bych bral 74, protoze je o dost novejsi, byla to defacto jedna z poslednich verzi PDcek, jestli se nemylim, prichazely v poradi 85, 96, 74 (ja osobne si myslim, ze z duvodu aby na to sla placnout 5kvaltova prevodovka a bylo to levnejsi, jinak nevim, co je to vubec za motor, kdyz je novejsi, ale slabsi nez puvodni verze - ta uz mela 6kvalt), a 110kW. Pak se objevovaly ty ruzny semtamkilowaty jako 77kW v novy octe apod. 118kW Exota v ty zaprcly Ibize v Cupre sem od VW fakt nepobral, proc ten motor prirkl jedinymu modelu a to este takovymu spanelskymu hajzlovi (navic pekne hnusnymu).
Ad PD ze tudy cesta nevede. Ma to primarni problem a to prilis tvrdej chod. Dal pak narocnou a nakladnou vyrobu. Cesta by tudy vedla, ale ne pro jednoho vyrobce, sam ten vyvoj neutahne, kdyz na jednom commonrailu spolupracujou uz i koncerny mezi sebou (ted sem v Autosalonu slysel, ze 1.6HDI 110k v Peugeotu 207 je ditko koncernu PSA a BMW, tak proti tomu pak bojujte sami v poli ...).