TDI 74kw nebo 85kw

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

TDI 74kw nebo 85kw

Příspěvek od Deivid »

Ahoj klucíí,jaký máte zkušenosti s těmito motory v Golfu IV Variant?Je to moc velký rozdíl?Co náhradní díly,spolehlivost a odhlučnění,spotřeba?Zajímá mě jen variant,uvažuji o koupi.Díky

Uživatelský avatar
Filip
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI 74kw nebo 85kw

Příspěvek od Filip »

Deivid píše:Ahoj klucíí,jaký máte zkušenosti s těmito motory v Golfu IV Variant?Je to moc velký rozdíl?Co náhradní díly,spolehlivost a odhlučnění,spotřeba?Zajímá mě jen variant,uvažuji o koupi.Díky
Napiš člověku jménem MAREK...měl jeden a te´d má druhej...obojí ve variantu :wink:

Uživatelský avatar
JohnyB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JohnyB »

mám GIV avant 74kW. Naprostá spokojenost...mám teda 4motion, takže trochu více papá, ale jinak dobrý. Hluk v normě, díly seženeš lehce. Většina z octavky.

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Deivid »

Jaký krouťák má 74kw a 85 kw?Od kdy se tyto motory dávaly do G4?

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

JohnyB píše:mám GIV avant 74kW. Naprostá spokojenost...mám teda 4motion, takže trochu více papá, ale jinak dobrý. Hluk v normě, díly seženeš lehce. Většina z octavky.
avant sou audiny pastiko, VWcka sou Varianty :twisted:
Deivid píše:Jaký krouťák má 74kw a 85 kw?Od kdy se tyto motory dávaly do G4?
Pokud se nemylim, 100ka 250Nm, 115ka 285Nm. Ale asi bych radsi bral 100ku. 115ka bylo prvni PDcko, vychytas tam vsechny mouchy a bude starsi. Jinak kdybych si mel jo vybrat, tak klasiku 110ku nebo 130ku (310Nm).
KÄRCHER: Prodej, servis, půjčovna: http://www.allwin.eu/
KÄRCHER E-SHOP: http://karcher.allwin.eu/

Obrázek

Uživatelský avatar
JohnyB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JohnyB »

hele klííd jen jsem chtěl aby kolega věděl že mám též kombika...on byl první kdo napsal avant...paštičko :lol:

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Deivid »

JohnyB píše:hele klííd jen jsem chtěl aby kolega věděl že mám též kombika...on byl první kdo napsal avant...paštičko :lol:

Já napsal avant?a kde?

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Deivid »

DrDiesel píše:
JohnyB píše:mám GIV avant 74kW. Naprostá spokojenost...mám teda 4motion, takže trochu více papá, ale jinak dobrý. Hluk v normě, díly seženeš lehce. Většina z octavky.
avant sou audiny pastiko, VWcka sou Varianty :twisted:
Deivid píše:Jaký krouťák má 74kw a 85 kw?Od kdy se tyto motory dávaly do G4?
Pokud se nemylim, 100ka 250Nm, 115ka 285Nm. Ale asi bych radsi bral 100ku. 115ka bylo prvni PDcko, vychytas tam vsechny mouchy a bude starsi. Jinak kdybych si mel jo vybrat, tak klasiku 110ku nebo 130ku (310Nm).
Tak jasně klasiku bych bral taky,ale nevím jestli tu 74 nebo 85.Zajímalo by mě jak moc velký je v tom rozdíl,jako myslím v pružnosti a tak.Takže 74 je novější?Já měl zato,že se narodily oba stejně.V čem je tam rozdíl?Lepší vstřiky,čerpadlo...nebo co?Díky

Uživatelský avatar
JohnyB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JohnyB »

Deivid píše:
JohnyB píše:hele klííd jen jsem chtěl aby kolega věděl že mám též kombika...on byl první kdo napsal avant...paštičko :lol:

Já napsal avant?a kde?

hele asi mi z toho tepla hrabe, ale já viděl avant..neopravoval si to :wink:, ale je to jedno....

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Deivid »

Neopravoval,právě proto se ptám.

Uživatelský avatar
JohnyB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JohnyB »

tak sorry...někde jsem to viděl a nějak si to spojil s tebou...

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Deivid »

O nic nejde...v pohodě.

Uživatelský avatar
JF
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od JF »

Je to individuální ale podle rad,zkušeností kamarádů co mají PD každej říká něco jiného,ale především panuje důvěra spíše v klasiku (66-81 kw) Klasika je klasika která maká vlastně skoro od začátku vzniku Tdi - motorů.Kdyby byla tak špatná a poruchová proč by jí montovali dalších 10 let. No a PD-čka končí,není to samo kvůli tomu že by byla špatná nebo tak ale prý že tudy cesta dál nevede.Osobně bych byl pro klasiku. Tak nebo tak si připrav penízek na váhu vzduchu - to je bolístkakaždého!
Jak si kdo ustele, tak si i zaručeně lehne!

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

Deivid píše:Tak jasně klasiku bych bral taky,ale nevím jestli tu 74 nebo 85.Zajímalo by mě jak moc velký je v tom rozdíl,jako myslím v pružnosti a tak.Takže 74 je novější?Já měl zato,že se narodily oba stejně.V čem je tam rozdíl?Lepší vstřiky,čerpadlo...nebo co?Díky
Ted te moc nechapu. Klasiku bys bral taky, ale nevis jestli 74 nebo 85 ???
Klasika je s klasickym jednim cerpadlem 66 nebo 81, oboji dobry, ale 81 o dost lepsi. Z tech tvych dvou PDcek jak jsem rekl bych bral 74, protoze je o dost novejsi, byla to defacto jedna z poslednich verzi PDcek, jestli se nemylim, prichazely v poradi 85, 96, 74 (ja osobne si myslim, ze z duvodu aby na to sla placnout 5kvaltova prevodovka a bylo to levnejsi, jinak nevim, co je to vubec za motor, kdyz je novejsi, ale slabsi nez puvodni verze - ta uz mela 6kvalt), a 110kW. Pak se objevovaly ty ruzny semtamkilowaty jako 77kW v novy octe apod. 118kW Exota v ty zaprcly Ibize v Cupre sem od VW fakt nepobral, proc ten motor prirkl jedinymu modelu a to este takovymu spanelskymu hajzlovi (navic pekne hnusnymu). :roll:

Ad PD ze tudy cesta nevede. Ma to primarni problem a to prilis tvrdej chod. Dal pak narocnou a nakladnou vyrobu. Cesta by tudy vedla, ale ne pro jednoho vyrobce, sam ten vyvoj neutahne, kdyz na jednom commonrailu spolupracujou uz i koncerny mezi sebou (ted sem v Autosalonu slysel, ze 1.6HDI 110k v Peugeotu 207 je ditko koncernu PSA a BMW, tak proti tomu pak bojujte sami v poli ...).
KÄRCHER: Prodej, servis, půjčovna: http://www.allwin.eu/
KÄRCHER E-SHOP: http://karcher.allwin.eu/

Obrázek

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Deivid »

Kluci,moc díky za rady.
Akorát klsiku 81kw MR2003 asi těžko seženu....Jo a ještě mám dotaz 74kw nemá 6 kvalt,že?

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“