Bora xenony
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Bora99
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Bora xenony
Mohl bych poprosit o zjištění jaká typ xenonové výbojky je v xenonech označených 1J5 941 016 BN. Díky
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Bora xenony
Dle ETKY - D2SBora99 píše:Mohl bych poprosit o zjištění jaká typ xenonové výbojky je v xenonech označených 1J5 941 016 BN. Díky
- Bora99
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Bora xenony
Díky mocTomm píše:Dle ETKY - D2S
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
...tady máš pár www pro BI XENON
http://www.tuningshop.cz/Exterier-Xenony_d2421.html" target="_blank
http://www.xenony.cz/typy.htm" target="_blank
http://www.autotuning-tuning.com/zaznam ... ?zaznam=39" target="_blank
http://www.tuningshop.cz/Prestavbovy-ki ... g4773.html" target="_blank
http://inzerat.hyperinzerce.cz/203598-bi-xenon/" target="_blank
...to jsou ceny BI XENONU.A co cena samotného Xenonu?Jedině celá světla i s automatikou z vrakáče,protože normálně to nezaplatíš.Je již jasný pojem XENONU a BI-X.Automat u BI -X překlopí akorát plech.Není tam čočka!!!...
...ale jak říkám,BI Xenon je problém na STK
http://www.tuningshop.cz/Exterier-Xenony_d2421.html" target="_blank
http://www.xenony.cz/typy.htm" target="_blank
http://www.autotuning-tuning.com/zaznam ... ?zaznam=39" target="_blank
http://www.tuningshop.cz/Prestavbovy-ki ... g4773.html" target="_blank
http://inzerat.hyperinzerce.cz/203598-bi-xenon/" target="_blank
...to jsou ceny BI XENONU.A co cena samotného Xenonu?Jedině celá světla i s automatikou z vrakáče,protože normálně to nezaplatíš.Je již jasný pojem XENONU a BI-X.Automat u BI -X překlopí akorát plech.Není tam čočka!!!...
...ale jak říkám,BI Xenon je problém na STK
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
cena skla:
http://www.vw-dily.cz/cenik-bora.html
jinak telefon a zavolat do vw
...xenonová výbojka není jenom sklo (VÝBOJKA) kterÁ se vsune do stávající patice s čočkou...je to spousta drátů,zapalovač, předřadník, výbojka,regulace sklonu...BI-XENON stojí do 15 tis.,XENON 40tis.
http://www.calibra.cz/phorum/read.php?f=6&i=1155&t=1151" target="_blank
http://www.vw-dily.cz/cenik-bora.html
jinak telefon a zavolat do vw
...xenonová výbojka není jenom sklo (VÝBOJKA) kterÁ se vsune do stávající patice s čočkou...je to spousta drátů,zapalovač, předřadník, výbojka,regulace sklonu...BI-XENON stojí do 15 tis.,XENON 40tis.
http://www.calibra.cz/phorum/read.php?f=6&i=1155&t=1151" target="_blank
- jery
- Závodník
- Příspěvky: 567
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
...jeleni se střílejí pro maso a brzy to udělám
do tý tvý díry strčíš max. BI-XENON,protože ten upravuje pomocí elektromagnetu překlápění krytky (plechu) ohniskovou vzdálenost.Je ještě jeden druh,ten zasouvá pomocí cívky sklo Bi-XENONKY.Na tom foru kde jsem uvedl www je to vše popsaný.Cena od 6 tis. do 15 tis.Na intr. jsou toho mraky.Funguje to,ale není to ono.Sklo je sklo.Je tam i o tom forum.Někoho to nadchlo,pro někoho to bylo zklamání.
...ta nová skla a XENONY tě přijdou...spočítej to...i pro výrobce je to drahý,proto jsou vymyšlený ty náhrady...u XENONU se mění ohnisková vzdálenost pomocí čočky (elektromagnet+skla).Za těch 40 tis. Kč jeď raději s tchýní na dovolenou...
jestli jsem řekl něco špatně,tak mě někdo opravte
do tý tvý díry strčíš max. BI-XENON,protože ten upravuje pomocí elektromagnetu překlápění krytky (plechu) ohniskovou vzdálenost.Je ještě jeden druh,ten zasouvá pomocí cívky sklo Bi-XENONKY.Na tom foru kde jsem uvedl www je to vše popsaný.Cena od 6 tis. do 15 tis.Na intr. jsou toho mraky.Funguje to,ale není to ono.Sklo je sklo.Je tam i o tom forum.Někoho to nadchlo,pro někoho to bylo zklamání.
...ta nová skla a XENONY tě přijdou...spočítej to...i pro výrobce je to drahý,proto jsou vymyšlený ty náhrady...u XENONU se mění ohnisková vzdálenost pomocí čočky (elektromagnet+skla).Za těch 40 tis. Kč jeď raději s tchýní na dovolenou...
jestli jsem řekl něco špatně,tak mě někdo opravte
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
...BI-XENON (dálková i tlumená): BI-XENON s pohyblivou clonkou !
Tyto sady se montují výměnou za stávající žárovkový systém (H-1, H-3, H-4 , H7...).
Výbojka je osazena paticí shodnou se žárovkou H a má možnost přepínání světelného toku na potkávací i dálková světla, tak jak je tomu u žárovek. Děje se to pomocí elektromagnetu (elektromagentická čočka) mění se zde ohnisková vzdálenost zasunutím lampy,nebo pomocí odrazu od plechu (clonky).Dává se tedy místo klasické žárovky(halogenky)
Xenony, neboli celým názvem xenonové výbojky, nahrazující klasické žárovky (halogenky) pro tlumená světla.Xenon - sada nahrazující světlomety s žárovkami typu H1 nebo H7. Lze je použít do klasických světel s nečirou i čirou optikou a také již do světlometů s čočkami.
XENON (z výroby) je trvalý zdroj světla,reguluje se jen sklon světel proti oslnění a to pomocí servomotorků a čidel u nápravy.Je zde použito pro napájení cca 23tisíc voltů.Po zapálení plynů je udržovací napětí okolo cca 18tis voltů.
Výbojkové osvětlení přináší řadu nesporných výhod a to nemluvíme o optickém efektu. Intenzivní světlo výbojek vzniká elektrickým výbojem v kovových parách halogenidů a inertním plynu. Vznik světelného záření je tak více než trojnásobně efektivnější. Barva a kvalita světla xenonových výbojek se blíží kvalitám denního světla. Světlo výbojek je pro člověka mnohem příjemnější než světlo klasických halogenových žárovek. Navíc výbojky mají vyšší světelný výkon a vozovka je osvětlená jasněji do dálky i do šířky.
...jsou ještě další možná výrobní zapojení jak BI tak XE,ale to již někdy příště...
Tyto sady se montují výměnou za stávající žárovkový systém (H-1, H-3, H-4 , H7...).
Výbojka je osazena paticí shodnou se žárovkou H a má možnost přepínání světelného toku na potkávací i dálková světla, tak jak je tomu u žárovek. Děje se to pomocí elektromagnetu (elektromagentická čočka) mění se zde ohnisková vzdálenost zasunutím lampy,nebo pomocí odrazu od plechu (clonky).Dává se tedy místo klasické žárovky(halogenky)
Xenony, neboli celým názvem xenonové výbojky, nahrazující klasické žárovky (halogenky) pro tlumená světla.Xenon - sada nahrazující světlomety s žárovkami typu H1 nebo H7. Lze je použít do klasických světel s nečirou i čirou optikou a také již do světlometů s čočkami.
XENON (z výroby) je trvalý zdroj světla,reguluje se jen sklon světel proti oslnění a to pomocí servomotorků a čidel u nápravy.Je zde použito pro napájení cca 23tisíc voltů.Po zapálení plynů je udržovací napětí okolo cca 18tis voltů.
Výbojkové osvětlení přináší řadu nesporných výhod a to nemluvíme o optickém efektu. Intenzivní světlo výbojek vzniká elektrickým výbojem v kovových parách halogenidů a inertním plynu. Vznik světelného záření je tak více než trojnásobně efektivnější. Barva a kvalita světla xenonových výbojek se blíží kvalitám denního světla. Světlo výbojek je pro člověka mnohem příjemnější než světlo klasických halogenových žárovek. Navíc výbojky mají vyšší světelný výkon a vozovka je osvětlená jasněji do dálky i do šířky.
...jsou ještě další možná výrobní zapojení jak BI tak XE,ale to již někdy příště...