hlučný motor SDI
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- VWTomVW
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
hlučný motor SDI
Zdravím všechny příznivce VW.Mám takový problém,který mě dost s..e!Mám golfa 1,9SDI a když jedu,tak se mě zdá,že motor je hodně hlučný.Je to takový kovový zvuk jako by bylo špatné zdvihátko.Ale když jsem byl v servisu tak mě říkali,že motor j v pořádku.Když otevřu motor,tak to má normální zvuk-jako každý diesel,ale v kabině je to cvak,cvak...Známí mě říkal,že je to nějaký předvstřik či co...Měl jsem před tím G3 1,9D a ten byl mnohem tišší.Nevíte prosím někdo jak se toho zbavit??Nezdá se mě to moc normální...Díky za rady
- VWTomVW
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
A jak má být vůbec odhlučněný motor u G4???Já tam nemám nic mezi kabinou a¨motorem,teda krmě toho plechu.Nedá se třeba dokoupi nějaká odhlučňovací sada?cosby píše:Divné.Milanovi_TS to máš kousek,ať ti sjede předvstřik a zkontroluje vstřiky.Jinak kovově klepe i pístní čep,ale to by jsi slyšel i s otevřenou kapotou
-
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
- VWTomVW
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
- Vali
- Jezdec
- Příspěvky: 456
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Myslim, že by se na to něco dalo sehnat, nebo, jestli se tam vejde ješte, jeden"plech" tak ho tam dej, bude to tíší, a ještě musíš nějakou nehořlavou, tlumící vatout polepit kapotu (zevnitř)VWTomVW píše:A jak má být vůbec odhlučněný motor u G4???Já tam nemám nic mezi kabinou a¨motorem,teda krmě toho plechu.Nedá se třeba dokoupi nějaká odhlučňovací sada?cosby píše:Divné.Milanovi_TS to máš kousek,ať ti sjede předvstřik a zkontroluje vstřiky.Jinak kovově klepe i pístní čep,ale to by jsi slyšel i s otevřenou kapotou
- Vali
- Jezdec
- Příspěvky: 456
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Stačilo to napsat 1xVWTomVW píše:To jsem taky chtěl,ale dostal jsem super nabídku no nekup to za 100tisAndre píše:Ten SDI motor bude vždy hlučnější při stejně najetých km než komůrkáč a nejspíš s tím nic neuděláš. Je to dané konstrukcí motoru.
Měl jsi pořídit TDI.
Ale jinak si myslím, že za 100t koupíš i pěkný TDI.
- VWTomVW
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
-
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
- VWTomVW
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
Hmm...Tak to všechno tam mám taky a zdá se mě to hlučné.Je zajímavé,že G3 1,9D je tišší než G4 SDI...To by mě zajímalo kde soudruzi z NDR udělali chybu... Kdyby měl někdo foto motorového prostoru byl bych rád kdyby ho sem dal jen tak pro srovnání.Klidně i TDi.Teď mě napadlo se ještě podívat do časáku"Ojetiny od A do Z.A tam má benzín 1,6 mezi motorem a kabinou ještě černý odhlučňovací jakoby koberec... Proč to nemá i hlučnější SDI??Tomm píše:Odhlucneni motoru original:
- potazeni kapoty zevnitr
- zespodu motoru 3 kryty
- pricka mezi palubkou a motorem se sklada z plechu a ten je jeste potazen izolacni hmotou
- VWTomVW
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
Hmm...Tak to všechno tam mám taky a zdá se mě to hlučné.Je zajímavé,že G3 1,9D je tišší než G4 SDI...To by mě zajímalo kde soudruzi z NDR udělali chybu... Kdyby měl někdo foto motorového prostoru byl bych rád kdyby ho sem dal jen tak pro srovnání.Klidně i TDi.Teď mě napadlo se ještě podívat do časáku"Ojetiny od A do Z.A tam má benzín 1,6 mezi motorem a kabinou ještě černý odhlučňovací jakoby koberec... Proč to nemá i hlučnější SDI??Tomm píše:Odhlucneni motoru original:
- potazeni kapoty zevnitr
- zespodu motoru 3 kryty
- pricka mezi palubkou a motorem se sklada z plechu a ten je jeste potazen izolacni hmotou
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Jakej koberec myslis? To maji snad vsechny golfy, ne?VWTomVW píše:Hmm...Tak to všechno tam mám taky a zdá se mě to hlučné.Je zajímavé,že G3 1,9D je tišší než G4 SDI...To by mě zajímalo kde soudruzi z NDR udělali chybu... Kdyby měl někdo foto motorového prostoru byl bych rád kdyby ho sem dal jen tak pro srovnání.Klidně i TDi.Teď mě napadlo se ještě podívat do časáku"Ojetiny od A do Z.A tam má benzín 1,6 mezi motorem a kabinou ještě černý odhlučňovací jakoby koberec... Proč to nemá i hlučnější SDI??Tomm píše:Odhlucneni motoru original:
- potazeni kapoty zevnitr
- zespodu motoru 3 kryty
- pricka mezi palubkou a motorem se sklada z plechu a ten je jeste potazen izolacni hmotou
Ja myslim takovej ten potah plechu, kterej je v miste motoru jeste vylepsenej o hlinikovou folii kvuli teplu.
- Alex
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Martin, Slovensko
G3 1,9D je komôrkový diesel (nepriamy vstrek) a G4 1,9 SDI je priamy vstrek. Preo je hlučnejší. Neviem či sú rozdiely v odhlučnení priečky medzi motorom a kabínou, ale kapota býva odhlučnená podľa výbavy. (slabšie výbavy sú holé) Tak isto spodný kryt motoru má môže byť utlmený rôzne- molitan alebo tie plastové kocky. Ten molitan je asi lepší. Hluk z cesty pomôže utlmiť aj kvalitné vytlmenie dverí. Ale čo s hlukom od kolies? Koberec? Na motor pomáha dodatočné vytlmenie priečky medzi motorom a kabínou... ako aj kapota a spodok.