hlučný motor SDI

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
VWTomVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

hlučný motor SDI

Příspěvek od VWTomVW »

Zdravím všechny příznivce VW.Mám takový problém,který mě dost s..e!Mám golfa 1,9SDI a když jedu,tak se mě zdá,že motor je hodně hlučný.Je to takový kovový zvuk jako by bylo špatné zdvihátko.Ale když jsem byl v servisu tak mě říkali,že motor j v pořádku.Když otevřu motor,tak to má normální zvuk-jako každý diesel,ale v kabině je to cvak,cvak...Známí mě říkal,že je to nějaký předvstřik či co...Měl jsem před tím G3 1,9D a ten byl mnohem tišší.Nevíte prosím někdo jak se toho zbavit??Nezdá se mě to moc normální...Díky za rady

Uživatelský avatar
cosby
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od cosby »

Divné.Milanovi_TS to máš kousek,ať ti sjede předvstřik a zkontroluje vstřiky.Jinak kovově klepe i pístní čep,ale to by jsi slyšel i s otevřenou kapotou

Uživatelský avatar
VWTomVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Příspěvek od VWTomVW »

cosby píše:Divné.Milanovi_TS to máš kousek,ať ti sjede předvstřik a zkontroluje vstřiky.Jinak kovově klepe i pístní čep,ale to by jsi slyšel i s otevřenou kapotou
A jak má být vůbec odhlučněný motor u G4???Já tam nemám nic mezi kabinou a¨motorem,teda krmě toho plechu.Nedá se třeba dokoupi nějaká odhlučňovací sada?

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ten SDI motor bude vždy hlučnější při stejně najetých km než komůrkáč a nejspíš s tím nic neuděláš. Je to dané konstrukcí motoru.
Měl jsi pořídit TDI.

Uživatelský avatar
VWTomVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Příspěvek od VWTomVW »

Andre píše:Ten SDI motor bude vždy hlučnější při stejně najetých km než komůrkáč a nejspíš s tím nic neuděláš. Je to dané konstrukcí motoru.
Měl jsi pořídit TDI.
To jsem taky chtěl,ale dostal jsem super nabídku no nekup to za 100tis

Uživatelský avatar
Vali
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 456
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vali »

VWTomVW píše:
cosby píše:Divné.Milanovi_TS to máš kousek,ať ti sjede předvstřik a zkontroluje vstřiky.Jinak kovově klepe i pístní čep,ale to by jsi slyšel i s otevřenou kapotou
A jak má být vůbec odhlučněný motor u G4???Já tam nemám nic mezi kabinou a¨motorem,teda krmě toho plechu.Nedá se třeba dokoupi nějaká odhlučňovací sada?
Myslim, že by se na to něco dalo sehnat, nebo, jestli se tam vejde ješte, jeden"plech" tak ho tam dej, bude to tíší, a ještě musíš nějakou nehořlavou, tlumící vatout polepit kapotu (zevnitř) :wink:

Uživatelský avatar
Vali
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 456
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vali »

Neni to čistě plech je to, protihluková vata, mysli že i nehořlavá a potažená, plechem

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

VWTomVW píše:
Andre píše:Ten SDI motor bude vždy hlučnější při stejně najetých km než komůrkáč a nejspíš s tím nic neuděláš. Je to dané konstrukcí motoru.
Měl jsi pořídit TDI.
To jsem taky chtěl,ale dostal jsem super nabídku no nekup to za 100tis
Stačilo to napsat 1x :wink:
Ale jinak si myslím, že za 100t koupíš i pěkný TDI.

Uživatelský avatar
VWTomVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Příspěvek od VWTomVW »

Andre píše:
VWTomVW píše: To jsem taky chtěl,ale dostal jsem super nabídku no nekup to za 100tis
Stačilo to napsat 1x :wink:
Ale jinak si myslím, že za 100t koupíš i pěkný TDI.
G4 TDI za 100?????????Kde???Mě se to tam vždycky otiskne 2x nevím proč... :roll:

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

Odhlucneni motoru original:
- potazeni kapoty zevnitr
- zespodu motoru 3 kryty
- pricka mezi palubkou a motorem se sklada z plechu a ten je jeste potazen izolacni hmotou

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

VWTomVW píše:
Andre píše: Stačilo to napsat 1x :wink:
Ale jinak si myslím, že za 100t koupíš i pěkný TDI.
G4 TDI za 100?????????Kde???Mě se to tam vždycky otiskne 2x nevím proč... :roll:
Tak sorry, já myslel, že jde o G3...

Uživatelský avatar
VWTomVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Příspěvek od VWTomVW »

Tomm píše:Odhlucneni motoru original:
- potazeni kapoty zevnitr
- zespodu motoru 3 kryty
- pricka mezi palubkou a motorem se sklada z plechu a ten je jeste potazen izolacni hmotou
Hmm...Tak to všechno tam mám taky a zdá se mě to hlučné.Je zajímavé,že G3 1,9D je tišší než G4 SDI...To by mě zajímalo kde soudruzi z NDR udělali chybu... :) Kdyby měl někdo foto motorového prostoru byl bych rád kdyby ho sem dal jen tak pro srovnání.Klidně i TDi.Teď mě napadlo se ještě podívat do časáku"Ojetiny od A do Z.A tam má benzín 1,6 mezi motorem a kabinou ještě černý odhlučňovací jakoby koberec... 8O Proč to nemá i hlučnější SDI?? :roll:

Uživatelský avatar
VWTomVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Příspěvek od VWTomVW »

Tomm píše:Odhlucneni motoru original:
- potazeni kapoty zevnitr
- zespodu motoru 3 kryty
- pricka mezi palubkou a motorem se sklada z plechu a ten je jeste potazen izolacni hmotou
Hmm...Tak to všechno tam mám taky a zdá se mě to hlučné.Je zajímavé,že G3 1,9D je tišší než G4 SDI...To by mě zajímalo kde soudruzi z NDR udělali chybu... :) Kdyby měl někdo foto motorového prostoru byl bych rád kdyby ho sem dal jen tak pro srovnání.Klidně i TDi.Teď mě napadlo se ještě podívat do časáku"Ojetiny od A do Z.A tam má benzín 1,6 mezi motorem a kabinou ještě černý odhlučňovací jakoby koberec... 8O Proč to nemá i hlučnější SDI?? :roll:

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

VWTomVW píše:
Tomm píše:Odhlucneni motoru original:
- potazeni kapoty zevnitr
- zespodu motoru 3 kryty
- pricka mezi palubkou a motorem se sklada z plechu a ten je jeste potazen izolacni hmotou
Hmm...Tak to všechno tam mám taky a zdá se mě to hlučné.Je zajímavé,že G3 1,9D je tišší než G4 SDI...To by mě zajímalo kde soudruzi z NDR udělali chybu... :) Kdyby měl někdo foto motorového prostoru byl bych rád kdyby ho sem dal jen tak pro srovnání.Klidně i TDi.Teď mě napadlo se ještě podívat do časáku"Ojetiny od A do Z.A tam má benzín 1,6 mezi motorem a kabinou ještě černý odhlučňovací jakoby koberec... 8O Proč to nemá i hlučnější SDI?? :roll:
Jakej koberec myslis? To maji snad vsechny golfy, ne?

Ja myslim takovej ten potah plechu, kterej je v miste motoru jeste vylepsenej o hlinikovou folii kvuli teplu.

Uživatelský avatar
Alex
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Martin, Slovensko

Příspěvek od Alex »

G3 1,9D je komôrkový diesel (nepriamy vstrek) a G4 1,9 SDI je priamy vstrek. Preo je hlučnejší. Neviem či sú rozdiely v odhlučnení priečky medzi motorom a kabínou, ale kapota býva odhlučnená podľa výbavy. (slabšie výbavy sú holé) Tak isto spodný kryt motoru má môže byť utlmený rôzne- molitan alebo tie plastové kocky. Ten molitan je asi lepší. Hluk z cesty pomôže utlmiť aj kvalitné vytlmenie dverí. Ale čo s hlukom od kolies? Koberec? :) Na motor pomáha dodatočné vytlmenie priečky medzi motorom a kabínou... ako aj kapota a spodok.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“