Taky přidám svojí zkušenost s chipem.Moc zkušeností jak je to složitá práce jsem neměl,takže jsem vyhledal nějakou firmu a našel Autochip.Tak jsem to tam dovezl (Ford Galaxy 1.9 TDI 81kW). Asi po 3 hodinách odjezd po dálnici domů.
Auto teda dost hulilo,ale nějaký velký rozdíl jsem moc neviděl.Doma zkusmo napojím na VAG a nalogoval turbo.Tlak stále seriový a změna na VAGu byla asi jen u dávky nafty.
Volám zpět do firmy,že tlak je furt stejnej a borec,že se mu to nezdá,ale ať to teda druhý den dovezu.Čekal jsem něco přes hodinu a prej jsem měl pravdu,že tam omylem kolega nahrál zpět origo soft.
Natěšenej jedu domů a opět jedno a to samí.Volám borcoj a zase,že už tam opravdu chip je,ale ať teda ještě přijedu.Po 1 hodině čekání vylezl z dílny,že jednotka má nějaký limiter na změnu tlaku turba a že musí zavolat do německa do Bosche,aby mu poradily,jak to obejít.čekám další hodinu a pak předal auto,že už konečně to je hotový.
Odbrzdit to nechtěl,že je to zbytečný,že vědí co si u tohoto motoru můžou dovolit atd.
Tak jsem odjel,auto sice teda pokuřuje více,když se tomu naloží,ale jede opravdu o poznání lépe,táhne hezky odspodu,spotřeba stejná,žádný problémy s chodem nejsou už od chipu 2 roky,ale ty nervy s nima a ten přístup mě teda zklamal.
Nevím co si o té jejich profesionalitě mám myslet,když neumí udělat ani 1.9 TDI.Cena teda byla hezká 3500,- ale to je opravdu všě,ani obyč vodu mi nedali v tom letním čekání zdarma.
Jestli tohle myslíš vážně, tak to okamžitě vyhoď!!!!
Nevědět o limiteru v jednotce, je totální zoufalost!!!! To je snad naprostej základ a ani nevim, co by mu v Bosch řekli, když nemají se SW v jednotce nic společnýho.
Mimochodem, pokud bys hledal reference, tak bys tam v životě nejel!
Nech si vrátit peníze a dej to do originálu.
Absolutní souhlas s "automechanikem", od společnosti autochip.eu co nejdál.
Osobní zkušenost a nikdy více. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=98&t=101354" onclick="window.open(this.href);return false;
Osobně mohu doporučit služby od "motopower", opět osobní zkušenost a úplně jiný přístup a kvalita.
Rozdíl mezi čipem od autochip.eu a Motopower byl vidět na první pohled minimálně u těch co jedou vzadu.
Až budu čipovat současného Tourana, tak to bude zase u MOTOPOWER.
motorpower upravoval/meril jsi uz 1.5TSI 96kW (200Nm)? Na kolik max se to da nachipovat, kdyz to ma to citlivejsi turbo? Nekde jsem totiz cetl, ze kvuli vysokym teplotam to turbo neni pouzito ve variante 110kW.
Ahoj, také uvažuji o chipu na Sharana 7N 103KW. Pořád se ale nemohu rozhodnout kam s ním zajet. Zatím uvažuji o Motopower, chiptuning.cz, TDIfun. Nechtěl bych narazit na nějakého garážového "odborníka" po kterém bude auto hulit a motor, spojka, nebo převodovka nic nevydrží.
Nejde mi o hnaní za extrémním výkonem pouze o oživení, pokud možno bez snížení životnosti auta.
Pokud máte s těmito firmami zkušenosti tak budu rád. Zejména mě zajímají zkušenosti chiptuning.cz na moc zkušeností s nimi jsem tady nenarazil (zatím to asi vyhrává Motopower ).