Vag a lambda sonda

Návody, rady, zkušenosti...

Moderátor: standokan

aliens69
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 26.08.2011 21:46

Vag a lambda sonda

Příspěvek od aliens69 »

Zdarec mám problem pri mněření lambda sondy ve vagu.
mam dojem ze je to kanal 003 nebo 004 no nic mene nastartuji sleduji hodnoty a ty behem 2min vylezou z 0% na 25% pak jakoby se lambda vypne a skoci spatky na nulu a ve chybovych kodech naskoci lambda nesmyslny signal.cele toto divnodeni se deje pri volnobehü kdyz proslapnu plyn tak se
ty procenta na chvilku sníží ale ve volnobehu se zase stoupaji.napadne tu nekoho neco.

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od srotty »

Co je to za motor?

aliens69
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 26.08.2011 21:46

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od aliens69 »

VW passat b5 rv99 2,3v5 110kw

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od srotty »

Pokud je to motor AGZ ,tak tady jsou měř.hodnoty.Lambda je na kanále 33

Blok naměřených hodnot 1 (základní funkce)
1. Otáčky motoru
(650...750/min)
2. Teplota chladicí kapaliny
(80...105 °C)
3. Regulátor lambda před katalyzátorem
(-20...20 %)
4. Předpoklady pro základní nastavení
X X X X X 1 Teplota chladicí kapaliny > 80 °C
X X X X 1 X Otáčky pod 2000/min
X X X 1 X X Úhel škrticí klapky pod 5°
X X 1 X X X Regulace lambda aktivní
X 1 X X X X Motor běží na volnoběh
1 X X X X X Kompresor klimatizace vypnutý

Blok naměřených hodnot 2 (základní funkce)
1. Otáčky motoru
(650...750/min)
2. Zatížení motoru
(10...30 %)
3. Doba vstřikování
(2,00...5,00 ms)
4. Nasávaná hmotnost vzduchu
(3,0...5,0 g/s)

Blok naměřených hodnot 3 (základní funkce)
1. Otáčky motoru
(650...750/min)
2. Nasávaná hmotnost vzduchu
(3,0...5,0 g/s)
3. Úhel škrticí klapky
(0...5°)
4. Úhel zážehu
(0...13,5° p. HÚ)

Blok naměřených hodnot 4 (základní funkce)
1. Otáčky motoru
(650...750/min)
2. Napájení řídicí jednotky motoru
(12,0...14,5 V)
3. Teplota chladicí kapaliny
(80...105 °C)
4. Teplota nasávaného vzduchu
(-45...108,5 °C)

Blok naměřených hodnot 5 (základní funkce)
1. Otáčky motoru
(650...750/min)
2. Zatížení motoru
(10...30 %)
3. Rychlost jízdy
4. Stavy zatížení motoru
(volnoběh, částečné zatížení, obohacení, ubrání plynu, plné zatížení)

Blok naměřených hodnot 33 (regulace lambda)
1. Regulátor lambda před katalyzátorem
(-10...10 %)
2. Napětí sondy lambda před katalyzátorem
(0,0...1,0 V)
3. neobsazeno
4. neobsazeno

aliens69
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 26.08.2011 21:46

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od aliens69 »

¨ty jo dik zejtra na to juknu a pisnu co je dead.nicmene kde jsi vzal takovehle poznatky parkrat uz jsem hledal kde by mohly byt informace o hodnotach ve vagu

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od srotty »

Internet a hledat :D

aliens69
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 26.08.2011 21:46

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od aliens69 »

jsem dnes koukal do vagu a kontroloval a vse jak stak v poho i ta lamda jak ztak ale az kdyz je to teply tak se bojim ze je malo propustnej katik ale u 4. Úhel zážehu
(0...13,5° p. HÚ) se mi hodnoty pohybuji spise do minusu ve volnobehu od -5 do +2.tak nevim.
ale proc o tom vsem pisu mam problem ze startama studenejma kasle a ne se chitit 3x az 5 x a pak uz v poho dokud je to jen trosinku teple
a zapomnel jsem dodat ze je pasik udelanej na lpg.
ps:kdyby si hodil nejakej odkazik na nejaky info byl bych vdecen

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od srotty »

Jak je na tom čidlo teploty vody,nedává špatné info?Studený start je předpokládám na benzin,až pak se to přepíná na plyn?

aliens69
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 26.08.2011 21:46

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od aliens69 »

no cidlo vody zda se byt v poho no i kdyz 15 stupnu rozdil od budiku nedavno jsem skusil vytahnout batt a pre startem vytahnout konektor vahy vzduchu a to nastartovalo v poho ale za 2 dny zase vprrd.
jo lambda ze by byla spatna se taky neda rict skousel jsem jinou a ten samej error
jinak plyn presne jak rikas start beno pri nejaky min teplote lpg.j

aliens69
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 26.08.2011 21:46

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od aliens69 »

no cidlo vody zda se byt v poho no i kdyz 15 stupnu rozdil od budiku nedavno jsem skusil vytahnout batt a pre startem vytahnout konektor vahy vzduchu a to nastartovalo v poho ale za 2 dny zase vprrd.
jo lambda ze by byla spatna se taky neda rict skousel jsem jinou a ten samej error
jinak plyn presne jak rikas start beno pri nejaky min teplote lpg.j

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od srotty »

Zkus udělat log teploty vody a lambdy,nejlépe od studeného motoru po zahřátí.Uvidíme jak to ukazuje.

aliens69
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 26.08.2011 21:46

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od aliens69 »

no log ja nevim presne jak to sefnout dokazu udelat graf a pak ho typnout do jpg.
a co startu tyce ma ho nechat normal na benzin a pak lpg nebo lpg vypnout.
jinak diky za ochotu to se mnou pořešit

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od srotty »

Nech to jen na benzin.V tom grafu se podívej jak stoupe telota,měla by postupně lézt nahoru

aliens69
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 26.08.2011 21:46

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od aliens69 »

Cus muzes mi pisnout email ze byh ti ten log poslal

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Vag a lambda sonda

Příspěvek od srotty »

Máš ho v S.Z.

Odpovědět

Zpět na „VAG & ETKA & ChipTuning“