Vyřešeno: Jak přepnout datovou sběrnici do nouzového režimu? - nijak.

Návody, rady, zkušenosti...

Moderátor: standokan

Odpovědět
Uživatelský avatar
mates-vento
Závodník
Závodník
Příspěvky: 659
Registrován: 20.08.2008 02:12
Bydliště: někde mezi HK a Pce

Vyřešeno: Jak přepnout datovou sběrnici do nouzového režimu? - nijak.

Příspěvek od mates-vento »

Zdarec, dnes mě překvapila jedna věc: se svým obyčejným K-L kabelem jsem se připojil ke komfortce na Passatu B5.5.. To, že se i na CAN autech domluvím s obyč. kabelem s ř.j motoru mám i vyzkoušený, ale tomuhle jsem nevěřil.

Bavila se se mnou ale jenom chvíli, nicméně je mi jasný proč. Byla vytopená komfortka, konektory na ní totálně sežraný, takže byl docela zázrak, že se s ní po výměně kabeláže dalo vůbec nějak komunikovat. Komunikace samozřejmě v nouzovém režimu (chyba typu "Datova sbernice komfortniho systemu v nouzovem rezimu"). Důležité je, že se podařilo načíst kódování původní jednotky, takže jsem nemusel řešit nastavení nové - po zápisu hodnoty začlo všechno chodit.

Chvilku jsem s tím ještě laboroval, pak jsem vlezl do řj. motoru a smáznul chybu o napájení a chybu o komunikační sběrnici, která tam zůstala viset i po výměně. Mno a od tý chvíle jsem se už ke komfortce nepřipojil, protože všechny kabely fungujou jak maj a komunikace mezi jednotkama už jede po CAN.

Edit: vyřešeno - nesmysl, jsem přepracovanej..
Naposledy upravil(a) mates-vento dne 24.11.2014 19:55, celkem upraveno 2 x.
Opět pojízdný G3 AFN sedan, mezitím na měsíc G3 GTI ABF, na zimu 3C BMP a občas G3 Varoš 1Z.
http://danel-auto.cz/ (Pardubice - Trnová)

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14719
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak přepnout datovou sběrnici do nouzového režimu?

Příspěvek od tornado1 »

máš v tom canu totálně zmatek, na každém passatu B5 a 5.5 se připojíš ke komfortce s KKL kabelem - diagnostika po k-line! to co píšeš že jsi se nepřipojil je totální blbost protože to jede po can.. to tu snad ani veřejně nepiš než se toho chytí ostatní..

tu poslední větu raději smaž než budeš po ostudu..

žádná komunikace se do nouzového režimu nepřepíná, píšeš bludy..

ten smajlík na konci mně dostal..

to co píšeš s jednotkama určených pro can je úplná blbost, všechny komfortky u toho passatu komunikuji s dveřníma jednotkama po canu!! u B5.5 navíc ještě s budíkama.. komunikace v nouzovém režimu znamená že některá z těchto jednotek komunikuje pouze po jednom vodiči!! proto v nouzovém režimu

navíc u B5.5 to není jenom o kodování po výměně jednotky, dost lidí zde z fora už zná problém po výměně za stejné číslo komfortky např z G4 kdy nešel otevřít kufr a po zamknutí kufr odskočil..

ty jednotky mají odlišný software a musí se upravit.... další rozdíl je v alarmu, hlídání vnitřního prostoru, sedan, variant atd...
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

Uživatelský avatar
mates-vento
Závodník
Závodník
Příspěvky: 659
Registrován: 20.08.2008 02:12
Bydliště: někde mezi HK a Pce

Re: Jak přepnout datovou sběrnici do nouzového režimu?

Příspěvek od mates-vento »

Jop, už jsem na to taky příšel, je to nesmysl. Problém byl ve skutečnosti v uhnilém spoji diagnostiky od všech jednotek, který je ještě v krabici komfortky, po opravě už začlo komunikovat vše. Došlo mi to při pohledu na rok výroby a po vyhledání všech systémů.

Ten jednodrát mě právě zmátl, protože u K-L diagnostiky není Lko stejně většinou potřeba a vše pak jede přes K, který je obousměrný...

Fajn, že si zmínill kufr, ten totiž nereagoval kvůli spálenýmu servu na odskok, ale dnes po výměně se to chovalo dost podivně, možná právě tak, jak píšeš.
Opět pojízdný G3 AFN sedan, mezitím na měsíc G3 GTI ABF, na zimu 3C BMP a občas G3 Varoš 1Z.
http://danel-auto.cz/ (Pardubice - Trnová)

Odpovědět

Zpět na „VAG & ETKA & ChipTuning“