VYBÍJENÍ AUTA

Návody, rady, zkušenosti...

Moderátor: standokan

Odpovědět
Dagmara
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 23.11.2014 11:25

VYBÍJENÍ AUTA

Příspěvek od Dagmara »

Ahoj, mám Passata B5 2.5 v automatu a pořád se mi vybíjí, vydrží maximálně tak 2-3 dny. Už jsem s tím byla asi v 5 autoopravnách a nic. Vždycky jen slyším : mohlo by to být tím a tím, mohli bysme zkusit vyměni to a to... teď už je půlka auta vyměněná a furt nic..auto má teď hodnotu aspoň 70 000, co jsem už do toho nastrkala peněz za díly. Chtěla bych vás poprosit, jestli je mezi vámi nějakej machr :) a dokázal něco vyvodit z téhle diagnostiky :) díky

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 3B0 907 401 J - motor
Komponent a/nebo - verze: G200AG D65
Kódodvání softwaru: 03001
Kód opravny: WSC 28959
7 Nalezeny chyby:
00532 - Napajeci napeti
28-10 - zkrat na plus - Sporadicky
17978 - rid.jedn. motoru zablokovana
P1570 - 35-10 - - - Sporadicky
18058 - Pohon datove sbernice Chybi odezva sdruzenych pristroju
P1650 - 35-10 - - - Sporadicky
00532 - Napajeci napeti
27-00 - nesmyslny signal
18034 - Pohon datove sbernice Chybi odezva rid.jednotky prevodovky
P1626 - 35-00 - -
01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
01318 - rid.jedn. vsrikovaciho cerpadla (J399)
49-10 - bez komunikace - Sporadicky


VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 3B0 927 156 L - převodovka
Komponent a/nebo - verze: AG5 01V 2.5lTDI RdW 9404
Kódodvání softwaru: 00000
Kód opravny: WSC 28959
5 Nalezeny chyby:
18227 - Tlakovy regulacni ventil 2 (N216) Preruseni/zkrat ke kostre
P1819 - 35-10 - - - Sporadicky
17145 - Spinaci ventil 3: magneticky ventil 3 (N90) Preruseni/zkrat ke kostre
P0761 - 35-10 - - - Sporadicky
18232 - Tlakovy regulacni ventil 3 (N217) Preruseni/zkrat ke kostre
P1824 - 35-10 - - - Sporadicky
18237 - Tlakovy regulacni ventil 4 (N218) Preruseni/zkrat ke kostre
P1829 - 35-10 - - - Sporadicky
18222 - Tlakovy regulacni ventil 1 (N215) Preruseni/zkrat ke kostre
P1814 - 35-10 - - - Sporadicky

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 1J0 959 799 AH komfortka
Komponent a/nebo - verze: 33 Zentral-SG Komf. 0001
Kódodvání softwaru: 04097
Kód opravny: WSC 05311
Dodatečná informace: 1J1959801D 33 Tőrsteuerger. FS0002r
Dodatečná informace: 1J1959802E 33 Tőrsteuerger. BF0002r
Dodatečná informace: 1J4959811D 33 Tőrsteuerger. HL0002r
Dodatečná informace: 1J4959812D 33 Tőrsteuerger. HR0002r
6 Nalezeny chyby:
01329 - Datova sbernice komfortniho systemu v nouzovem rezimu
35-00 - -
01333 - rid.jedn. dveri vzadu vlevo (J388)
49-10 - bez komunikace - Sporadicky
00930 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vlevo (F222)
54-10 - nespravna vybava - Sporadicky
01135 - Snimace hlidani vnitrniho prostoru
36-00 - preruseni
00928 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana ridice (F220)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
00930 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vlevo (F222)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
dagmar.novakova.92@seznam.cz

Uživatelský avatar
FandaTDI
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1805
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-západ

Re: VYBÍJENÍ AUTA

Příspěvek od FandaTDI »

Hezkej výčet chyb :P ... to snad neni aktuální/teď po návštěvě těch pěti "servisů" ( :roll: )/investici za díly (co všechno? :roll: ) nebo ... ? 8O
Začal bych pořádně nabitou baterkou (ta se taky měnila?) a výmazem chyb, min.v tý motorovce s tim zjevně některý souvisej a pak řešil ty, co tam zůstanou/objeví se znova ... ale řj motoru ani převodovky by to vybíjení mít na svědomí neměly, pravděpodobnější je, že se neuspí ta komfortka, krom "klasiky"(mikrospínačů v zámcích) tam toho je víc ... dělal někdo něco s tim komfortem/dveřníma jednotkama? Pod nohama řidiče neni mokro? (ev. mrknout, jestli nejsou zlámaný třeba v průchodkách do dveří, atd. ) ...

Alous
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 24.06.2010 14:23

Re: VYBÍJENÍ AUTA

Příspěvek od Alous »

To je spousta chyb. Ale jak rika kolega nademnou, na 99% to bude ze komfortka se neuspi a je v nouzovem rezimu. Bere cca 200 mA. Resil jsem to skoro pul roku. Bylo toho nespocet poskozenych kabelu studeny spoje na komfortce. Takze kontrola vsech spoju ke komfortce od dverich az pod koberec u ridice.

Karfik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 690
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kladno

Re: VYBÍJENÍ AUTA

Příspěvek od Karfik »

Brácha si vyměnil rádio za, tuším, RCD 510 a taky se mu furt vybíjela baterka. Potom mu to nějakej klubák v Olomouci nastavil na nový rádio a bylo po vybíjení. Taky s tim lítal po všech servisech a nikdo nevěděl co s tím. Ale nevím co kde nastavoval.
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.

Odpovědět

Zpět na „VAG & ETKA & ChipTuning“