Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí

Návody, rady, zkušenosti...

Moderátor: standokan

Odpovědět
Mcx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 08.09.2012 09:11
Bydliště: Praha

Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí

Příspěvek od Mcx »

Ahoj,

popis zcela jasný, turbo při plném stlačení plynu přetlačí na 2,5 barů pak se zaaretuje na 1750 mbarů co má tlačit správn, a pak to teprve vystřelí.

Zde příkládám graf. Auto jako takové jede velmi pěkně, mělo by to být turbo z 81 kw, auto je 66 KW ALH 1.9 TDi s čipem na 87kw od Powertec. Chci se zeptat jestli to nemám vzít znova k někomu na čip když je tam to větší turbo.

Pravděpodobně řeším píčoviny a asi je to normální že to má tuto prodlevu, každopádně se chci raději zeptat jestli tam neni někde nějaká bota.

Díky moc za odpovědi.
Přílohy
Graf_Turbo_Milan.png

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí

Příspěvek od yessmen »

Ti nefunguje regulace v tý špičce.. Asi zatuhlý lopatky ne?
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1016
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí

Příspěvek od oneb1t »

turbo z 81kW je totozny s 66kW takze je jedno ktery si tam dal ;) 2500mbar je pro tohle turbo hodne velka hodnota mel bys to opravit nez ho tim odrovnas
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

Mcx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 08.09.2012 09:11
Bydliště: Praha

Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí

Příspěvek od Mcx »

Turbo je fungl nové.

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí

Příspěvek od yessmen »

Jako takovejhle přefuk je totál nesmysl, můžeš zkusit dát jinej el. mag. ventil.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Mcx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 08.09.2012 09:11
Bydliště: Praha

Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí

Příspěvek od Mcx »

Hola,

tak již to mám hotové, vzal jsem to ke kamarádovi do dílny, stačilo nastavit táhlo na klapky co je u té baňky.

Při přitažení táhla více k turbu asi tak o 2 otáčky to turbo netlačilo vůbec, a jelo to strašně pomalu. Ale já sem z toho měl radost jako malej kluk že se vydávám správnou cestou.
Pak stačilo o 3,5 otáčky povoli táhlo (dál od turba) a výsledek najdete v přílože. :-)

Díky moc za případné rady, hlavně VW-Clubu na Facebooku.

Zatím Ahoy :-)

EDIT : Spodní obrázek -> Předtím, Horní obrázek -> Potom
Přílohy
Takto to má být správně, takhle jsem to nakonec našteloval.
Takto to má být správně, takhle jsem to nakonec našteloval.
Takhle to přefukovalo.
Takhle to přefukovalo.
Naposledy upravil(a) Mcx dne 23.05.2015 11:27, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1016
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí

Příspěvek od oneb1t »

ehm sak ti to reguluje furt blbe
posli sem ten log ale z toho grafu odhaduju ze ti to reguluje cca o 200mbar blbe :D

ti tam zas nekdo nalil neodladenej SW... reaguje ti to moc v standartnim nastaveni to nastoupa cca na 2150mbar a nasledne to regulace upravi skoro presne na 1950mbar (+-50mbar)
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí

Příspěvek od yessmen »

Přesně tak táhlem na turbu se v podstatě nehýbe.. nastaví se do určité standardní polohy (vždy stejná) a hotovo. Tohle je prostě špatně a nepojede to tak jak by mohlo ať už je problém v SW či jinde.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Mcx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 08.09.2012 09:11
Bydliště: Praha

Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí

Příspěvek od Mcx »

Já vám kluci nerozumim,

Auto jede bez dvou sekundové prodlevy, turbo už nepřefukuje jak idiot. A je to živější v nižších otáčkách, ve vyších se to chová úplně stejně jako předtím táhne v pohodě.

Mcx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 08.09.2012 09:11
Bydliště: Praha

Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí

Příspěvek od Mcx »

Možná tomu ještě ubrat o čtvrt nebo o osminu otáčky na regulaci, aby to nepřefouklo ani o těch 30-40 mbarů. Ale už mi to přijde že takhle je to v pohodě.

Odpovědět

Zpět na „VAG & ETKA & ChipTuning“