Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí
Moderátor: standokan
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 08.09.2012 09:11
- Bydliště: Praha
Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí
Ahoj,
popis zcela jasný, turbo při plném stlačení plynu přetlačí na 2,5 barů pak se zaaretuje na 1750 mbarů co má tlačit správn, a pak to teprve vystřelí.
Zde příkládám graf. Auto jako takové jede velmi pěkně, mělo by to být turbo z 81 kw, auto je 66 KW ALH 1.9 TDi s čipem na 87kw od Powertec. Chci se zeptat jestli to nemám vzít znova k někomu na čip když je tam to větší turbo.
Pravděpodobně řeším píčoviny a asi je to normální že to má tuto prodlevu, každopádně se chci raději zeptat jestli tam neni někde nějaká bota.
Díky moc za odpovědi.
popis zcela jasný, turbo při plném stlačení plynu přetlačí na 2,5 barů pak se zaaretuje na 1750 mbarů co má tlačit správn, a pak to teprve vystřelí.
Zde příkládám graf. Auto jako takové jede velmi pěkně, mělo by to být turbo z 81 kw, auto je 66 KW ALH 1.9 TDi s čipem na 87kw od Powertec. Chci se zeptat jestli to nemám vzít znova k někomu na čip když je tam to větší turbo.
Pravděpodobně řeším píčoviny a asi je to normální že to má tuto prodlevu, každopádně se chci raději zeptat jestli tam neni někde nějaká bota.
Díky moc za odpovědi.
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí
Ti nefunguje regulace v tý špičce.. Asi zatuhlý lopatky ne?
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí
turbo z 81kW je totozny s 66kW takze je jedno ktery si tam dal 2500mbar je pro tohle turbo hodne velka hodnota mel bys to opravit nez ho tim odrovnas
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 08.09.2012 09:11
- Bydliště: Praha
Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí
Turbo je fungl nové.
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí
Jako takovejhle přefuk je totál nesmysl, můžeš zkusit dát jinej el. mag. ventil.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 08.09.2012 09:11
- Bydliště: Praha
Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí
Hola,
tak již to mám hotové, vzal jsem to ke kamarádovi do dílny, stačilo nastavit táhlo na klapky co je u té baňky.
Při přitažení táhla více k turbu asi tak o 2 otáčky to turbo netlačilo vůbec, a jelo to strašně pomalu. Ale já sem z toho měl radost jako malej kluk že se vydávám správnou cestou.
Pak stačilo o 3,5 otáčky povoli táhlo (dál od turba) a výsledek najdete v přílože.
Díky moc za případné rady, hlavně VW-Clubu na Facebooku.
Zatím Ahoy
EDIT : Spodní obrázek -> Předtím, Horní obrázek -> Potom
tak již to mám hotové, vzal jsem to ke kamarádovi do dílny, stačilo nastavit táhlo na klapky co je u té baňky.
Při přitažení táhla více k turbu asi tak o 2 otáčky to turbo netlačilo vůbec, a jelo to strašně pomalu. Ale já sem z toho měl radost jako malej kluk že se vydávám správnou cestou.
Pak stačilo o 3,5 otáčky povoli táhlo (dál od turba) a výsledek najdete v přílože.
Díky moc za případné rady, hlavně VW-Clubu na Facebooku.
Zatím Ahoy
EDIT : Spodní obrázek -> Předtím, Horní obrázek -> Potom
Naposledy upravil(a) Mcx dne 23.05.2015 11:27, celkem upraveno 1 x.
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí
ehm sak ti to reguluje furt blbe
posli sem ten log ale z toho grafu odhaduju ze ti to reguluje cca o 200mbar blbe
ti tam zas nekdo nalil neodladenej SW... reaguje ti to moc v standartnim nastaveni to nastoupa cca na 2150mbar a nasledne to regulace upravi skoro presne na 1950mbar (+-50mbar)
posli sem ten log ale z toho grafu odhaduju ze ti to reguluje cca o 200mbar blbe
ti tam zas nekdo nalil neodladenej SW... reaguje ti to moc v standartnim nastaveni to nastoupa cca na 2150mbar a nasledne to regulace upravi skoro presne na 1950mbar (+-50mbar)
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí
Přesně tak táhlem na turbu se v podstatě nehýbe.. nastaví se do určité standardní polohy (vždy stejná) a hotovo. Tohle je prostě špatně a nepojede to tak jak by mohlo ať už je problém v SW či jinde.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 08.09.2012 09:11
- Bydliště: Praha
Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí
Já vám kluci nerozumim,
Auto jede bez dvou sekundové prodlevy, turbo už nepřefukuje jak idiot. A je to živější v nižších otáčkách, ve vyších se to chová úplně stejně jako předtím táhne v pohodě.
Auto jede bez dvou sekundové prodlevy, turbo už nepřefukuje jak idiot. A je to živější v nižších otáčkách, ve vyších se to chová úplně stejně jako předtím táhne v pohodě.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 08.09.2012 09:11
- Bydliště: Praha
Re: Turbo přetlačí pak se zaaretuje, pak to teprv vystřelí
Možná tomu ještě ubrat o čtvrt nebo o osminu otáčky na regulaci, aby to nepřefouklo ani o těch 30-40 mbarů. Ale už mi to přijde že takhle je to v pohodě.