ETKA: Golf IV 74kW na Golf IV 96kW (tuning)
Moderátor: standokan
-
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 11.02.2015 20:48
ETKA: Golf IV 74kW na Golf IV 96kW (tuning)
Zdravím, mám 74kW Golf IV. Byl by tu někdo ochotný mi sdělit z ETKY, jaké díly jsou jiné v Golf IV 96kW? Chtěl bych si z 74ky udělat 96ku bez čipování, protože nechci zničit motor (aby se nerozletěl po pár letech). V čem je 96ka jiná oproti mé 74ce? Podle toho bych sehnal díly na 96ku a namontoval je do mojí 74ky, což by znamenalo, že se z mojí 74ky stane 96ka, která vydrží a nezničí se. Děkuji.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: ETKA: Golf IV 74kW na Golf IV 96kW (tuning)
96kW má myslím už kovaný vnitřek (takže rozdílů docela dost krom turba vstřiků atd..) .. tak to budeš mít nejlevnější sehnat si motor ASZ..
nech si udělat čip (od profíků motorpower, tdifun, dieselpower atd.) a nevymýšlej drahý kraviny, pokud to chceš jen na 96kW.. je to zcela bezpečný a jestli ten motor najede 500 000km s čipem nebo 550 000km bez čipu je vcelku jedno (stejně to nejvíce ovlivníš životnost chováním se k motoru a servisem)..
jinak 96kW tě za chvíli omrzí mám je v passat b5.5 (jede to docela pěkně, ale pořád tomu něco chybí) a příští rok půjde na čip
nech si udělat čip (od profíků motorpower, tdifun, dieselpower atd.) a nevymýšlej drahý kraviny, pokud to chceš jen na 96kW.. je to zcela bezpečný a jestli ten motor najede 500 000km s čipem nebo 550 000km bez čipu je vcelku jedno (stejně to nejvíce ovlivníš životnost chováním se k motoru a servisem)..
jinak 96kW tě za chvíli omrzí mám je v passat b5.5 (jede to docela pěkně, ale pořád tomu něco chybí) a příští rok půjde na čip
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: ETKA: Golf IV 74kW na Golf IV 96kW (tuning)
no on taky passat je o 200-300kg tezsi mozna
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: ETKA: Golf IV 74kW na Golf IV 96kW (tuning)
jasně o trošku je těžší.. jel jsem jak v GIV 96kW, tak ve fabii I RS 96kW a nebylo to nic ohromujícího (jak už jsem psal jede to pěkně, ale pořád tomu něco chybí), ale po čipu je to úplně jiný auto
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 11.02.2015 20:48
Re: ETKA: Golf IV 74kW na Golf IV 96kW (tuning)
Chipnutí 74kW na 96kW je zcela bezpečné ? A když na to nebudu tolik šlapat a budu 96kW využívat pouze při nutném předjíždění, tak by se tomu asi nemuselo nic stát ? Motorpower to čipuje 1.9 TDI PD | 74 kW | 102 kW | 4900,-. Ale já nechci 102 ale origo 96, aby se tomu hlavně nic nestalo. Čipuje to někdo na 96?
Myslím si, že rozdíl oproti nynějších 74kW a budoucích 96kW bude pro mě obrovský.
Myslím si, že rozdíl oproti nynějších 74kW a budoucích 96kW bude pro mě obrovský.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ETKA: Golf IV 74kW na Golf IV 96kW (tuning)
Máš to ke mě kousek, radši mi prosím zavolej , ať ti vyvrátím bludy které zde píšeš. Kde jsi třeba přišel na to , že máš 74kW??bayern píše:Chipnutí 74kW na 96kW je zcela bezpečné ? A když na to nebudu tolik šlapat a budu 96kW využívat pouze při nutném předjíždění, tak by se tomu asi nemuselo nic stát ? Motorpower to čipuje 1.9 TDI PD | 74 kW | 102 kW | 4900,-. Ale já nechci 102 ale origo 96, aby se tomu hlavně nic nestalo. Čipuje to někdo na 96?
Myslím si, že rozdíl oproti nynějších 74kW a budoucích 96kW bude pro mě obrovský.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 11.02.2015 20:48
Re: ETKA: Golf IV 74kW na Golf IV 96kW (tuning)
Asi odpovím lajcky no v techničáku
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ETKA: Golf IV 74kW na Golf IV 96kW (tuning)
No a to nemusí být vůbec pravda máš třeba od 50 do 85kw, tak to někdy bývá a od toho se i odvíjí úprava.
To, že mám na webu nějakou hodnotu, která je pouze orientační, neznamená , že nejde upravit na méně, nebo více.
Navíc v tomto případě i v případě většiny uživatelů je nástup a průběh točivého momentu, mnohem důležitější ukazatel.
To, že mám na webu nějakou hodnotu, která je pouze orientační, neznamená , že nejde upravit na méně, nebo více.
Navíc v tomto případě i v případě většiny uživatelů je nástup a průběh točivého momentu, mnohem důležitější ukazatel.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 11.02.2015 20:48
Re: ETKA: Golf IV 74kW na Golf IV 96kW (tuning)
To proč jsem vlastně zakládal tohle téma bylo z důvodu toho, že jsem se bál, aby se motor nezničil za rok / dva. Proto jsem vlastně chtěl úpravy na 96kW (výměna dílů, aby to motor přežil). Teď už ale zase vím nové informace o tom, jak by to bylo drahé apod.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ETKA: Golf IV 74kW na Golf IV 96kW (tuning)
I to je řešení, a drahé je dnes vše. Záleží zda spojit údržbu s úpravou, nebo pouze zkontrolovat a přikrmit.
A tyto motory vydrží hodně.
A tyto motory vydrží hodně.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 11.02.2015 20:48
Re: ETKA: Golf IV 74kW na Golf IV 96kW (tuning)
Pokud čipovat na 96kW, tak na co by si měl člověk dát pozor? Rozvody, olej, spojka, turbo, vstřiky, svíčky a další věci zkontrolovat?
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí