log graf kanaly 3,10,11

Návody, rady, zkušenosti...

Moderátor: standokan

Odpovědět
Uživatelský avatar
matak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 14.09.2014 23:14
Bydliště: Praha 4

log graf kanaly 3,10,11

Příspěvek od matak »

zdravim vyzna se zde nekdo v tomhle grafu, co mam spatne? pri studenejsim motoru a prislapnuti plynu(predjizdeni,najizdeni na dalnici) mi to spadne do nouzaku ale ne vzdy tak jednou do mesice diky moc
Přílohy
log.jpg
Sharan 1.9 tdi 81kw, r.v.1997

Libang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1689
Registrován: 03.11.2007 22:27
Bydliště: VWelké Meziříčí

Re: log graf kanaly 3,10,11

Příspěvek od Libang »

Musis sem dat log , ne screen z logu .
Chiptuning , opravy teplých startů

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: log graf kanaly 3,10,11

Příspěvek od 11mAjA11 »

Tohle mi dělá taky.
Já mám teda takovou trochu nestandardní konfiguraci sestavy motoru..
Turbo obtokové z motoru AGR, motor AHF, trysky P764, řídící jednotku 16bit jednoštekr s čipem od mecsouna.
U mě se to projevuje tak že když na nezahřátém motoru chci při jízdě razantně akcelerovat, tak tak to umře, začně to hulit a běží to jako na 3válce, neakceleruje dusí se to, kdybych zastavil a nedržel to pod plynem tak to chcípne, za jízdy se to nějak pod plynem uveze a za několik vteřin se to chytí a jede to zas normálně.
Toto se děje pouze na nezahřátém motoru, jakmile má už provozní teplotu chová se to normálně..
Zatím sem se nedokopal k tomu to s někým při tomto chování nalogovat..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Libang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1689
Registrován: 03.11.2007 22:27
Bydliště: VWelké Meziříčí

Re: log graf kanaly 3,10,11

Příspěvek od Libang »

Zmer tlak oleje na studenem motoru .
Chiptuning , opravy teplých startů

Uživatelský avatar
FandaTDI
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1805
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-západ

Re: log graf kanaly 3,10,11

Příspěvek od FandaTDI »

no u 11maja11 bych to viděl na to, že jak turbo, tak čerpadlo se s těma tryskama snaží statečně držet krok :-) ... Proč obtok při takovýhle "konfiguraci"? Nalogování by bylo nejlepší, ale v první řadě - co nějaký chyby (asi i/hlavně matak)?

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: log graf kanaly 3,10,11

Příspěvek od 11mAjA11 »

Když mi tohle udělá tak to žádné chyby nehlásí ani nezapíše.
Konfigurace protože sem měl po ruce kompletní el.z Venta TDi tudíž to bylo "Plug and Play".
Nechtěl jsem řešit elektriku sháněním z AFN a novějších kusů, takhle to funguje skvěle jen tomu studenému nesmím nakládat, což ostatně nedělám, to že se mi to asi 3x podařilo takto zmordovat byla pokaždé náhoda.
Když se to stalo poprvé tak sem prošel komplet všechno vč. el. tlakových hadic, atd. nic sem nenašel.
Pak se to stalo když byla prasklá hadice od IC tak sem to přisoudil mylně tomu a nakonec sem vypozoroval že se to stane jen na studeném motoru.
Motor má najeto velice málo a žádné negativní projevy nepozoruju, jezdí to normálně.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „VAG & ETKA & ChipTuning“