Stránka 1 z 1

VCDS 12.12 problem

Napsal: 08.08.2018 19:09
od hudyx
Ahoj, chtěl bych si na mem Golfu vyměnit palivovy filtr. Jedna se o 1,6tdi 77kw 2011. Avšak pokud spustim přes vcds skupinu motor , mam mrtvé ikony test akčních členů a ještě tři položky. Funguji mi pouze načtení závad a kódování. Potřeboval bych zapnout test na zaplněný palivového filtru. Nevi někdo proč mi to nejde ? Zkoušel jsem to v druhem autě Octavia 2 RS taky CRko a tam mi to normálně funguje. Díky Martin

Re: VCDS 12.12 problem

Napsal: 08.08.2018 19:27
od JirkaVys
A na co potřebuješ testovat tuhle blbost kvůli výměně filtru?
Sežen si novější verzi s kabelem, předpokládám že i tohle je Čína.
Pokud měním filtr, prostě ho vyjmu, dám nový. Tím to končí a jedu.

Re: VCDS 12.12 problem

Napsal: 08.08.2018 19:35
od gironek
Myslím si že je to správný postup měnit filtr přes diag. Cr je dost haklive a stačí pár otáček bez nafty a čerpadlo se může poškodit.. ? Jinak samozřejmě zalít naftou, ale co když....

Re: VCDS 12.12 problem

Napsal: 08.08.2018 19:48
od JirkaVys
Jo to určitě. Pokud vrazis nový filtr a zavreš tak tam máš pořád vzduchový sloupec, který prostě nevytlacis přes vcds, není kam. Rozhodně se nemá co poškodit, čerpadlo je úplně jinde... Tlačí z nádrže k filtru a odtamtud dál... Tudíž to smysl nedává.

Re: VCDS 12.12 problem

Napsal: 08.08.2018 20:02
od gironek
Mluvíme oba o vysokotlakém čerpadle, který tlakuje lištu? Tam se vzduch může dostat snadno kvůli vymene filtru ne? Podávací čerpadlo v nádrži neřeším.

Re: VCDS 12.12 problem

Napsal: 08.08.2018 20:06
od JirkaVys
O jakém čerpadle nepadlo ani slovo, tudíž jsem nějaké napsal :-D A ehm, pořád to nikam nevede, protože vzduch není kam vytlačit.
Prostě vyndat, vyměnit filtr a případně dolít naftu k filtru kvůli lepšímu prvnímu startu. Co víc?

Re: VCDS 12.12 problem

Napsal: 28.10.2018 00:41
od FandaTDI
JirkaVys: Nemáš pravdu. Zalít filtr (čistou naftou) je sice částečný, ale o to složitější řešení :-D Správně by se mělo jak píše gironek odvzdušnit přes diag. (doporučuje se dle motoru až 3minuty nechat běžet podávačku s připojením na nabíječku, aby byla fakt jistota, že tam nejsou bubliny). S tím zalitím to může přežít i víc výměn bez důkladnýho odvzdušnění (nějaký bublině se stejně nejspíš nevyhneš), ale stačí pár výměn prázdnýho filtru s "odvzdušňováním startováním" a vysokotlaký čerpadlo ti může poděkovat...
hudyx: Origo VCDS je řešení ;-)

Re: VCDS 12.12 problem

Napsal: 28.10.2018 06:15
od JirkaVys
Asi moc netušíš jak to vlastně funguje. Nicméně fajn že reagujes na něco o 2 měsíce zpátky a na již vysumely dotaz, takže asi tak :-D
Nicméně samozřejmě přes VCDS to jde, ale není potřeba, pokud se to pořádně zaplní, tak či tak u obou metod tam zkrátka nějak vzduch zůstane, tady jde o to aby to netahlo dobu jen vzduch, pár bublinek fakt nevadí :-D
Nehledě na to že pokud, chceš, mít opravdu jistotu, není nic jednoduššího než vyndat starý filtr, dát nový, odpojit vývod do nějaké flašky a poté jen několikrát za sebou zapínat a vypínat zapalování, dokud nevytece palivo. Hadicku dát zpět, ještě zapnout zapalování a startujeme.

Re: VCDS 12.12 problem

Napsal: 28.10.2018 08:58
od FandaTDI
JirkaVys: :-D ... Tak chceš někomu poradit nebo si honit "garážego"?!? Perla za perlou... Cyklování zapalování je teda taky profesionální. A zase tě opravím - S VCDS to taky ve všech případech nejde (ne všechny generace CR totiž maj el.podávačku v nádrži, některý maj totiž vlastní zubovou podávačku, ale "borcoj" jako ty to určitě nemusím říkat, budeš mít v malíku jak CP1, CP1H, CP3, tak CP4.x... a určitě máš v malíku i problematiku přidírání DRV ventilů, apod. ;-) ), ale tam, kde to jde, to téměř nutnost je (teda ne u stylu "oprav" po nás potopa, tam to nutný není :-D ) a zrovna ty slavný 1.6tky (jako např. CAYC...) jsou na bubliny dost háklivý ... A dělá se to odvzdušnění právě proto, aby tam žádnej vzduch nezůstal, proto se tomu taky říká odvzdušnění, víme? :-D A nějak pořád nechápu, proč zalejvat filtr a/nebo odpojovat hadičku, když při postupu doporučeným výrobcem nic takovýho nutný není, bubliny se prostě protlačej zpátečkou do nádrže ...
Njn, když vidím dezinformaci (nebo "zaručenej postup" ignorující postup doporučenej výrobcem), tak to přece nenechám zapadnout "do propadliště dějin" ;-)

Re: VCDS 12.12 problem

Napsal: 28.10.2018 09:18
od JirkaVys
Filtry dnes už mají odvzdusneni, takže tvé postupy jsou také mimo.
Ty jsi tu psal že se musí vše dělat pomocí VCDS, to že to nejde a ani veškerý vzduch to nevytlaci píšeš najednou až teď :-D
Filtr by se zkrátka zalít měl, tak dost blbostem.
Zapalování je jistý postup, jak si to udělat sám a rychle bez zbytečných kravin.
Bohatě stačí zalít filtr a jede se.
Tento postup je běžný, ale někde to určitě dělají jinak, o tom žádná. Člověk si to chtěl měnit sám, takze píšeš zase blbosti.
Víc není co dodat, asi jako když píšeš ty své perly do 2 měsíce mrtvého tématu :-D

Re: VCDS 12.12 problem

Napsal: 28.10.2018 09:25
od FandaTDI
Co na to napsat? ... Nejlepší je dodržovat pokyny výrobce a tam, kde podávačka je, tak není jen tak pro legraci a pokud je v pořádku, tak ze systému správným postupem vytlačí všechen vzduch i bez nějakýho zalejvání, dál asi fakt nemá smysl se hádat...

Re: VCDS 12.12 problem

Napsal: 28.10.2018 09:41
od JirkaVys
Může být, proč ne.