Ruční diagnostika nebo VAG-COM v notesu?

Návody, rady, zkušenosti...

Moderátor: standokan

Odpovědět
bemik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 09.02.2008 17:32

Ruční diagnostika nebo VAG-COM v notesu?

Příspěvek od bemik »

Potřebuji poradit. Mám pašíka rv.2000 1.8T 110kW a rozlížím se po nějaké vhodné diagnostice. Našel jsem si tohle: http://www.cperacing.eu/index.php?page= ... 7b&shop=08 vypadá to pro toho kdo zvládne jenom menší opravy dostačující (případně si alespoň zkontroluju jestli ze mě nedělaj v servisu debila). Obzvlášť když to pro info vhodně doplním VISem a ETKOU. Máte s tím někdo zkušenost. Nechápu jaký u těch dvou diagnostik rozdíl OBD II a VAG? Který je lepší a použitelný pro Passata? A k čemu to, že ten první podporuje všechny komunikační kanály souběžně a LIVE?

Pak sem si našel VAG-COM tušim 704 do notesu, vypadá že je v základu zdarma ale kdoví jestli vůbec takhle ořezaný umí to co ta ruční mašinka. A ještě bych musel koupit kabel za který chcou 6000,-. Huh. Ta ruční za 1600,- se mi zdá vhodnější.

bemik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 09.02.2008 17:32

Re: Ruční diagnostika nebo VAG-COM v notesu?

Příspěvek od bemik »

No nikdo nic, zeptal sem se tudíž známého a ten se mi úplně vysmál, že to je k ničemu. Prdim na to :gey:

Uživatelský avatar
dream7000
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1446
Registrován: 16.01.2008 18:29
Bydliště: Námestovo, Orava

Re: Ruční diagnostika nebo VAG-COM v notesu?

Příspěvek od dream7000 »

jo. kazdy spas nieco stoji....ak chces diagnostiku na novsie auta potrebujes HEX CAN USB kabel a k tomu VAG 704 a trošku ťa poopravim v cene je to 4500.- a tu na fore to najdes....inak kupovat si nemusis nic, pokial mas znameho a ten to ma alebo je tu este moznost navstevy servisu v pripade poruchy.....bez VAGU ti pasatik jazdit bude

a jeje teraz som si vsimol ze mas r.2000, takze sa trosku poopravim kabel je urcite lacnejsi tebe ani hec can usb na nove modely napr.oct.2, golfV netreba, hoci investicia je aj do buducna skus pokonzultovat s paskalom

Odpovědět

Zpět na „VAG & ETKA & ChipTuning“