Jak prez VAG roztahnout brzdove oblozeni na novych VW atd.?
Moderátor: standokan
- Phate
- Profík
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov-Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Jak prez VAG roztahnout brzdove oblozeni na novych VW atd.?
mam delat zadni brzdy na Q7 a zajimalo by me jestli se to da i prez VAG COM nebo to musi byt v autorizovanym servise, jedna se mi o rozevreni brzdovych trmenu, coz jde jen prez diagnostiku.
Naposledy upravil(a) Phate dne 12.09.2008 09:16, celkem upraveno 1 x.
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.
GOlf III, 2.8 VR6.
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak prez VAG roztahnout brzdove oblozeni nam novych VW atd.?
mrkni do VIS, jinak jestli to VAG umi, tak to najdes u nejake jednotky v prizpusobeni - jestli u ABS (?) tot otazka
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
-
- Řidič
- Příspěvky: 131
- Registrován: 04.07.2008 14:41
- Bydliště: Bardejov SR
Re: Jak prez VAG roztahnout brzdove oblozeni nam novych VW atd.?
Ak mas rucnu brzdu na zadny kotuc klasika na lanka, tak potom potrebujes pripravok na stlacenie a zatocenie piestikou.Vychadzam s konstrukcie brzdovych strmenou zadnych brzd.
Napis ako to v skutocnosti robili, tiez ma to zaujima.
Napis ako to v skutocnosti robili, tiez ma to zaujima.
- Tomasek1234
- Pilot
- Příspěvky: 830
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Jak prez VAG roztahnout brzdove oblozeni nam novych VW atd.?
tam bude elektronicka rucni brzda mozna i nejakej ten asistent do kopce a podobny kulisarny
ve visu nic neni
ve visu nic neni
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 07.08.2008 00:17
- Bydliště: Hostivice
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak prez VAG roztahnout brzdove oblozeni nam novych VW atd.?
Kód: Vybrat vše
Výměna brzdových destiček na nových vozech s elektrickou ruční brzdou (Passat B6, Audi A6, Audi A8)
Některé nové vozy(např. Passat B6 (3C), Audi A6 (4F), Audi A8 (4E) ) jsou vybaveny elektrickou parkovací (ruční) brzdou. V důsledku toho nelze na zadních brzdičích provádět servisní zásahy jako např. výměna brzdových destiček bez předchozího "otevření" brzdiče pomocí diagnostiky.
Elektricky ovládané pístky je třeba nejprve pomocí diagnostiky otevřít a po skončení prací opět zavřít a po té provést test funkčnosti.
Postup je následující:
(Nezapomeňte připojit nabíječku baterie - předejdete tak vybití baterie během celé procedury)
Otevření brzdičů:
1. Ovládacím tlačítkem ve voze zapněte a vypněte parkovací brzdu.
2. Pomocí diagnostického zařízení (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
3. Zvolte funkci "Základní nastavení"
4. Vyberte skupinu 007 (pro Audi A8 je možné vybrat skupinu 005 - poloha pro výměnu destiček nebo skupinu 007 - poloha pro opravu brzdiče)
5. Stiskněte "START"
6. Aktivujte základní nastavení ("Zap/Vyp/Další")
7. Brzdiče se otevřou
8. Ukončete základní nastavení a připojení k jednotce
9. Vyčkejte 30 sekund před jakoukoli další prací s jednotkou
POZOR!!! Po provedení tohoto zásahu skutečně vyčkejte minimálně 30 sekund než se znovu připojíte k jednotce 53 parkovací brdy a provedete další diagnostický zásah!!! Jinak riskujete trvalé zničení řídící elektroniky v důsledku chyby firmware u některých jednotek!!!
Zavření brzdičů:
1. Pomocí diagnostického zařízení (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
2. Zvolte funkci "Základní nastavení"
3. Vyberte skupinu 006
4. Stiskněte "START"
5. Spusťte základní nastavení ("Zap/Vyp/Další")
6. Brzdiče se zavřou
7. Ukončete základní nastavení a připojení k jednotce
8. Vyčkejte 30 sekund před jakoukoli další prací s jednotkou
POZOR!!! Po provedení tohoto zásahu skutečně vyčkejte minimálně 30 sekund než se znovu připojíte k jednotce 53 parkovací brdy a provedete další diagnostický zásah!!! Jinak riskujete trvalé zničení řídící elektroniky v důsledku chyby firmware u některých jednotek!!!
Test funkčnosti
1. Pomocí diagnostického zařízení (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
2. Zvolte funkci "Základní nastavení"
3. Vyberte skupinu 010
4. Stiskněte "START"
5. Spusťte základní nastavení ("Zap/Vyp/Další")
6. Brzdiče se 3x otevřou a zavřou.
7. Počkejte ještě asi 30 vteřin po té co ustane hluk z brzdičů.
8. Ukončete základní nastavení a připojení k jednotce
9. Vyčkejte 30 sekund před jakoukoli další prací s jednotkou
POZOR!!! Po provedení tohoto zásahu skutečně vyčkejte minimálně 30 sekund než se znovu připojíte k jednotce 53 parkovací brdy a provedete další diagnostický zásah!!! Jinak riskujete trvalé zničení řídící elektroniky v důsledku chyby firmware u některých jednotek!!!
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- Phate
- Profík
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov-Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak prez VAG roztahnout brzdove oblozeni na novych VW atd.?
Jo diky, hlavne ze mam vag od motordiagu a nenapadne me se tam podivat...
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.
GOlf III, 2.8 VR6.
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak prez VAG roztahnout brzdove oblozeni na novych VW atd.?
ono se ani nikam divat nemusis, staci si dat scan jednotek v aute (trva docela dlouho) a mas prehled o tom, jake jednotky v aute mas a pak jenom vlezes do "prizpusobeni" a koukas do kanalu, co se da u ktere jednotky menit
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- Phate
- Profík
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov-Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak prez VAG roztahnout brzdove oblozeni na novych VW atd.?
Jo to je taky moznost, ale lepsi je jit na jistotu, vetsinou neni cas moc nic prohledavat.teekey píše:ono se ani nikam divat nemusis, staci si dat scan jednotek v aute (trva docela dlouho) a mas prehled o tom, jake jednotky v aute mas a pak jenom vlezes do "prizpusobeni" a koukas do kanalu, co se da u ktere jednotky menit
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.
GOlf III, 2.8 VR6.