Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
cendler
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1400
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od cendler »

tdiracing píše:tak to nevím,dával sem to na oktu a golfa a na seata cupru a v poho,žádnej bordel ani nadměrný hluk sem nezaznamenal
fakt, na dieselpower forum mi radily jednu osvětčenou kombinaci, tak asi do ní půjdu
http://www.pjshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - Prodej autohifi a tuningu všech možných i nemožných věcí
Akce na podvozky Koni -20%, novinky u Koni podvozek STR.T. - opravdu pěkný cen, na stránkách srovnávací tabulka

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od DMS »

cendler píše:zrovna tohle řeším, je několik možností, dá se zaměnit dvouhmota s jednohmotou, ale jde o to že pak tam musíte dát lepší lamelu, aby vám to udržela s výkonem a pak se připravte na větší rachot od převodovky atd
Taky nevím co mám dělat, upravil jsem výkon na nějakých 160ps a 400Nm a nevím co tam mám dát za spojku, aby to nějaký čas vydrželo. nevíte teď po nějaké době, třeba to někdo řešil
origo 6q převodovka s 240mm spojkou,která se obloží vydrží do 400 Nm.

Uživatelský avatar
machal
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od machal »

takže mě bohužel čeká podobnej případ :|
auto mi na volnoběh nepravidelně vibruje,v tahu při nízkých ot. to samé,vibrace celkem nepříjemný a při vypnutí motoru mám dojem,že mi vyskočí :roll:
auto jsem koupil od klubáka,který tvrdil,že dvouhmotu dělal,bohužel mě zřejmě standartně obložil :roll:
takže budu nahrazovat celou dvouhmotu opravnou sadou s jednohmotnostním setrvačníkem od Valea
cena mat. cca 8.500,- peněz
určo pořád lepší než dvouhmota za 14.000,- :negative:
:velo:
GOLF II 1.9 td (AAZ) ropoň :minzdr:
GOLF IV VAROŠ 1,9 Tdi silverline
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od patper »

Necetl jsem to zde cele,ale podle zkusenosti u SAG :arrow: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2377002#p2377002" onclick="window.open(this.href);return false; ... bych jednohmotu nedal tam, kde byla dvouhmota :idea:

Uživatelský avatar
machal
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od machal »

patper píše:Necetl jsem to zde cele,ale podle zkusenosti u SAG :arrow: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2377002#p2377002" onclick="window.open(this.href);return false; ... bych jednohmotu nedal tam, kde byla dvouhmota :idea:
znám min 2 lidi u nás,co se rozhodli o změnu na jednohmotu (oba dva mají stejný kod motoru,mám AGR) sice mají koktávku,ale vše by mělo být stejné. Tak doufám,že bude vše v pohodě :blush:
:velo:
GOLF II 1.9 td (AAZ) ropoň :minzdr:
GOLF IV VAROŠ 1,9 Tdi silverline
ObrázekObrázek

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“