fakt, na dieselpower forum mi radily jednu osvětčenou kombinaci, tak asi do ní půjdutdiracing píše:tak to nevím,dával sem to na oktu a golfa a na seata cupru a v poho,žádnej bordel ani nadměrný hluk sem nezaznamenal
Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- cendler
- VWagenista
- Příspěvky: 1400
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ve svém
- Kontaktovat uživatele:
Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.
http://www.pjshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - Prodej autohifi a tuningu všech možných i nemožných věcí
Akce na podvozky Koni -20%, novinky u Koni podvozek STR.T. - opravdu pěkný cen, na stránkách srovnávací tabulka
Akce na podvozky Koni -20%, novinky u Koni podvozek STR.T. - opravdu pěkný cen, na stránkách srovnávací tabulka
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.
origo 6q převodovka s 240mm spojkou,která se obloží vydrží do 400 Nm.cendler píše:zrovna tohle řeším, je několik možností, dá se zaměnit dvouhmota s jednohmotou, ale jde o to že pak tam musíte dát lepší lamelu, aby vám to udržela s výkonem a pak se připravte na větší rachot od převodovky atd
Taky nevím co mám dělat, upravil jsem výkon na nějakých 160ps a 400Nm a nevím co tam mám dát za spojku, aby to nějaký čas vydrželo. nevíte teď po nějaké době, třeba to někdo řešil
- machal
- Jezdec
- Příspěvky: 327
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.
takže mě bohužel čeká podobnej případ
auto mi na volnoběh nepravidelně vibruje,v tahu při nízkých ot. to samé,vibrace celkem nepříjemný a při vypnutí motoru mám dojem,že mi vyskočí
auto jsem koupil od klubáka,který tvrdil,že dvouhmotu dělal,bohužel mě zřejmě standartně obložil
takže budu nahrazovat celou dvouhmotu opravnou sadou s jednohmotnostním setrvačníkem od Valea
cena mat. cca 8.500,- peněz
určo pořád lepší než dvouhmota za 14.000,-
auto mi na volnoběh nepravidelně vibruje,v tahu při nízkých ot. to samé,vibrace celkem nepříjemný a při vypnutí motoru mám dojem,že mi vyskočí
auto jsem koupil od klubáka,který tvrdil,že dvouhmotu dělal,bohužel mě zřejmě standartně obložil
takže budu nahrazovat celou dvouhmotu opravnou sadou s jednohmotnostním setrvačníkem od Valea
cena mat. cca 8.500,- peněz
určo pořád lepší než dvouhmota za 14.000,-
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.
Necetl jsem to zde cele,ale podle zkusenosti u SAG http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2377002#p2377002" onclick="window.open(this.href);return false; ... bych jednohmotu nedal tam, kde byla dvouhmota
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- machal
- Jezdec
- Příspěvky: 327
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.
znám min 2 lidi u nás,co se rozhodli o změnu na jednohmotu (oba dva mají stejný kod motoru,mám AGR) sice mají koktávku,ale vše by mělo být stejné. Tak doufám,že bude vše v pohoděpatper píše:Necetl jsem to zde cele,ale podle zkusenosti u SAG http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2377002#p2377002" onclick="window.open(this.href);return false; ... bych jednohmotu nedal tam, kde byla dvouhmota