MOTOR, ŽHAVENÍ: nežhaví, ale kontrolka svítí
- radek35
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 13.10.2007 18:50
- Bydliště: Mimon
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, ŽHAVENÍ: nežhaví, ale kontrolka svítí
Ahoj tak mam opraveno auti uz zas pojizdne oprava mne stala 1000kc. a v sobotu mastime na dovcu.
- majatrabi
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, ŽHAVENÍ: nežhaví, ale kontrolka svítí
TO radek35: víc se rozepiš. Hoť nějaký foto, ceny, kde je umistěno atd.
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...
Jen létání je krásnější...
- radek35
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 13.10.2007 18:50
- Bydliště: Mimon
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, ŽHAVENÍ: nežhaví, ale kontrolka svítí
Foto nemam ale auti chciplo a uz jsem ho nenatocil tak kamarad prisel s takovou masinkou napichl to a ejhle cidlo teploty paliva ko tak mi to ted opravuje rikal ze prehodi jen tu hlavu na cerpadle a bude to v poho. Jo to cele mne bude stat tak ticu.
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
ŽHAVENÍ
Ahoj chlapi,zjistil jsem,že mi nežhaví.Nechal jsem proměřit a zkontrolovat svíčky a čidla.Nakonec relátko a přišli jsme na to že nesepne.Tak jsem ho vyměnil a pořád stejný.Rozebrali jsme ho a s pomocí ruky(prstu) jsem ho sepnul a auto začalo žhavit.Takže co kdo dává impuls relátku aby seplo? Řídící jednotka? Nebo čím to může být? Teď co je pod nulou je to šílený startování.
Dub
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: ŽHAVENÍ
Žhavení je řízené snímačem teploty chladicí kapaliny. Nemusí být přímo vadný, může proměřovat. Ty to třeba ani nepoznáš, protože rozdíl deseti stupňů je víceméně zanedbatelný, ale žhavení nesepne.
Zkus snímač teploty odpojit a vyzkoušej, zda po otočení klíčku žhavení spíná (mělo by žhavit skoro 20 sekund). Pokud ano, je vadný snímač teploty.
Zkus snímač teploty odpojit a vyzkoušej, zda po otočení klíčku žhavení spíná (mělo by žhavit skoro 20 sekund). Pokud ano, je vadný snímač teploty.
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
Re: ŽHAVENÍ
čidlo se odpojí normálně se rozsvítí kontrolka na palubce jako by se žhavilo,ale relátko nic
Dub
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: ŽHAVENÍ
Relé je v pořádku? Na žhavičkách napětí měřils? Já snad relé v kabině ani neslyším
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: ŽHAVENÍ
Jestli spoléháš na to, že uslyšíš cvaknout relé, tak na to nespoléhej. Máš poněkud podivné diagnostické metody.
Myslím, že není nic jednoduššího než třeba obyčejnou žárovkou vyzkoušet, zda při otočení klíčkem teče do žhavičů proud nebo ne, to zvládne i moje pětiletá dcera.
Bez urážky - chceš od nás pomoc, ale připadáš mi jako Budulínek, co nad tím stojí a pláče a naše imaginární ruce aby to opravily. Rady od nás máš. Opravit to bohužel budeš muset sám a jestli nevíš jak, svěř auto servisu .
Myslím, že není nic jednoduššího než třeba obyčejnou žárovkou vyzkoušet, zda při otočení klíčkem teče do žhavičů proud nebo ne, to zvládne i moje pětiletá dcera.
Bez urážky - chceš od nás pomoc, ale připadáš mi jako Budulínek, co nad tím stojí a pláče a naše imaginární ruce aby to opravily. Rady od nás máš. Opravit to bohužel budeš muset sám a jestli nevíš jak, svěř auto servisu .
- coto.je
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.03.2008 20:15
- Bydliště: Jih
Re: ŽHAVENÍ
Čidlo dává signál řídící jednotce motoru, takže skontrolovat všechny související pojistky.
Č.2,3,5,14,25,26 a pojistu žhaviček v motorovém prostoru.
U relé s kontakty na 80A bude sepnutí cítit na dotek rukou, ale jistotu ti může dát jedině proměření jak psal Marek77.
Stalo se mi, že relé(jiné) za studena fungovalo, ale při zátěži se zahřálo a nefungovalo.Byl popraskanej tišťák v relé.
Č.2,3,5,14,25,26 a pojistu žhaviček v motorovém prostoru.
U relé s kontakty na 80A bude sepnutí cítit na dotek rukou, ale jistotu ti může dát jedině proměření jak psal Marek77.
Stalo se mi, že relé(jiné) za studena fungovalo, ale při zátěži se zahřálo a nefungovalo.Byl popraskanej tišťák v relé.
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
Re: ŽHAVENÍ
všechno je proměřený,zkontrolovaný.Měl jsem to i v servisu tam mě napíchnul na PC.Nic nezjistil.Diky za rady.Myslím že je to už uzavřené.
Dub
- coto.je
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.03.2008 20:15
- Bydliště: Jih
Re: ŽHAVENÍ
To je co uzavřené? To jako, že to nebude fungovat???
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
Re: ŽHAVENÍ
No točí to déle a nastartuje to dneska jsem byl za dalším autoelektrikářem a ten mi říkalže tam můžou být dvě relátka na žhavení tak se příští týden zase do toho pustím.Jestli tu závadu nenajde tak už na to prdím.
Dub