Bastard a výměna chladicí kapaliny
- Unihero
- Profík
- Příspěvky: 930
- Registrován: 02.11.2007 12:17
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bastard a výměna chladicí kapaliny
mno já když dělal motor tak mi toho dost zůstalo ve válcích...
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Bastard a výměna chladicí kapaliny
Super, no... A jak se ti to povedlo?Unihero píše:mno já když dělal motor tak mi toho dost zůstalo ve válcích...
- Unihero
- Profík
- Příspěvky: 930
- Registrován: 02.11.2007 12:17
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bastard a výměna chladicí kapaliny
sám nevím jaktože zůstala ne ve válcích ku*va ale v kanálkách ... pardon:-DBastard píše:Super, no... A jak se ti to povedlo?Unihero píše:mno já když dělal motor tak mi toho dost zůstalo ve válcích...
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Bastard a výměna chladicí kapaliny
No to už je jiná V kanálkách jsem ji taky viděl, ale šlo mi spíš o to, aby mi tam nezůstala G11ka a vypadá to, že jsem to propláchl dobřeUnihero píše:sám nevím jaktože zůstala ne ve válcích ku*va ale v kanálkách ... pardon:-DBastard píše: Super, no... A jak se ti to povedlo?
- Unihero
- Profík
- Příspěvky: 930
- Registrován: 02.11.2007 12:17
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bastard a výměna chladicí kapaliny
pak jsem měl zezačátku problém že jak jsme to dali dohromady tak jsem měl vodu v oleji, tak jsem musel výměnu...Bastard píše:No to už je jiná V kanálkách jsem ji taky viděl, ale šlo mi spíš o to, aby mi tam nezůstala G11ka a vypadá to, že jsem to propláchl dobřeUnihero píše: sám nevím jaktože zůstala ne ve válcích ku*va ale v kanálkách ... pardon:-D
a od tý doby je klid, a to jsme ji vyfoukávali kompresorem a furt tam byla, jako kdyby tam byla plná nádrž..
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bastard a výměna chladicí kapaliny
Teda chlapíí, máte nějak podezřelý autíka.
Já minulý týden dělal termostat, ten jde jedině zespoda,
Shodit servočerpadlo (2 šrouby + napínák), povolit držák trubky serva na opačným konci motoru,
aby se dalo líp vykejvnout servočerpadlo.
Pak shodit držák servočerpadla - 3 šrouby a už jsem u kolena s termostatem.
A když jsem ho povolil, tak mi do kbelíku a kolem něj upadlo asi 6 litrů,
po vyhození termostatu ještě asi půllitr.
Nejblbější bylo pak vracet servočerpadlo do držáku, abych dostal horní šroub do děr.
Překáží tam drážkový řemen a nebyli lidi, který by odtáhli šponovák a shodili i ten drážkovej
(teda lidi byli, ale byli strašně líný, takže se pak vztekali a vyhulili dvě cíga na ex, než se ten
šroub trefil ) ta moje lenivost mě stejně jednou zabije
Ale kdybych měl měnit vodní pumpu, tak to asi bude porod - to musí dolů i klimakompresor -
pod jeho držákem je jeden šroub, co drží pumpu na bloku
Já minulý týden dělal termostat, ten jde jedině zespoda,
Shodit servočerpadlo (2 šrouby + napínák), povolit držák trubky serva na opačným konci motoru,
aby se dalo líp vykejvnout servočerpadlo.
Pak shodit držák servočerpadla - 3 šrouby a už jsem u kolena s termostatem.
A když jsem ho povolil, tak mi do kbelíku a kolem něj upadlo asi 6 litrů,
po vyhození termostatu ještě asi půllitr.
Nejblbější bylo pak vracet servočerpadlo do držáku, abych dostal horní šroub do děr.
Překáží tam drážkový řemen a nebyli lidi, který by odtáhli šponovák a shodili i ten drážkovej
(teda lidi byli, ale byli strašně líný, takže se pak vztekali a vyhulili dvě cíga na ex, než se ten
šroub trefil ) ta moje lenivost mě stejně jednou zabije
Ale kdybych měl měnit vodní pumpu, tak to asi bude porod - to musí dolů i klimakompresor -
pod jeho držákem je jeden šroub, co drží pumpu na bloku
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Bastard a výměna chladicí kapaliny
Bastard píše:1,5 litru Fridexu + 1,5 vody = 3 litry a to je +/- v normě. Posléze jsem motor zahřál na 90°C, tudíž předpokládám, že se otevřel termostat a kapalina se dostala úplně všude. Jelikož jsem tam dal G12, tak bych případný zbytky zbylé kapaliny objevil velmi spolehlivěTomášek píše:proto mi prave prijde ze pokud jsi tam nemel skoro zadnej fridex a dal jsi jen 1,5l tak je to malo..
Doufej , že tam té původní chladící kapaliny , která by měla být G11 , moc nebylo , neboť sintetická G12 se nesmí míchat s jinými druchy chladící kapaliny .
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Bastard a výměna chladicí kapaliny
Já to vím, ale po cca 500km od výměny má kapalina stejnou barvu a nic se neděje, tak to považuji za vyřešené. Dělal jsem i kontrolní odběry
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bastard a výměna chladicí kapaliny
Bastard mozem sa ti tu trochu zamiesat k tej kvapaline ??
Do G11 mozem doliat Fridex alebo nie na kolko stupnou to je??? a co by bolo keby bola iba cista G11 na zimu??
Do G11 mozem doliat Fridex alebo nie na kolko stupnou to je??? a co by bolo keby bola iba cista G11 na zimu??
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Bastard a výměna chladicí kapaliny
Předně bych tam nelil Fridex, to je výtvor socializmu a dnes už se používají jiné chemikálie. Pokud máš na mysli fridex jako přezdívka pro nemrznoucí směs, tak se musíš mrknout, jakou to má specifikaci. Do G11 dolívat G11 nebo G12+.
Na kolik stupňů to je, záleží na koncentraci, tu zjistíš hustoměrem. A nebo si trochu té kapaliny vycucneš do injekční stříkačky a hodíš do mrazáku.
Čistou nemrznoucí směs tam nelij, jednak je to naprosto zbytečný, -70° tu nikde nebude a taky by ta kapalina vůbec nemusela dosáhnout požadovaných parametrů. Všechno to máš v sekci FAQ...
Na kolik stupňů to je, záleží na koncentraci, tu zjistíš hustoměrem. A nebo si trochu té kapaliny vycucneš do injekční stříkačky a hodíš do mrazáku.
Čistou nemrznoucí směs tam nelij, jednak je to naprosto zbytečný, -70° tu nikde nebude a taky by ta kapalina vůbec nemusela dosáhnout požadovaných parametrů. Všechno to máš v sekci FAQ...
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bastard a výměna chladicí kapaliny
Ano myslel som tym nemrznucu zmesBastard píše:Předně bych tam nelil Fridex, to je výtvor socializmu a dnes už se používají jiné chemikálie. Pokud máš na mysli fridex jako přezdívka pro nemrznoucí směs, tak se musíš mrknout, jakou to má specifikaci. Do G11 dolívat G11 nebo G12+.
Bastard píše:Na kolik stupňů to je, záleží na koncentraci, tu zjistíš hustoměrem. A nebo si trochu té kapaliny vycucneš do injekční stříkačky a hodíš do mrazáku.
ASI TAM MUSIM POZRIET:)Bastard píše:Čistou nemrznoucí směs tam nelij, jednak je to naprosto zbytečný, -70° tu nikde nebude a taky by ta kapalina vůbec nemusela dosáhnout požadovaných parametrů. Všechno to máš v sekci FAQ...
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Bastard a výměna chladicí kapaliny
hoši z žádného 4válcového VW do roku 97 nejde vypustit všechna voda odpojením spodní hadice od chladiče . Vypustí se tak voda jen z jednoho okruhu,je třeba oddělat i vrchní hadici na vodní pumpě,aby vytekla voda i z malého okruhu. Leda,že by auto bylo zahřáté na teplotu,při které by byl už termostat otevřený,tak by to vyteklo tou spodní hadici všechno. Jinak u TDi to jde udělat tak,že se rozpojí hadice nad olejovým filtrem z té trubky a skloní se dolů + k tomu ta spodní hadice z chladiče. Termostat se vytahovat nemusí. V topení není ani půl litru,takže to je celkem zanetbatelné.
Jinak vyndat olejový filtr,když je tam klimačka a je to ještě k tomu ropa (větší filtr),tak to je libovka,ale je pravda,že jsou horší auta.
Ty rencky to mají opravdu super. Tam se otevírá i kapota na druhou stranu,takže se člověk nemůže ani postavit zepředu k motoru
Ale taková mazdička 323 to je taky libovka. Filtřík hezky zezadu schovaný pod vším možným,že je na něj problém vůbec dosáhnout,natož chytit a povolit .
Jinak vyndat olejový filtr,když je tam klimačka a je to ještě k tomu ropa (větší filtr),tak to je libovka,ale je pravda,že jsou horší auta.
Ty rencky to mají opravdu super. Tam se otevírá i kapota na druhou stranu,takže se člověk nemůže ani postavit zepředu k motoru
Ale taková mazdička 323 to je taky libovka. Filtřík hezky zezadu schovaný pod vším možným,že je na něj problém vůbec dosáhnout,natož chytit a povolit .