camell.k píše:Remen viditelne poskozeny neni a napnuty je taky dost....
Nemusí být poškozený a může být i napnutý , stačí , aby byl jen "starý" a "tvrdý" . Vyměn za nový a bude po obtížích
camell.k píše:Remen viditelne poskozeny neni a napnuty je taky dost....
Ja ho nedrzim v krajni poloze ale obcas kdyz se nekde vytacim tak zajedu az na doraz ale hned povoluju.Tomas1 píše:robilo mi to taktiez ale po vymene rozvodov a to aj vsetkych remenov to prestalo ale aj tak tlacit volant az do uplnej polohy by sa nemalo aspon tak to vravel mechanik....
Ono, pokud to nekdo dela denne v praci, tak je tento navod az moc podrobny, ale pokud to nekdo jde udelat poprve, tak se nedivte prosim mym dotazum, diky...[/quote]danielkiraly píše:Cus chlapi, nejak nerozumim par detailum, a protoze to nechci zkazit, radeji se zeptam, i kdyz se nize uvedeny navod zda byt jednoduchy...
Výměna oleje v servu je jednoduchá :
- odpojit vracečku z řízení do vyrovnávací nádobky ( do lahve , či nějaké nádoby ) /OK
- vysát olej z vyrovnávací nádobky /OK
- nalít nový ( zelený ) olej /OK
- nastartovat a za chodu motoru dolívat olej a z vracečky chytat starý olej /OK
- po vyprázdnění okruhu a vypotřebování proplachového ( zeleného ) oleje zpětná montáž vracečky, naplnění okruhu olejem - tomuto bodu moc nerozumim...Pokud odpojim vracecku, vysaju stary olej, naleju novy, nastartuju motor a prubezne dolevam novy olej (ten stary chytam do zvlastni nadoby) tak nerozumim, jak se okruh muze vyprazdnit...
- před nastartováním několikrát otočit koly z krajní do krajní polohy , aby došlo k nasátí oleje tomuto bodu taky moc nerozumim...Pokud jsem jiz jednou nastartoval, kdy jsem mel motor vypnout?...
- nastartování a doplnění oleje
- nechat auto stát bez pohybu delší dobu k odpěnění olejové náplně /OK
- konečné doplnění hladiny oleje /OK
gregi píše:Ono, pokud to nekdo dela denne v praci, tak je tento navod az moc podrobny, ale pokud to nekdo jde udelat poprve, tak se nedivte prosim mym dotazum, diky...danielkiraly píše:Cus chlapi, nejak nerozumim par detailum, a protoze to nechci zkazit, radeji se zeptam, i kdyz se nize uvedeny navod zda byt jednoduchy...
Výměna oleje v servu je jednoduchá :
- odpojit vracečku z řízení do vyrovnávací nádobky ( do lahve , či nějaké nádoby ) /OK
- vysát olej z vyrovnávací nádobky /OK
- nalít nový ( zelený ) olej /OK
- nastartovat a za chodu motoru dolívat olej a z vracečky chytat starý olej /OK
- po vyprázdnění okruhu a vypotřebování proplachového ( zeleného ) oleje zpětná montáž vracečky, naplnění okruhu olejem - tomuto bodu moc nerozumim...Pokud odpojim vracecku, vysaju stary olej, naleju novy, nastartuju motor a prubezne dolevam novy olej (ten stary chytam do zvlastni nadoby) tak nerozumim, jak se okruh muze vyprazdnit...
- před nastartováním několikrát otočit koly z krajní do krajní polohy , aby došlo k nasátí oleje tomuto bodu taky moc nerozumim...Pokud jsem jiz jednou nastartoval, kdy jsem mel motor vypnout?...
- nastartování a doplnění oleje
- nechat auto stát bez pohybu delší dobu k odpěnění olejové náplně /OK
- konečné doplnění hladiny oleje /OK
ten olej zelený je drahý jak sviň,tak ho musim kupiť aspon 1,5 lt,lebo 0,5 lt.použijem na preplach a potom necelý liter ako nápln,pokial tomu dobre rozumiem,lebo ten čo použijem na preplach už môžem vyhodiťTomas1 píše:gregi:presne tak a ak mate cierny olej tak dopoducurejm to preplachnut niekolko krat..
alebo este rozmýšlam urobiť to podobne ako ked meniš brzdovku,odsať z nádobky,,naliať novú kvapalinu a na vracačke čakať,kým pôjde čistá-nová..popri tom kolega točí neustále volantom,aby sa to dostalo všade,bo tak kupim jak vravíš 2 litre,ked liter stoji 500.- tak to je kua drahé,a hned 1 liter vyhodímgregi píše:Máš pravdu v tom , že co vypustíš , tak je k h***u . Nevím jak to máte balené u vás , ale u nás jsou to litrovky a myslím si , že 0,5 litru na proplach moc slavné nebude
camell.k píše:To je nejake drahe,ne?