Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
jono
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 238
Registrován: 20.10.2007 09:53
Bydliště: TAtry
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od jono »

Mne sa to chová stejne pri -15 ráno na dva žhavenia po sebe ledva chytne , zadymí a krochta , potom to rozbehne a je to v poriadku. V priebehu dna aj pri -18 v poriadku aj ked stojí 5 hodin vonku tak chytá bez problémov. že by to bol fenomen u 96kW motoru tieto blbé ranne štarty?

Uživatelský avatar
proche77
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 16.12.2008 18:13
Bydliště: pozořice JICH MoraVWy

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od proche77 »

ne ne,něco pořad nemaš v pořadku,mě obě auta doopravdy chytaj na poprve :wink: na gumičky od vstřiku si se ještě nikdy ndival? mě po vyměně,na brnk.gumky byly sedřeny,jako prase.prej tama podfukuje,a ma to i vliv na start.

Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Hallo »

Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim. :( dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.

Uživatelský avatar
proche77
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 16.12.2008 18:13
Bydliště: pozořice JICH MoraVWy

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od proche77 »

Hallo píše:Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim. :( dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.
to važně,ale nic neni :lol: nebudeš tomu věřit,ale ja mam 406tkm 8O a pomalu vyměnuju.ale jede jako z praku

Uživatelský avatar
sss601
Pilot
Pilot
Příspěvky: 723
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od sss601 »

proche77 píše:
Hallo píše:Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim. :( dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.
to važně,ale nic neni :lol: nebudeš tomu věřit,ale ja mam 406tkm 8O a pomalu vyměnuju.ale jede jako z praku
No kurna tak to mam co delat abych te dohnal ja mam najeto 345tisic :-)

Uživatelský avatar
proche77
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 16.12.2008 18:13
Bydliště: pozořice JICH MoraVWy

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od proche77 »

sss601 píše:
proche77 píše: to važně,ale nic neni :lol: nebudeš tomu věřit,ale ja mam 406tkm 8O a pomalu vyměnuju.ale jede jako z praku
No kurna tak to mam co delat abych te dohnal ja mam najeto 345tisic :-)
jo,jenže ja to mam na B5,5 :lol:

maszek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 10.10.2008 16:11

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od maszek »

Takze chalani po prve..nemozete porovnavat diesel od peugeota a od VW..to viem zo skusenosti..mal som peugeota a teraz mam VW. Ale ked vam rano zle startuje a potom cely den dobre tak jedine zhavice...mal som to iste ..jednoduho vymena zhavicov a je o probleme

Uživatelský avatar
H@rrystyl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 20.10.2008 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od H@rrystyl »

No a mě se jestě nepodařilo vyřešit to moje startováni... :? :? :? Každé ráno nastartuju az po 3 až 4 otočením klíčkem (ne motorem) a je uplně jedno jestli je venku -20ºC nebo +35ºC. Žhaviče jsou O.K. a už jsem měnil i ty těsnící kroužky pod vstřikama a pořád nic... nikdo nevi co to muže bejt... VAG nic a kamarádi z VW věděj taky pí*u musel bych jim to tam dát ale zase tak prachatej nejsem... :? Tak už me napadá asi jen čerpadlo v nádrži... co myslíte???

Uživatelský avatar
proche77
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 16.12.2008 18:13
Bydliště: pozořice JICH MoraVWy

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od proche77 »

amrkal ses na starter,a co zvyšeni davky paliva a na zimu delši žhaveni?jinak je to divny :roll:

Uživatelský avatar
ludvo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 24.10.2007 11:05
Bydliště: Slovensko

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od ludvo »

Po koľkých km alebo rokoch treba vymeniť žhaviče?

Uživatelský avatar
petule007
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 10.11.2008 16:45
Bydliště: Liberec

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od petule007 »

Ja mel ten samej problem presne jak to popisujes tak jsem koupil nove zh. svicky a uvidim :? motor 19tdi 96kw 110 tis km 2003

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od noxicek »

Někteří jak to tady popisujete, tak to nevypadá ani na žhaviče ani na čidla. Řekl bych to podle některých příznaků, že Vám padá nafta na zpátečče z čerpadla. Ve většině případů za to může zpětný ventil zařazený mezi hadicemi na zpátečče. Vyndejte ho a jednoduše vyzkoušejte jeho funkci, zda je v normálním stavu zavřený a nepropouští vodu proti směru šipky. Vsadím se, že spousta z Vás ho bude mít vadný. Ono stačí,když se do něj dostane malinko špíny, ta se usadí na sedle kuličky ve ventilu a už nezavírá. Já ho už měnil osobně dvakrát.

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Currahee »

A jak bylo mnohokrát psáno, stačí postavit čumákem z kopce a hned ráno víš zda to je ventil. Navíc zdaleka ne všechny pašíci ho mají :wink:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od noxicek »

Currahee píše:A jak bylo mnohokrát psáno, stačí postavit čumákem z kopce a hned ráno víš zda to je ventil. Navíc zdaleka ne všechny pašíci ho mají :wink:
Ano, ano čumákem nahoru je asi jediný nejrychlejší zkušební test na padání nafty.
Nehvíce problému s naftou a starty je u PD a snad každé PD má zpětný ventil,nebo se mýlím? Buď je na šlauchu a nebo ve filtru...

Uživatelský avatar
proche77
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 16.12.2008 18:13
Bydliště: pozořice JICH MoraVWy

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od proche77 »

ano ma ventil :lol: B5,5

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“