Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- jono
- Jezdec
- Příspěvky: 238
- Registrován: 20.10.2007 09:53
- Bydliště: TAtry
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Mne sa to chová stejne pri -15 ráno na dva žhavenia po sebe ledva chytne , zadymí a krochta , potom to rozbehne a je to v poriadku. V priebehu dna aj pri -18 v poriadku aj ked stojí 5 hodin vonku tak chytá bez problémov. že by to bol fenomen u 96kW motoru tieto blbé ranne štarty?
- proche77
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 16.12.2008 18:13
- Bydliště: pozořice JICH MoraVWy
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
ne ne,něco pořad nemaš v pořadku,mě obě auta doopravdy chytaj na poprve na gumičky od vstřiku si se ještě nikdy ndival? mě po vyměně,na brnk.gumky byly sedřeny,jako prase.prej tama podfukuje,a ma to i vliv na start.
- Hallo
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWYSOČINA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim. dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.
- proche77
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 16.12.2008 18:13
- Bydliště: pozořice JICH MoraVWy
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
to važně,ale nic neni nebudeš tomu věřit,ale ja mam 406tkm a pomalu vyměnuju.ale jede jako z prakuHallo píše:Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim. dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.
- sss601
- Pilot
- Příspěvky: 723
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
No kurna tak to mam co delat abych te dohnal ja mam najeto 345tisicproche77 píše:to važně,ale nic neni nebudeš tomu věřit,ale ja mam 406tkm a pomalu vyměnuju.ale jede jako z prakuHallo píše:Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim. dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.
- proche77
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 16.12.2008 18:13
- Bydliště: pozořice JICH MoraVWy
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
jo,jenže ja to mam na B5,5sss601 píše:No kurna tak to mam co delat abych te dohnal ja mam najeto 345tisicproche77 píše: to važně,ale nic neni nebudeš tomu věřit,ale ja mam 406tkm a pomalu vyměnuju.ale jede jako z praku
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10.10.2008 16:11
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Takze chalani po prve..nemozete porovnavat diesel od peugeota a od VW..to viem zo skusenosti..mal som peugeota a teraz mam VW. Ale ked vam rano zle startuje a potom cely den dobre tak jedine zhavice...mal som to iste ..jednoduho vymena zhavicov a je o probleme
- H@rrystyl
- Řidič
- Příspěvky: 158
- Registrován: 20.10.2008 11:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
No a mě se jestě nepodařilo vyřešit to moje startováni... Každé ráno nastartuju az po 3 až 4 otočením klíčkem (ne motorem) a je uplně jedno jestli je venku -20ºC nebo +35ºC. Žhaviče jsou O.K. a už jsem měnil i ty těsnící kroužky pod vstřikama a pořád nic... nikdo nevi co to muže bejt... VAG nic a kamarádi z VW věděj taky pí*u musel bych jim to tam dát ale zase tak prachatej nejsem... Tak už me napadá asi jen čerpadlo v nádrži... co myslíte???
- proche77
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 16.12.2008 18:13
- Bydliště: pozořice JICH MoraVWy
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
amrkal ses na starter,a co zvyšeni davky paliva a na zimu delši žhaveni?jinak je to divny
- ludvo
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.10.2007 11:05
- Bydliště: Slovensko
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Po koľkých km alebo rokoch treba vymeniť žhaviče?
- petule007
- Závodník
- Příspěvky: 654
- Registrován: 10.11.2008 16:45
- Bydliště: Liberec
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Ja mel ten samej problem presne jak to popisujes tak jsem koupil nove zh. svicky a uvidim motor 19tdi 96kw 110 tis km 2003
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Někteří jak to tady popisujete, tak to nevypadá ani na žhaviče ani na čidla. Řekl bych to podle některých příznaků, že Vám padá nafta na zpátečče z čerpadla. Ve většině případů za to může zpětný ventil zařazený mezi hadicemi na zpátečče. Vyndejte ho a jednoduše vyzkoušejte jeho funkci, zda je v normálním stavu zavřený a nepropouští vodu proti směru šipky. Vsadím se, že spousta z Vás ho bude mít vadný. Ono stačí,když se do něj dostane malinko špíny, ta se usadí na sedle kuličky ve ventilu a už nezavírá. Já ho už měnil osobně dvakrát.
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
A jak bylo mnohokrát psáno, stačí postavit čumákem z kopce a hned ráno víš zda to je ventil. Navíc zdaleka ne všechny pašíci ho mají
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Ano, ano čumákem nahoru je asi jediný nejrychlejší zkušební test na padání nafty.Currahee píše:A jak bylo mnohokrát psáno, stačí postavit čumákem z kopce a hned ráno víš zda to je ventil. Navíc zdaleka ne všechny pašíci ho mají
Nehvíce problému s naftou a starty je u PD a snad každé PD má zpětný ventil,nebo se mýlím? Buď je na šlauchu a nebo ve filtru...
- proche77
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 16.12.2008 18:13
- Bydliště: pozořice JICH MoraVWy
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
ano ma ventil B5,5