MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
ok díky za rady o víkendu se na to mrknu pak dám vědět kde to bylo
Dub
- widle
- VWmaniak
- Příspěvky: 6549
- Registrován: 25.09.2007 18:49
- Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
u mě je zase jiný problém...v pátek jsem jel na hory, v sobotu bylo -13 a žhavení svítilo cca 20s, než kontrolka zhasla..jeeenže, startoval jsem a motor nic, proto znovu a opět to samé, motor chytl až na 1O pokus. To se pak opakovalo denně. Jěště že jsem dával nový startér a baterku...Bude chyba ve žhavičkách?
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Widle - a motor sel hnedka pravidelne? pokud ne e,tak asi zhavice.... Jinac treba spatna nafta,nebo spadla...
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Jo - netěsnost palivového vedení je nepříjemná. Kdysi jsem měl takový problém, a to po výměně palivového filtru. Nakonec jsem zjistil, že O-kroužek, který na filtru utěsňuje termoventil na zpátečce, je z výroby o dvě desetiny na průměru menší a neutěsnil to jak bylo třeba. Spravila to výměna O-kroužku za Kč 4,-.
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
A jeste pridam svou zkusenos se zhavenim U nas je neco kolem -9 az -14 ...od te doby,co mam novou baterku,tak to zhavi skoro o polovinu kratsi dobu par vterin Chytne a krasne bezi - zhavicky asi puvodni
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- widle
- VWmaniak
- Příspěvky: 6549
- Registrován: 25.09.2007 18:49
- Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
no začalo mi to zničeho nic, předtím jsem nastartoval celkem v pohodě. Motor se cca 3 vteřiny hádá, pak už to je ok. Z výfuku se vyvalí dým jako ze staré avie. Takže si myslím, že to nebude padáním nafty
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
To ne, to je žhavení.
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Ještě k tomu relátku. Já to pochopil tak, že je 8V na žhaviči, ne na cívce relátka. To je potom samozřejmě blbost, co jsem napsal.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
nejsem elektrikář,ale kámoš řekl že spínací proud který jde do relátka je 8V a má být 12V. Spínací proud je když otočíš klíčkem tak se ti musí (když to proměřuješ) objevit plus.Jose1 píše:Ještě k tomu relátku. Já to pochopil tak, že je 8V na žhaviči, ne na cívce relátka. To je potom samozřejmě blbost, co jsem napsal.
Dub
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Jo jo už tomu rozumím, akorát ten proud není proud, ale napětí.
Co vás v těch Zahrádkách učili Mirečku......?
Co vás v těch Zahrádkách učili Mirečku......?
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
- steve
- Člen klubu
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 11.11.2007 08:36
- Bydliště: Beroun TEL-777 344 790,tel-602 344 790
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
zdar chlapci , tak nemusi to byt ani jedno, muže to byt klidne čidlo na vode ktre spina relatko žhaveni , samozřejme je to taky padanim nafty , gumičky odpadove na vstřikach , zkonntrolovat palivak a tesnost odtoku nafty s čerpadla tam to taky podsava a žhavičky a relatko , TDI chyta špatne až při -5-10 a chytne i na jednu žhavičku ale kouři, jestli si chcete zkontrovat žhavičky bez vyndavani tak odpojit všechny od přivodu, vzit samostatny drat , nejaky silny od plusu baterky a na každou žhavičku zkusit přiložit pokud ma odber proudu což uvidi´te tak je dobra a žhavi , pokud nic nedela je špatna, všechny žhavičky od 66kw až po 96pd jsou stejne cca 25Okč bosch
CHCEŠ AUTOFOLIE?
tel přimo na mě- 602344790 stranky- http://www.autofolie-alter.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
montaže autofolií-tel 723 14 14 14-(17let),autoservis koncern(22let),supervag,diag.Delphi,plněni a čištěni klima
tel přimo na mě- 602344790 stranky- http://www.autofolie-alter.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
montaže autofolií-tel 723 14 14 14-(17let),autoservis koncern(22let),supervag,diag.Delphi,plněni a čištěni klima
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
to co píšeš mám už za sebou teď to mám prozatím zapojený na tvrdo(vypínač) a startuje mi to na cvrnk takže u mě je to tím napětímSteve golf II píše:zdar chlapci , tak nemusi to byt ani jedno, muže to byt klidne čidlo na vode ktre spina relatko žhaveni , samozřejme je to taky padanim nafty , gumičky odpadove na vstřikach , zkonntrolovat palivak a tesnost odtoku nafty s čerpadla tam to taky podsava a žhavičky a relatko , TDI chyta špatne až při -5-10 a chytne i na jednu žhavičku ale kouři, jestli si chcete zkontrovat žhavičky bez vyndavani tak odpojit všechny od přivodu, vzit samostatny drat , nejaky silny od plusu baterky a na každou žhavičku zkusit přiložit pokud ma odber proudu což uvidi´te tak je dobra a žhavi , pokud nic nedela je špatna, všechny žhavičky od 66kw až po 96pd jsou stejne cca 25Okč bosch
Dub
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 26.03.2008 19:59
- Bydliště: Sumperk
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Tak ja taky pridam s meho soudku..Mel jsem stejny problem kaslavi dlouhy start..Vyskousel jsem snad vse od zhavicek,cidla,pojistek a nakonec jsem mel spatne nasazeny rozvodak o jeden zub..Uz to jede normalne..
- steve
- Člen klubu
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 11.11.2007 08:36
- Bydliště: Beroun TEL-777 344 790,tel-602 344 790
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Taky dobry , zřejme nejaky odbornik delal rozvodyVaclav Kadlcik píše:Tak ja taky pridam s meho soudku..Mel jsem stejny problem kaslavi dlouhy start..Vyskousel jsem snad vse od zhavicek,cidla,pojistek a nakonec jsem mel spatne nasazeny rozvodak o jeden zub..Uz to jede normalne..
CHCEŠ AUTOFOLIE?
tel přimo na mě- 602344790 stranky- http://www.autofolie-alter.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
montaže autofolií-tel 723 14 14 14-(17let),autoservis koncern(22let),supervag,diag.Delphi,plněni a čištěni klima
tel přimo na mě- 602344790 stranky- http://www.autofolie-alter.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
montaže autofolií-tel 723 14 14 14-(17let),autoservis koncern(22let),supervag,diag.Delphi,plněni a čištěni klima