homokynetický kloub ?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 08.05.2008 01:45
- Bydliště: Slovensko, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: homokynetický kloub ?
Pri jeho vymene treba davat dole aj kotuc a ostatok ?
Alebo ?
Alebo ?
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: homokynetický kloub ?
Nejlepší je odpojit na straně převodovky ( mám za to že jich je 6 imbusů) a šroub ve středu náboje na poloose. Celé to dáš ven a ve svěráku se to lépe dělá.noiby píše:Pri jeho vymene treba davat dole aj kotuc a ostatok ?
Alebo ?
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: homokynetický kloub ?
Hele Dědku neblázní z vytahováním celé polosy. Šak už sme to tu řešili xxxxxx krát.StandaS píše:Nejlepší je odpojit na straně převodovky ( mám za to že jich je 6 imbusů) a šroub ve středu náboje na poloose. Celé to dáš ven a ve svěráku se to lépe dělá.noiby píše:Pri jeho vymene treba davat dole aj kotuc a ostatok ?
Alebo ?
Normálka Kyneťak sklepneu na autě když vytočim těhlici dostrany.
Nesmíš byt zas tak pohodlný aby si všechno dával do svěráku.
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: homokynetický kloub ?
To je sice pravda, ale ono to někdy nejde dolů ani ve svěráku. Jako třeba ten můjPaskal píše:Hele Dědku neblázní z vytahováním celé polosy. Šak už sme to tu řešili xxxxxx krát.StandaS píše: Nejlepší je odpojit na straně převodovky ( mám za to že jich je 6 imbusů) a šroub ve středu náboje na poloose. Celé to dáš ven a ve svěráku se to lépe dělá.
Normálka Kyneťak sklepneu na autě když vytočim těhlici dostrany.
Nesmíš byt zas tak pohodlný aby si všechno dával do svěráku.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- HanzDj
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 25.12.2007 12:51
Re: homokynetický kloub ?
osobně taky preferiji vyndání celé poloosy, těch 6 šroubu je oddělaných hned pak je s tím lepší práce a je to možná i rychlejší něž se s tím sr*t v podběhu
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group
Diagnostika VW-group
-
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Wendryně
Re: homokynetický kloub ?
Tak, tak je to lepší vyndat celou poloosu,...HanzDj píše:osobně taky preferiji vyndání celé poloosy, těch 6 šroubu je oddělaných hned pak je s tím lepší práce a je to možná i rychlejší něž se s tím sr*t v podběhu
-
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 08.05.2008 01:45
- Bydliště: Slovensko, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: homokynetický kloub ?
Dakujem vsetkym za pomoc najblisie cize na jar sa do toho pustim ked bude teplejsie
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 23.06.2008 16:22
- Bydliště: Pce
Re: homokynetický kloub ?
Zdravím co říkate na kloub od firmy Holzer, jaka je kvalita?
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: homokynetický kloub ?
Je to prostě rukama....StandaS píše:To je sice pravda, ale ono to někdy nejde dolů ani ve svěráku. Jako třeba ten můjPaskal píše: Hele Dědku neblázní z vytahováním celé polosy. Šak už sme to tu řešili xxxxxx krát.
Normálka Kyneťak sklepneu na autě když vytočim těhlici dostrany.
Nesmíš byt zas tak pohodlný aby si všechno dával do svěráku.
Ještě sem nemusel nikdy sundával celou polosu při vyměně vnějšího homouše. A to už sem jich pěknou řádku vyměnil.
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: homokynetický kloub ?
Nesmíš byt zas tak pohodlný aby si všechno dával do svěráku. [/quote]
To je sice pravda, ale ono to někdy nejde dolů ani ve svěráku. Jako třeba ten můj [/quote]
Je to prostě rukama....
Ještě sem nemusel nikdy sundával celou polosu při vyměně vnějšího homouše. A to už sem jich pěknou řádku vyměnil. [/quote]
Možná ty co jsi měnil byly v takovém stavu, že jen tě spatřily, zjistily, že by jsi použil hrubé násilí a tak raději slezly dolů.
To je sice pravda, ale ono to někdy nejde dolů ani ve svěráku. Jako třeba ten můj [/quote]
Je to prostě rukama....
Ještě sem nemusel nikdy sundával celou polosu při vyměně vnějšího homouše. A to už sem jich pěknou řádku vyměnil. [/quote]
Možná ty co jsi měnil byly v takovém stavu, že jen tě spatřily, zjistily, že by jsi použil hrubé násilí a tak raději slezly dolů.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- Jindras130
- Řidič
- Příspěvky: 166
- Registrován: 29.05.2008 19:43
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: homokynetický kloub ?
Čus chlapy něco jsem se jich už v robotě nevyměnoval a mužu vám říct sám za sebe že bych si na svojeho passata nedal jinou značku než SPINDAN......někdy jsme na přání zákazníka dali lacinější šitky a do 2 let byli u nás znovu a už si i nechali poradit a ten 1000 si připlatili ale je to každýho věc a hlavně prachy.......
Jindras130
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: homokynetický kloub ?
To mas pravdu. Ale za kvalitu sa vsade priplaca, preto sa robia aj shitky aby boli lacnejsie. ale to si kazdy musi zratat pre a proti a rozhodnut sa co mu vyhovuje viac, či zaplati kazde 2 roky po 1000 alebo kupi jeden za 2000 a ma pokoj na niekolko rokovJindras130 píše:Čus chlapy něco jsem se jich už v robotě nevyměnoval a mužu vám říct sám za sebe že bych si na svojeho passata nedal jinou značku než SPINDAN......někdy jsme na přání zákazníka dali lacinější šitky a do 2 let byli u nás znovu a už si i nechali poradit a ten 1000 si připlatili ale je to každýho věc a hlavně prachy.......
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- Rikipiki
- Jezdec
- Příspěvky: 365
- Registrován: 17.01.2008 10:09
- Bydliště: DětmaroVWice
Re: homokynetický kloub ?
No u tohoto typu to ale Němci celkem dobře vychytali. Po povolení zajišt'ovacího šroubu z těhlice, sundání čepů z ramenPaskal píše:Hele Dědku neblázní z vytahováním celé polosy. Šak už sme to tu řešili xxxxxx krát.StandaS píše: Nejlepší je odpojit na straně převodovky ( mám za to že jich je 6 imbusů) a šroub ve středu náboje na poloose. Celé to dáš ven a ve svěráku se to lépe dělá.
Normálka Kyneťak sklepneu na autě když vytočim těhlici dostrany.
Nesmíš byt zas tak pohodlný aby si všechno dával do svěráku.
a vytáhnutí kloubu z těhlice se našroubuje zajišt'ovací šroub spádky do kloubu a zatáhne se nadoraz tak, až se dostane na poloosu a stáhne z ní kloub a není ho třeba pracně sklepávat. Jen doporučuji dát nový šroub ,původní má někdy vytáhnutý závit a nejde ho zašroubovat nadoraz. Dá se to ,když nemáš nový šroub, nastavit kulatinou.