Motor 1.8T Info
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2008 09:14
Re: 1.8T (pomoc)
mě něco podobního dělalo čidlo nadmořský vejšky!
- swabel
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 16.04.2008 16:04
- Bydliště: Banská Bystrica, Levoča - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Blow-off ti vsetok vzduch odfukuje do atmosfery a nie naspat do sania? VAG 1,8 T motory predsa potrebuju uzatvoreny okruh, tzn. ze vsetok vzduch. kt je odfuknuty, by mal ist nazad do saniam riadniaca jednotka s tym rata... Moze to byt mozno aj to, ze mas zlu zmes vzduch-benzin.......
Leon Sport 1.8 T 20V, 132 Kw APP, r.v 2000
- swabel
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 16.04.2008 16:04
- Bydliště: Banská Bystrica, Levoča - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Mne zase na neutrale ked je motor studene trosku kolisu otacky, ked vsak auto zohrejem, tak po cca 20 min jazde zastanem a otacky drzia ako maju... VAG neukazuje nic, vahu vzduchu som menil za novu.... Skrtiaca klapka je vycistena.... poradte!
Leon Sport 1.8 T 20V, 132 Kw APP, r.v 2000
- Vwcrazydriver
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 24.07.2008 00:39
- Bydliště: Střední čechy kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Přesně tohle mi dělá AGUčko taky,akorát do vyfucku to teda nestřílí,jen možná občas trochu pšoukne do sání,je to blbě slyšet,protože tam mam KNko.Taky mě napadlo,že by to třeba nestíhalo cucat z bandy,tak jsem natankoval půl bandy a furt to samý.Někdy to vyrazí normálně a někdy to jakoby koktá,cuká a nechce se tomu ject.VAG nic nenašel,tak fakt nevim,ale prej by to mohla klidně dělat váha vzduchu,aniž by ji VAG našel.Dejte vědět,kdybyste něco odhalili.
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!
I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!
I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
U me porad ok (snad to ted nezakriknu). Ted jsem jeste povaril vejfuk, byl malinko prasklej a uz to ani nestrili. Jen to trosku skubne, kdyz tomu davam a uberu plyn. Jeste dam novy svicky, vzduch. filtr a olej. Taky bych rad promeril lambda sondu..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Vwcrazydriver
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 24.07.2008 00:39
- Bydliště: Střední čechy kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Já teprv zítra budu zkoušet dávat jinou váhu,tak uvidim co to udělá.Ale jinak přesně jak jsi řikal,jak kdy,někdy to vystřelí uplně normálně a někdy to prostě vynechává a škube,jako by to chtělo vyrazit,ale nemělo to benzin,nebo tak....
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!
I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!
I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!
- Vwcrazydriver
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 24.07.2008 00:39
- Bydliště: Střední čechy kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Tak hlásim,že váhu vzduchu jsem dnes vyfoukal a vymyl odmašťovákem a výsledek žádný.Prý to někdy pomůže,ale muj případ to nebude.Možná se to nepatrně zlepšilo,ale spíš ne.Jako by to chvílema ztrácelo výkon,pak to zas vyrazí,pak to zacuká,no nevim někdy to neudělá vůbec.Akorát jsem zjistil na VAGU,že poloha škrtící klapky by měla být na volnoběh 0.0-0.5st.ale já ji mam tak 1.7-2.2.To by ale nemělo myslim mít vliv,to je maximálně trochu zakarbonovaná,ale volnoběh nehoupe,vše jinak OK.Zítra snad budu mít pučenou na vyzkoušení nějakou váhu,tak uvidim.
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!
I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!
I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
U mě byl problém v N75 ventilu
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
je v motoru na hadici vedle váhy vzduchuVwcrazydriver píše:JOOOO????Kde je,co dělá a kolik stojí??
U VW stojí něco kolem 3ti a u škody 1200 kč
když najdu nějakou kloudnou fotku tak ti ukážu kde je
EDIT:
číslo dílu 058906283F u VW
číslo dílu 058906283E u Šk
je to totožný díl !
Naposledy upravil(a) bear dne 26.01.2009 21:56, celkem upraveno 1 x.
- swabel
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 16.04.2008 16:04
- Bydliště: Banská Bystrica, Levoča - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Ja mam vahu vymenenu, tiez sviecky a filtre a robi mi to kym sa motor poriadne nezohreje....
Leon Sport 1.8 T 20V, 132 Kw APP, r.v 2000
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Zkráceně mě to dělalo to:
Když motor byl studený a pomalu jsem se rozjížděl tak jakoby vynechal válec (to by odpovídalo na cívku ) tu jsem neměnil.
Pak mi při větší zátěži auta (bylo naloženo nebo prudký kopec) na 3 kvalt a vejš od 3-3,5ti/ot každejch cca 400-500ot jakoby cukalo prostě záběr pak to ubralo a pak zase zabralo a furt dokola.
Ještě jsem teda u toho vyčistil klapku, sundal nablejskal a vráti (základní nastavení jsem ještě neudělal) po vyčištění te klapky mi přijde že auto je živější a zabírá líp !
EDIT: ETKA
Když motor byl studený a pomalu jsem se rozjížděl tak jakoby vynechal válec (to by odpovídalo na cívku ) tu jsem neměnil.
Pak mi při větší zátěži auta (bylo naloženo nebo prudký kopec) na 3 kvalt a vejš od 3-3,5ti/ot každejch cca 400-500ot jakoby cukalo prostě záběr pak to ubralo a pak zase zabralo a furt dokola.
Ještě jsem teda u toho vyčistil klapku, sundal nablejskal a vráti (základní nastavení jsem ještě neudělal) po vyčištění te klapky mi přijde že auto je živější a zabírá líp !
EDIT: ETKA
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Tak byl jsem kupovat ventil u Š a slečna na mě vybafla 2500
- Vwcrazydriver
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 24.07.2008 00:39
- Bydliště: Střední čechy kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Tak jsem dnes dal svíčky od BERU,3bodové.Původní,co tam byli se zdají už napohled po smrti,byly to 1bodovky od yridium tušim s platinovou elektrodou.Měřil jsem odtrh a měli 1mm,to je dost,ne???K tomu byly mokrý a ker.izolace tak jako divně nahnědlá.Bohužel díky počasí posledních dnů a mému obutí,tj.225/40/18 holý léto,jsem ještě nestih udělat jízdní zkoušku.Tak uvidíme až to trochu sleze....Vim,že jsou to spekulace o h........ale už jsem z toho auta tak trochu na švestku,takže budu vděčnej za každej typ,apod.Díky všem.....
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!
I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!
I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: 1.8T (pomoc)
ty 3bodovky vůbec do turba nepatří ale platinoví a maj větší učinost než ty tří a hlavně i životnost je někde jinde odtrch je 0,9-1,1mm
- Vwcrazydriver
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 24.07.2008 00:39
- Bydliště: Střední čechy kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Poraďte prosím někdo co přesně znamená nalogovat za jízdy????Závada přetrvává a díly na pučení na tenhle motor nejsou.Bylo mi doporučeno nalogovat za jízdy,ale co to přesně je?Stručný postup by mi fakt bodnul,mam vag-com 304 plnou verzi.Díky moc předem.....
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!
I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!
I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!