MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
- jirkarap
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Chlapi, neblbněte!! Kde ty ceny berete? Dnes jsem ze své Alhy vyškubnul převodovku. Setrvák totálně KO, musel jsem ho rozřezat, abych vyndal šrouby z něj, co vedou do kliky.. Občas tahám káru, v kolech má auto 280K a setrvák už půl roku "dojíždím". Teď už se vibrace nedaly vydržet, na 6ku by ve 170 na dálnici vypadly stařence zuby, kdybych si jí pustil do auta. Při povolené spojce je zvuk z převodovky asi jako z V3S nastudeno.. Takže objednávka celé nové sady LUK ( setrvák, lamela, ložisko, přítlačák). Cena komplet 15k.. A práce nic, kamarád sice dílnu má, ale je zatíženej na francouze, takže jsem musel sám.. Práce na vyndání cca 3-4 hodinky, horší to bude zpět, ale to až zítra... Rozhodně nedoporučuji starší setrvák, pokud nevíte, že má najeto do 100k. A když už se já s tímto trápím, tak měním celou sadu. nehodlám kvůli ložisku zase trhat převodovku.. Jinak mi zbyla lamela, ložisko a přítlačák. Vypadají OK, takže klidně někomu nechám.. Ahoj a ať Vám to jezdí!
- kedaR
- Řidič
- Příspěvky: 104
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Tak alespon vidis vliv financni krize na ceny v autoprumyslu,a jinak se podivej kdy jsme to resili mi jake datum je ted a znas odpoved kde na ty ceny chodime
Alík a asi 160 kobylek
- ferlich
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Skoro 14 dní mi nejde někdy zařadit zpátečka a nebo nejde vyřadit, to samé se projevuje u zařazení jedničky když stojím, ostatní rychlosti jdou v pohodě. Když cítím, že to vyloženě nejde, tak musím vypnout motor vyřadit a po nastartování teprve znova zařadit. Spojku a přitlačák mám loni vyměněný. No a teď mi řekli, že je to setrvačníkem, podotýkám že hlučnost žádnou větší nemám. Setkal se s touto závadou u setrvačníku někdo. Jinak cena nového by mněla být 10.000,-.
- Bitvi
- VWsenior
- Příspěvky: 2096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
jirkarap
Já to kupoval před vice jak 2 lety.To byla cena taky trochu jiná,než dnes.Ale i tak je to raketa
Já to kupoval před vice jak 2 lety.To byla cena taky trochu jiná,než dnes.Ale i tak je to raketa
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Vyděl bych to na jedno z táhel na řazení,taky pěkná práce.ferlich píše:Skoro 14 dní mi nejde někdy zařadit zpátečka a nebo nejde vyřadit, to samé se projevuje u zařazení jedničky když stojím, ostatní rychlosti jdou v pohodě. Když cítím, že to vyloženě nejde, tak musím vypnout motor vyřadit a po nastartování teprve znova zařadit. Spojku a přitlačák mám loni vyměněný. No a teď mi řekli, že je to setrvačníkem, podotýkám že hlučnost žádnou větší nemám. Setkal se s touto závadou u setrvačníku někdo. Jinak cena nového by mněla být 10.000,-.
- ferlich
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Tak už je všechno o.k. Skutečně to byl setrvačník, když to bylo mimo auto, tak bylo zřetelně vidět jak se může kousnout setrvačník se spojkou a taky se tak asi dělo. Řazení teď jde absolutně bez zádrhelců. Taky mně opravář říkal, že 180000 km co mám najeto je docela v pohodě a ukazoval oktávku s 90000, kde setrvačník zrovna měnil i když kvůli hluku. Tak snad to někomu pomůže.
- majatrabi
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Chlapi, jak se vám to projevoval na začátku? Možná mám podobný problém. Pri startování a vypinání motoru to s celým autem "otřepe".
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...
Jen létání je krásnější...
- alikvosa
- Jezdec
- Příspěvky: 260
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: chomutov
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
jejich auta mají dvouhmotovou spojku tu ty nemáš.prohlídni držáky motoru a uchycenímajatrabi píše:Chlapi, jak se vám to projevoval na začátku? Možná mám podobný problém. Pri startování a vypinání motoru to s celým autem "otřepe".
( jedeš na lipno?)
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Kurňa chlapi, to mě nedělejte! Ty ceny oprav na začátku tohodle tématu mě málem přivodily srdeční slabost!!! Jestě že sem si ho přečetl celý. Zrovna když sem si Sharika začal zabydlovat, to by tak scházelo, taková palba. Taky mě za studena trochu pořachtává. Jak se ale zahřeje, tak je klid, to samý když hned po startu vymáčknu spojku. Ale chlapy v dílně mě uklidňují, že to ještě aspoň takových 30t km vydrží a výměna cca 12000,-Kč.
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
- Budulman
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Mě se stává při jízdě do kopce na 3, že auto začne cukat po sešlápnutí spojky je slyšet rachtání. Je to setrvačníkem?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05.02.2009 18:43
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
a kde si to kupil za tak malo penez?jirkarap píše:Chlapi, neblbněte!! Kde ty ceny berete? Dnes jsem ze své Alhy vyškubnul převodovku. Setrvák totálně KO, musel jsem ho rozřezat, abych vyndal šrouby z něj, co vedou do kliky.. Občas tahám káru, v kolech má auto 280K a setrvák už půl roku "dojíždím". Teď už se vibrace nedaly vydržet, na 6ku by ve 170 na dálnici vypadly stařence zuby, kdybych si jí pustil do auta. Při povolené spojce je zvuk z převodovky asi jako z V3S nastudeno.. Takže objednávka celé nové sady LUK ( setrvák, lamela, ložisko, přítlačák). Cena komplet 15k.. A práce nic, kamarád sice dílnu má, ale je zatíženej na francouze, takže jsem musel sám.. Práce na vyndání cca 3-4 hodinky, horší to bude zpět, ale to až zítra... Rozhodně nedoporučuji starší setrvák, pokud nevíte, že má najeto do 100k. A když už se já s tímto trápím, tak měním celou sadu. nehodlám kvůli ložisku zase trhat převodovku.. Jinak mi zbyla lamela, ložisko a přítlačák. Vypadají OK, takže klidně někomu nechám.. Ahoj a ať Vám to jezdí!
-
- Jezdec
- Příspěvky: 223
- Registrován: 12.05.2009 23:58
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Je schopen vadny setrvak tak rozhodit motor, ze se chova jakoby nechtel tahnout a jede jak skoro "s vadnou vahou" nebo zanesenym turbem? Zrychleni spatne, zrychluje jen diky postupnemu narustu otacek.
Samozrejme hluk z motoru, jiny nez by mel byt. Ze je vadny setrvak je jasne, ale jde o to, jestli je schopen natolik ovlivnit motor pri behu, ze "netahne".
AUY 85kW, PD.
Samozrejme hluk z motoru, jiny nez by mel byt. Ze je vadny setrvak je jasne, ale jde o to, jestli je schopen natolik ovlivnit motor pri behu, ze "netahne".
AUY 85kW, PD.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07.05.2010 15:43
dvojhmotovy zotrvacnik
Dobry den. som tu novy a chcem sa oyptat...mam vw sharan r.v.1997, diesel 81kW a pokazila sa my prevodovka a chcel by som vediet ako mozem skontrolovat dvojhmotovy zotrvacnik ci je dobry?ked to uz mam vymontovane aby ssom vedel ci mam dat novy...dakujem
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: dvojhmotovy zotrvacnik
Měří se obvodová vůle.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07.05.2010 15:43
Re: dvojhmotovy zotrvacnik
a ta ma byt aka? mne chodi tak asi 2 cm pokial zacnem pretacat z motorom...