Poradte mi prosim mam vw polo classic 1.4 1996 neviem prist na chybu, mam poruchu asi v zapalovani na vstup indukcnej cievky ide prud ale cievka iskru nedava ,pritom cievku som preskusal na zdroji 12v a iskru hadzala neviem aky je to system zapalovania prosim poradte , nema niekto schemu elektriky? kyci@zoznam.sk
okrem zapalovania je vsetko ok.Diky moc
Problem s motorem VW POLO
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- skimhud
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.02.2009 09:51
- Bydliště: KOSICE, Slovenska republika
Re: Problem s motorem VW POLO
Systém zapaľovania je pomerne jednoduchý. V rozdeľovači je hallov snímač, ktorý generuje pulzy, tieto pulzy vstuoujú do riadiacej jednotky a zosilujú sa . Výstupný impulz je privedený na výkonový stupeň cievky/je súčasťou cievky zapľovania/ no a potom iskra. Hallov snímač je jediným zrojom informácie o tom, že sa motor točí pre RJ motora. Ak negeneruje pulzy, nejde iskra ale ani nespustí palivové čerpadlo..... Poslal som ti mailom kompletnú orig. schému od elektriky motora. Typ motora AEX.
-------------------------------------------------------
Golf VI 2010, 1,4 16V motor 59kW CGGA
Golf IV 2001, 1,6 automat motor 77kW AVU
Octavia RS Combi 2011, 2.0TDi motor 125kW CEGA
Golf VI 2010, 1,4 16V motor 59kW CGGA
Golf IV 2001, 1,6 automat motor 77kW AVU
Octavia RS Combi 2011, 2.0TDi motor 125kW CEGA
-
- Profík
- Příspěvky: 988
- Registrován: 11.10.2008 21:52
- Bydliště: Žilina
Re: Problem s motorem VW POLO
Co Ti to robi - pretaca ale ani neodpali?
Skus diagnostiku. Mohol by to byt Hallov snimac polohy klukoveho hriadela (RJ motora "nevie" kedy ma davat iskru na jednotlivych valcoch). Na tychto motoroch je tusim umiestneny v rozdelovaci.
Aha, kolega ma uz predbehol.
Skus diagnostiku. Mohol by to byt Hallov snimac polohy klukoveho hriadela (RJ motora "nevie" kedy ma davat iskru na jednotlivych valcoch). Na tychto motoroch je tusim umiestneny v rozdelovaci.
Aha, kolega ma uz predbehol.
- skimhud
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.02.2009 09:51
- Bydliště: KOSICE, Slovenska republika
Re: Problem s motorem VW POLO
Skús to zisťovať týmto postupom:kyci píše:Poradte mi prosim mam vw polo classic 1.4 1996 neviem prist na chybu, mam poruchu asi v zapalovani na vstup indukcnej cievky ide prud ale cievka iskru nedava ,pritom cievku som preskusal na zdroji 12v a iskru hadzala neviem aky je to system zapalovania prosim poradte , nema niekto schemu elektriky? kyci@zoznam.sk
okrem zapalovania je vsetko ok.Diky moc
-budeš ale potrebovať pomocného kolegu
1. uisti sa, že auto nemá domontovaný alarm,imobilizér a ak ano, či neblokujú niečo v okruhu zapaľovania, a či sú po deaktivácii aj deaktivované blokovacie okruhy
2. sadni do vozidla v tichom prostredí, nechaj motor pretáčať štartétom a po vypnutí zapaľovania budeš počuť dobeh palivového čerpadla-ak je tomu tak, hallov snímač je funkčný
resp. počas štartovania na poistke č.18(20A) musíš namerať 12V-pal.čerpadlo
Ak nameráš 12V a počuješ čerpadlo presuň sa do motorového priestoru
3. stiahni VN kábel z rozdeľovača-ten čo prichádza od cievky
prilož ho na vzdialenosť cca 5-10mm k hlave motora a popros niekoho aby pretáčal motorom
ak bude hádzať iskru - zapaľovací systém je OK
ak nebude hádzať iskru - premeraj ohmmetrom VN kábel mal by mať cca 1kOhm, sviečkové cca 5kOhm
4. vymontuj palec rozdeľovača a zmeraj odpor medzi stredom kde sa točí uhlík a špičkou palca
hodnota odporu cca 1kOhm, ak nameráš prerušenie-vymeň palec rozdeľovača
5. ak je všetko OK -vymeň cievku zapaľovania
Ak Ti nerobí problém nemčina, môžem ti poslať orig.meracie postupy z fabriky
-------------------------------------------------------
Golf VI 2010, 1,4 16V motor 59kW CGGA
Golf IV 2001, 1,6 automat motor 77kW AVU
Octavia RS Combi 2011, 2.0TDi motor 125kW CEGA
Golf VI 2010, 1,4 16V motor 59kW CGGA
Golf IV 2001, 1,6 automat motor 77kW AVU
Octavia RS Combi 2011, 2.0TDi motor 125kW CEGA
-
- Profík
- Příspěvky: 988
- Registrován: 11.10.2008 21:52
- Bydliště: Žilina
Re: Problem s motorem VW POLO
Esta ma napada - nemas na aute skryty vypinac (alebo predchadzajuci majitel)? Ak nie je kvalitny a kvalitne namontovany, moze tiez potrapit. Diagnostika vtedy moze vypisovat chybu v style "skrat na plus".
- marky
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever čech jílovwé
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s motorem VW POLO
když ti tam jde proud na tu cívku tak tam asi immo funguje.jinak nejspíš bych si tu cívku sehnal někde na pujčení je to celkem dost poruchoví a na baterce ti jiskru házet muže protože ji skratuješ na baterce ale je tam i taková plastová krabička která ti ovládá tu jiskru a ta muže být ko.v replice stojí 1100kč je stejná z felicie, sharan 2.0i atdkyci píše:Poradte mi prosim mam vw polo classic 1.4 1996 neviem prist na chybu, mam poruchu asi v zapalovani na vstup indukcnej cievky ide prud ale cievka iskru nedava ,pritom cievku som preskusal na zdroji 12v a iskru hadzala neviem aky je to system zapalovania prosim poradte , nema niekto schemu elektriky? kyci@zoznam.sk
okrem zapalovania je vsetko ok.Diky moc
powered by TDI
KONTAKT: 732964162
KONTAKT: 732964162
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 17.06.2011 09:44
Re: Problem s motorem VW POLO
zdravím,,len sa chcem spýtať či už si to opravil,,lebo mam asi ten istý problém a rad by som vedel, čo z toho pomohlo dik
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28.06.2011 12:06
Re: Problem s motorem VW POLO
poradte mi prosím vás mám vw polo classic 1,4 r. 97- keď dlhšie prší a prejdem po vode motor vypne. Keď svieti slnko na druhý deň naštartuje a ide normálne. Všimol som si že na idnukčnej cievke preskakuje iskra na kábel. Menil som hlavu rozdelovača, palec sviečky. ďakujem pekne