MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Jak je to u motoru PD (dvojkovýho modelu) je to stejný?, dle fotek a porovnání s mým motorem AUY EGR v reálu někak těžko nalézám
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Bohužel fakt nevím, kámo.........třeba nám poradí někdo, kdo to na PD řešil
- ajo
- Jezdec
- Příspěvky: 220
- Registrován: 26.09.2007 21:03
- Bydliště: Prešov
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Je na tom istom mieste, hneď za motorom, len inač vyzera. Je k nemu privod z ľava /kaď sa pozeraš/ od vyfukoveho potrubia.
Dnes som na to pozeral, v blizkej dobe to realizujem tiež.
Dnes som na to pozeral, v blizkej dobe to realizujem tiež.
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
ajo
děkuji.......bohužel nemám ve svém blízkém okolí PD motor a otravovat kvůli prohlídce třeba IVANA142, který je nejblíž se mi nechtělo.........takže moc děkuji za doplnění
děkuji.......bohužel nemám ve svém blízkém okolí PD motor a otravovat kvůli prohlídce třeba IVANA142, který je nejblíž se mi nechtělo.........takže moc děkuji za doplnění
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Jak se tam prosím dostat s nářadím?, vždyť tam vůbec není místo na ruce natož na moje tlapy Nebo se to zaslepuje nějak zespoda?
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Me prijde, ze u tehle MPV je misto vsude krom motoru
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
souhlasím s parizkem..........bohužel jak se tam dostat u PD fakt nevím..........musím navštívit Ivana a podívat se mu do auta, protože takto nemám možnost podat pomocnou ruku alespoň radou...........
- Slavoš
- Jezdec
- Příspěvky: 416
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lipník nad Bečvou/Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Když mi to zaslepovali v sevisu ,tak taky kleli jak pohani.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 20.12.2008 19:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Zdravím,škoda že už nemám foto zalepeného sání-byla tam dírka na tak na malíček.Co se týče zaslepení,úplně stačí nacpat kuličku z ložiska do podtlakové hadičky ovládání EGR ventilu a je mimo provoz.Auto táhne lépe odspodu a spotřeba je nižší.Spravuju VW a sání po demontáži pouze vyškrabu a následně pomocí horké WAPky celé vyčistím.To sání je po sto tisících km zalepené skoro každé.Chlapi:nehledejte v tom vědu,to dovede vyčistit každej--nebo plaťte nesmysly v servisech,jak zde již bylo napsáno.Pokud někdo potřebuje poradit,ať klidně píše-rád pomůžu.
halis
Nová Bystřice
Nová Bystřice
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
no a stane se něco, když se na to čištění sacího vykašlu z důvodu nedostatku zručnosti a pouze EGR vyřadím z činnosti. Pokud to čištění považuješ za nutné, prosím napiš stručný popis demontáže potrubí. (bude třeba nové těsnení, speciání nářadí, kyblík na nervy? atd.)
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Předpokládám, že ta kulička se nacpe do této hadice
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 20.12.2008 19:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Přesně tak,to je ta hadička,kam se musí ta kulička doslova nacpat(doporučuje to i DIESELSERVIS).Co se týče demontáže sacího potrubí,potřebuješ sikovky na černou trubku od vzduch.filtru(pružná spona),klíč 10,12 a inbusy tuším 6 a 8.Začni tím,že odstrojíš věci okolo sání,včetně plast.kolena od turba k filtru.Potom přívod spalin od paroží k EGR ventilu,EGR ventil(drží na třech inbusech).Nyní vidíš do sání v jakém je stavu.Zezadu motoru je přišroubováno k hlavě šesti inbusy.Těsnění se dá použít znova.Neboj se toho,na poprvé z toho jde vždy hrůza.Zpětná montáž je v opačném pořadí.Pozor na podtlakové hadičky,abys je nedal naopak.
halis
Nová Bystřice
Nová Bystřice
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
halis
Vítej zde na fóru.
A hned dotaz, ještě mě tady nikdo neřekl, jak často se to má čistit to potrubí, a proč. Když prostě ještě nejsem přesvědčen, že to chci vyřadit. A co je špatně, když se to zanese, to je v podstatě taky vlastně zaslepené? co? Dík.
Vítej zde na fóru.
A hned dotaz, ještě mě tady nikdo neřekl, jak často se to má čistit to potrubí, a proč. Když prostě ještě nejsem přesvědčen, že to chci vyřadit. A co je špatně, když se to zanese, to je v podstatě taky vlastně zaslepené? co? Dík.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;