Motor 1.8T Info

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mr.Twistr
Profík
Profík
Příspěvky: 958
Registrován: 19.09.2008 09:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T (pomoc)

Příspěvek od Mr.Twistr »

Mě tohle u bývalého auta dělali zapalovací kabely.... Tak jsem tam hodil od Tesly s měděným jádrem a motor šlapal jako z fabriky... :lol:

http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-s ... kabelu.php
SILNICE SILNÝM!!!

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: 1.8T (pomoc)

Příspěvek od DworiBak »

Mr.Twistr píše:Mě tohle u bývalého auta dělali zapalovací kabely.... Tak jsem tam hodil od Tesly s měděným jádrem a motor šlapal jako z fabriky... :lol:

http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-s ... kabelu.php
ale 1.8T nemá kabely ale na každou svíčku cívku :wink:
Vwcrazydriver píše:Poraďte prosím někdo co přesně znamená nalogovat za jízdy????Závada přetrvává a díly na pučení na tenhle motor nejsou.Bylo mi doporučeno nalogovat za jízdy,ale co to přesně je?Stručný postup by mi fakt bodnul,mam vag-com 304 plnou verzi.Díky moc předem.....
nemáš to nahodou popsaný ve VISu

Uživatelský avatar
Soty
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 15.03.2008 23:27
Bydliště: Ustí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T (pomoc)

Příspěvek od Soty »

R@ZOR píše:Tak jsem to byl zas projet a najel jsem cca 100km a fungovalo to temer normalne! Jen sem tam to strelilo a nebo pri ubrani plynu to skublo, ale jinac zadnej problem. Jelo to paradne. Takze to prisuzuju asi nekvalitnimu benzinu.. Dojel jsem nadrz a natankoval 1/2 nadrze a funguje to 8) Nechci se radovat predcasne, nebo to zakriknout, ale vypada to, ze problem je vyresen :wink:
PS: To strileni by mohla delat i nejaka dirka ve vyfuku, ne?
Jinak dik vsem za pomoc! :!:
to střílení dělá ten ten pop ventil jak jsi odpojil tu vracečku do sání to nic není ,ale ton zbytek problémů bych problak po telefonu .tady je to na dlouho to psaní :roll:

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T (pomoc)

Příspěvek od R@ZOR »

Tak jsem zkousel dat ten origo blow off ventil z5 do sani. Chvilku se mi zdalo ze se to vyresilo, ale nebylo to tak. Zkusil jsem dat jinej blow off ventil (repliku HKS) a uz je to malinko lepsi. Jeste ho zkusim postelovat. Taky jsem cistil vahu vzduchu, ale bez efektu :(
Přílohy
S5001782.JPG
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 31.03.2009 11:44, celkem upraveno 1 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T (pomoc)

Příspěvek od R@ZOR »

Tak jsem dneska vycistil skrtici klapku, vahu vzduchu, prostrikal (sprejem na kontakty) vsechny konektory a vynechava to porad. :(
Přílohy
S5001762.JPG
S5001769.JPG
S5001777.JPG
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 31.03.2009 11:29, celkem upraveno 1 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Chtel bych se zeptat, jestli nahodou nekdo nevite co je tohohle za cidlo a k cemu slouzi (je v sani hned za skrtici klapkou).
Přílohy
S5001764.JPG
Bez názvu.JPG
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Dal by me zajimalo co je tohle za soucastku. Nachazi se ve filtr boxu (nejspis jeji chladic) soucastka je na ni prisroubovana, mezi ni a chladicem je teplovodiva pasta.
Chtel bych dat casem sportovni filt, takze by filtr box byl pryc a nevim co s tou soucastkou, jestli ji muzu nechat jen tak nekde v prostoru.
Přílohy
S5001766.JPG
S5001774.JPG
S5001776.JPG
S5001780.JPG
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 14.03.2009 22:06, celkem upraveno 1 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Nakonec bych potreboval vedet co je toto za hadicku, neni nikam zapojena.. Nasel jsem tam i nejakej nezapojenej konektor..
Přílohy
S5001781.JPG
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 15.03.2009 19:39, celkem upraveno 1 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od DworiBak »

R@ZOR píše:Chtel bych se zeptat, jestli nahodou nekdo nevite co je tohohle za cidlo a k cemu slouzi (je v sani hned za skrtici klapkou).
je to čidlo nasávávaného vzduchu
R@ZOR píše:Dal by me zajimalo co je tohle za soucastku. Nachazi se ve filtr boxu (nejspis jeji chladic) soucastka je na ni prisroubovana, mezi ni a chladicem je teplovodiva pasta.
Chtel bych dat casem sportovni filt, takze by filtr box byl pryc a nevim co s tou soucastkou, jestli ji muzu nechat jen tak nekde v prostoru.
je to zesilovací cívka můžš jí klidně volně pridělat alu musí tam zůstat bez ní to nejde

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Dik za info. :wink:

Jinak dneska to zas (ne)jelo. :( Asi 3x jsem to zkusil vytocit pres 3t a ve 3t to zaclo skubat mlatit atd.. Dela to hlavne kdyz podradim a rychle pridam, kdyz to rozjizdim pozvolna, tak to jde. Ale jak na to slapnu (jedno jakej je tam kvalt), tak to pres 3t nevytocim. Zatahne to a pak to uplne zabrzdi jako kdybych slapl brzdu, cukato a prska, kdyz preradim, tak to jede zase dobre, ale jen do 3t :? Nemuze to delat taky palivovej filtr?
Furt se nemuzu dostat na diagnostiku :( Snad za tejden.. Tak doufam ze neco do ty doby neodejde :(
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Tak snad zejtra vyjde diagnostika, tak uvidime. Jinak mam podezreni i na ten ventil N75. Pripadne si ho zkusim pujcit od kamose z Audi, pokud je teda schodny..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od DworiBak »

R@ZOR píše:
DworiBak píše:pokud neviš kdy se pal. filtr měnil tak ho vyměn pak můžeš pátrat dál
Jj, nevis kolik stoji a kde se nachazi? Dik
nachází se před pravím zadním kolem u nádrže jinak je to tu zde na klubu popsáno :wink:

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Tak jsem byl dneska na ty diagnostice.

Vypis ulozenejch zavad byl: Plnici tlak
Lambda serizovaci parametr (1)
Signal hall senzoru
Max. preplnovani
Ulozeni 1 lambda 1
Prekroceny max. ot
Teplota motoru

Pak jsme to smazly a nic uz se nezobrazilo, ale vynechavalo to porad (ne tolik, ale ciste to jeste nejede), takze tam zajedu jeste jednou a uvidime co se zas ulozilo.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od deckard »

R@ZOR píše:Nakonec bych potreboval vedet co je toto za hadicku, neni nikam zapojena.. Nasel jsem tam i nejakej nezapojenej konektor..
Ta hadička je s nejvyšší pravděpodobností od ostřikovačů světlometů.Pokud máš jinej nárazník bez ostřikovačů,tak ti to tam asi zůstalo.Koukal jsme na detail tý fotky a máš to tam nějak pomačkané,vypadá to,že to dostalo asi pecku ne? :? Takže možná proto se domnívám,že ty hadičky na ostřikovače nejsou zapojené a taky asi nemáš tedy ten motůrek na nádržce kapaliny do sotřikovačů,který to rozděluje na přední sklo a zároveň a na ty světlomety.Tam možná bude i ten nezapojený konektor..

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Bingo :wink: To samy si myslim i ja, jen jsem to potreboval potvrdit. Je tam jinej naraznik bez ostrikovacu svetlometu (bylo to tukly). Dik :wink:
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“