KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
- Galaktický Aleš
- Závodník
- Příspěvky: 638
- Registrován: 16.07.2008 12:53
- Bydliště: Frenštát p.R.
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
J.A.M: Neváhej a jednej OKAMŽITĚ. Vzhledem k tomu, že sis vzal auto na půjčku, tak je jasné že pro Tebe finance budou docela důležité a těžko si můžeš dovolit riskovat třeba dalších 150.000 vrazit do oprav.
Ten pan prodejce evidentně lhal, je absolutní nesmysl aby Anonce doplnila do textu jediné písmenko. Oni by neměli opravovat ani gramatické chibi.
Proto doporučuji:
1. Napiš odkud jsi a sežeň si v okolí někoho s VAGem aby se podíval na výpisy z diagnostiky. Tady na fóru je hromada lidí ochotných pomoci.
2. Pročti si podmínky odstoupení od smlouvy. Vyjmenoval jsi 5 bodů, které nebyly splněny, máš tedy 5 důvodů na odstoupení.
3. Zvaž jestli pro tebe není vhodnější raději přijít o 10-20.000 při odstoupení (předpokládám že na to by prodejce mohl slyšet), než mít auto, do kterého valíš prachy horem dolem a stejně mu nemůžeš důvěřovat.
Ten pan prodejce evidentně lhal, je absolutní nesmysl aby Anonce doplnila do textu jediné písmenko. Oni by neměli opravovat ani gramatické chibi.
Proto doporučuji:
1. Napiš odkud jsi a sežeň si v okolí někoho s VAGem aby se podíval na výpisy z diagnostiky. Tady na fóru je hromada lidí ochotných pomoci.
2. Pročti si podmínky odstoupení od smlouvy. Vyjmenoval jsi 5 bodů, které nebyly splněny, máš tedy 5 důvodů na odstoupení.
3. Zvaž jestli pro tebe není vhodnější raději přijít o 10-20.000 při odstoupení (předpokládám že na to by prodejce mohl slyšet), než mít auto, do kterého valíš prachy horem dolem a stejně mu nemůžeš důvěřovat.
- Budulman
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Já kupoval auto s mechanikem, projel ho, diagnostika - nefunkční klima, opotřebené brzdové destičky, na tachometru 135 tis . nic nebořené po rozvodech mi řekl že to auto má asi fakt těch 135. Po půl roce mi jeden klubák (Sphinxx) auto prolustroval podle vinu a kromě plechů a spojky je snad všechno druhé. apři posledním servisu v německu mělo najeto 256 tisíc.
- pyropavel
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 25.11.2008 21:48
- Bydliště: MoraVWa u Olomouce
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Ahoj,tak i já se přidám.
Třetí od konce v koupi byl Passat.Dovezl mi ho kamarád, kterému jsem věřil, z Německa.Bez připomínek,super auto.Předposlední, Alhambru jsem si vybral na netu v Německu a jel se na ní podívat.Jelikož jsem byl bez auta 3měs.udělal jsem tu chybu,že jsem neměl v záloze další auta.Tenkrát sněžilo tak,že když auto přivezl majitel bylo z něj vidět jen průzor u řidiče a na střeše bylo 15cm sněhu.A dovnitř jsem taky moc neviděl.No, nakonec mi auto slouží bez problémů 4roky dodnes(tedy ženě).Bylo lakované na dveře,ale jen po odření,ne po bouračce.Ponaučení, pořádně si ho prohlídnout v dobrém počasí.
Posledního sharana jsem si vybral za Kolínem v Německu,ve velkém autosalonu VW.
1-vyžádejte si VIN vozu a následně ve VW,nebo Škodovce je poproste, ať vám vyjedou historii vozu. Musí být kompletní včetně oprav od prvního dne! Papírové servisky se falšují už i v Německu.
2-jelikož umím vyměnit tak leda žárovku,beru s sebou někoho,kdo autum rozumí.
3-kupujete-li v Německu,kupujte jen ve velkých autohausech a jen od Němců.Turky nebrat!!
4-buďte realisti, jeden rok provozu cca.20-30-...tis km. Tzn.5let a 70tis km,no .... .
5-jak se objeví NUR EXPORT tak ruce pryč. Výhodou je , když je tam napsáno-GARANCE,SERVISNÍ HISTORIE,1MAJITEL.Ikdyž to asi neuplatníte,tak to vypadá,že auto je OK.
6-správnej Němec mění rozvody při 90tis.U mě je vyměnil autohaus i s baterií a olejem,před prodejem.Zjištěno i v historii vozu a na otázku proč,odpověď, že musí.
7-a v neposlední řadě musíte mít i trochu štěstí a čekat.Já na svého krasavce čekal 8měsíců.2x jsem se vrátil z Německa se zjištěním, že i tam jsou parchanti co vám chtějí prodat šrot.
Třetí od konce v koupi byl Passat.Dovezl mi ho kamarád, kterému jsem věřil, z Německa.Bez připomínek,super auto.Předposlední, Alhambru jsem si vybral na netu v Německu a jel se na ní podívat.Jelikož jsem byl bez auta 3měs.udělal jsem tu chybu,že jsem neměl v záloze další auta.Tenkrát sněžilo tak,že když auto přivezl majitel bylo z něj vidět jen průzor u řidiče a na střeše bylo 15cm sněhu.A dovnitř jsem taky moc neviděl.No, nakonec mi auto slouží bez problémů 4roky dodnes(tedy ženě).Bylo lakované na dveře,ale jen po odření,ne po bouračce.Ponaučení, pořádně si ho prohlídnout v dobrém počasí.
Posledního sharana jsem si vybral za Kolínem v Německu,ve velkém autosalonu VW.
1-vyžádejte si VIN vozu a následně ve VW,nebo Škodovce je poproste, ať vám vyjedou historii vozu. Musí být kompletní včetně oprav od prvního dne! Papírové servisky se falšují už i v Německu.
2-jelikož umím vyměnit tak leda žárovku,beru s sebou někoho,kdo autum rozumí.
3-kupujete-li v Německu,kupujte jen ve velkých autohausech a jen od Němců.Turky nebrat!!
4-buďte realisti, jeden rok provozu cca.20-30-...tis km. Tzn.5let a 70tis km,no .... .
5-jak se objeví NUR EXPORT tak ruce pryč. Výhodou je , když je tam napsáno-GARANCE,SERVISNÍ HISTORIE,1MAJITEL.Ikdyž to asi neuplatníte,tak to vypadá,že auto je OK.
6-správnej Němec mění rozvody při 90tis.U mě je vyměnil autohaus i s baterií a olejem,před prodejem.Zjištěno i v historii vozu a na otázku proč,odpověď, že musí.
7-a v neposlední řadě musíte mít i trochu štěstí a čekat.Já na svého krasavce čekal 8měsíců.2x jsem se vrátil z Německa se zjištěním, že i tam jsou parchanti co vám chtějí prodat šrot.
Rozzáříme vaše nebe! Tmy už bylo dost!
http://www.pyro-novak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pyro-novak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 19.03.2010 18:29
Totál SAG amatér
Zdravím SAG maniakov ,
v prvom rade sa chcem ospravedlniť ak mnou založená téma porušuje pravidlá fóra ( ak áno Admin kľudne túto tému vymažte). Uvažujem o kúpe Seat-u Alhambra 1,9 85 kW (r.v. 2001-2004) v cene cca 6600-8400 €, ale mám pár nezrovnalostí vo výbavách áut ktoré sa ponúkajú na nete ako napr. :
1. niektoré z áut majú na stredovom panely tlačítko na vypínanie ESP ,znamená to že auto bez tohto tlačítka nemá ESP alebo tam nieje iba možnosť ho vypnúť? čo nepovažujem za veľkú tragédiu)
2. ďalej, ako v lete skontrolujem funkčnosť vyhrievania predného skla a funkčnosť bufíku?
3. teraz pozor príde dosť hlúpa otázka. málo (pramálo) z áut ktore som si vyhliadol má vyhrievanie sedačiek, moja otázka znie :bude stačiť prerobiť bufík na manuálne ovládanie na dostatočné vyhriatie int. auta?
4. može mi niekto vysvetliť ako sa nabíja batéria slúžiaca na chod bufíku ( nemám šajnu ako by som ju mal zapojiť ak by som chcel dať zvlášť batériu na kúrenie)?
5. veľa som toho prečítal o prerábke kúrenia na manuál na VW a FORD-GALAXY fórach ale stále nechápem ako sa dá zapojiť kúrenie cez ALARM? Dosť by mi to uľahčilo život (studené rána ) na severe slovenska. (považujte ma za ťažkého amatéra a odpovedajte prosím polopatisticky – dávajte mi lopatou po rukách až to konečne chytím za správny koniec )
6. Pri autách ktoré som pozeral na nete (jeden ročník, skoro rovnaká výbava, kilometre sú myslím „nepodstatné“) sú veľké cenové rozdiely. Čo my odporúčate ? Kúpiť lacnejšie (cca 6400€)a vraziť peniaze do servisu ? Vopred ďakujem za Vaše odpovede a verím že mi pomôžu správne vybrať náš (čakáme druhé bábo) rodinný kočiar alebo skôr obývačku na kolesách!
Prajem pekný deň.
v prvom rade sa chcem ospravedlniť ak mnou založená téma porušuje pravidlá fóra ( ak áno Admin kľudne túto tému vymažte). Uvažujem o kúpe Seat-u Alhambra 1,9 85 kW (r.v. 2001-2004) v cene cca 6600-8400 €, ale mám pár nezrovnalostí vo výbavách áut ktoré sa ponúkajú na nete ako napr. :
1. niektoré z áut majú na stredovom panely tlačítko na vypínanie ESP ,znamená to že auto bez tohto tlačítka nemá ESP alebo tam nieje iba možnosť ho vypnúť? čo nepovažujem za veľkú tragédiu)
2. ďalej, ako v lete skontrolujem funkčnosť vyhrievania predného skla a funkčnosť bufíku?
3. teraz pozor príde dosť hlúpa otázka. málo (pramálo) z áut ktore som si vyhliadol má vyhrievanie sedačiek, moja otázka znie :bude stačiť prerobiť bufík na manuálne ovládanie na dostatočné vyhriatie int. auta?
4. može mi niekto vysvetliť ako sa nabíja batéria slúžiaca na chod bufíku ( nemám šajnu ako by som ju mal zapojiť ak by som chcel dať zvlášť batériu na kúrenie)?
5. veľa som toho prečítal o prerábke kúrenia na manuál na VW a FORD-GALAXY fórach ale stále nechápem ako sa dá zapojiť kúrenie cez ALARM? Dosť by mi to uľahčilo život (studené rána ) na severe slovenska. (považujte ma za ťažkého amatéra a odpovedajte prosím polopatisticky – dávajte mi lopatou po rukách až to konečne chytím za správny koniec )
6. Pri autách ktoré som pozeral na nete (jeden ročník, skoro rovnaká výbava, kilometre sú myslím „nepodstatné“) sú veľké cenové rozdiely. Čo my odporúčate ? Kúpiť lacnejšie (cca 6400€)a vraziť peniaze do servisu ? Vopred ďakujem za Vaše odpovede a verím že mi pomôžu správne vybrať náš (čakáme druhé bábo) rodinný kočiar alebo skôr obývačku na kolesách!
Prajem pekný deň.
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: Totál SAG amatér
1. ANO
2.přední sklo vyhřívá jen při běžícím motoru. Když to necháš cca 10 minut a sáhneš na sklo, ucítíš teplo. Samozřejmě to nesmíš zkoušet ve 30 °C. To nepoznáš nic. Bufík zapíná v okamžiku, kdy je teplota venku pod 12 °C (někdy pod 10) a teplota vody je pod 75. Musí přitom běžet motor. Ošidit se to dá zkratováním čidla teploty pod stěrači.
3.bufík lze předělat a je to fajn. Ale vyhřívání sedaček to nenahradí. Kdo to jednou vyzkoušel, už se toho nerad zbavuje. Vyhřívání jde zase při motoru.
4.extra baterie je dobrá věc, ale přináší to dost komplikací. Jednak s nabíjením (musí být přepínač nabíjení), jednak s umístěním, pokud to nebude verze s větším kaslíkem pro baterii pod sedačkou spolujezdce. I když v tomhle případě to nejspíš bude mít i to přepínaní. Jinak bez druhé baterie se dá taky žít.
5.alrarm musí umět spínání dalších kanálů (říká se tomu AUX ). Většinou bývají 2. Na něj se zapojí spínání bufíku. Podrobné vysvětlení by bylo minimálně na stránku. Pro tebe by asi bylo nejlepší někoho oslovit a požádat o montáž.
6.na co si dát pozor při koupi se tady rozebíralo častokrát. Osobně bych šel do dražšího, ale v lepším stavu, než koupit vrak a renovovat. V tom druhém případě nikdy nevíš, co dalšího na tebe vyskočí při opravách a celkově se to může dost prodražit. Ovšem vše se odvíjí od financí.
2.přední sklo vyhřívá jen při běžícím motoru. Když to necháš cca 10 minut a sáhneš na sklo, ucítíš teplo. Samozřejmě to nesmíš zkoušet ve 30 °C. To nepoznáš nic. Bufík zapíná v okamžiku, kdy je teplota venku pod 12 °C (někdy pod 10) a teplota vody je pod 75. Musí přitom běžet motor. Ošidit se to dá zkratováním čidla teploty pod stěrači.
3.bufík lze předělat a je to fajn. Ale vyhřívání sedaček to nenahradí. Kdo to jednou vyzkoušel, už se toho nerad zbavuje. Vyhřívání jde zase při motoru.
4.extra baterie je dobrá věc, ale přináší to dost komplikací. Jednak s nabíjením (musí být přepínač nabíjení), jednak s umístěním, pokud to nebude verze s větším kaslíkem pro baterii pod sedačkou spolujezdce. I když v tomhle případě to nejspíš bude mít i to přepínaní. Jinak bez druhé baterie se dá taky žít.
5.alrarm musí umět spínání dalších kanálů (říká se tomu AUX ). Většinou bývají 2. Na něj se zapojí spínání bufíku. Podrobné vysvětlení by bylo minimálně na stránku. Pro tebe by asi bylo nejlepší někoho oslovit a požádat o montáž.
6.na co si dát pozor při koupi se tady rozebíralo častokrát. Osobně bych šel do dražšího, ale v lepším stavu, než koupit vrak a renovovat. V tom druhém případě nikdy nevíš, co dalšího na tebe vyskočí při opravách a celkově se to může dost prodražit. Ovšem vše se odvíjí od financí.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 19.03.2010 18:29
Re: Totál SAG amatér
velka vdaka vilik.
k tomu bodu 6.- myslel som to tak ze tie auta vyzeraju rovnako ale rozdiel ceny napr.85kW r.v. 2001 ,182600km:-) 6200€ a 85kW r.v. 2001 ,130000km:-) 8300€ je dost velky.
tak babo rad , kupit lacnejsie a rozdiel ceny (2100€ venovat servisu) alebo kupit drahsie a mozno tiez vrazit bubaky servisu? urcite chcem pri kupe zobrat so sebou nejakeho manika s VAG, ale da sa väcsina problemov takto zistit?
dik
k tomu bodu 6.- myslel som to tak ze tie auta vyzeraju rovnako ale rozdiel ceny napr.85kW r.v. 2001 ,182600km:-) 6200€ a 85kW r.v. 2001 ,130000km:-) 8300€ je dost velky.
tak babo rad , kupit lacnejsie a rozdiel ceny (2100€ venovat servisu) alebo kupit drahsie a mozno tiez vrazit bubaky servisu? urcite chcem pri kupe zobrat so sebou nejakeho manika s VAG, ale da sa väcsina problemov takto zistit?
dik
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: Totál SAG amatér
VAG toho odhalí celou řadu. Chce to dát VAG, pak se s autem projet, aby se aspoň ohřál motor a znovu VAG a zkontrolovat chyby. Na kilometry raději nekoukat, záleží i na stavu auta ... 130.000km po městě nechá auto v horším stavu, než 180.000km po dálnicích. Hodně štěstí při výběru.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: Totál SAG amatér
Já bych zase třeba reagoval takto.
1- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=51474" onclick="window.open(this.href);return false;
2- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=17447" onclick="window.open(this.href);return false;
3- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=18877" onclick="window.open(this.href);return false;
4- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=37031" onclick="window.open(this.href);return false;
5- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;
6- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=6205" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=17180" onclick="window.open(this.href);return false;
Příjemné čtení......
A až budeš něco hledat tak seznam témat zde http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 41&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
1- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=51474" onclick="window.open(this.href);return false;
2- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=17447" onclick="window.open(this.href);return false;
3- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=18877" onclick="window.open(this.href);return false;
4- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=37031" onclick="window.open(this.href);return false;
5- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;
6- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=6205" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=17180" onclick="window.open(this.href);return false;
Příjemné čtení......
A až budeš něco hledat tak seznam témat zde http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 41&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: Totál SAG amatér
Jose, moje rec, jen se mi to nechtelo psat
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
No já mám svojí Barču od kamaráda, který ji kupoval v Seatu Průhonice v r. 1999. Před čtyřma lety se rozhodl že chce něco novýho a Barču že prodá. V AAA mu za ní nabídli 135tis. no a jelikož se mi líbila, začal jsem ho lámat aby mi jí prodal. Moc práce to nedalo a půjčil mi jí na týden abych se "projel" a porozhlédnul se po autě. Za 14 dní na to jsme sepsali kupní smlouvu a bylo. Žádný stáčený kilometry, žádný vopruzy s dokumentací - o to všechno jsem přišel... A v té době Alhu za 135tis., no neber to.
To je zase moje zkušenost s koupí auta. Další už si ale od něho nekoupím, páč mám lehkou averzi na značku Citroen - koupil si C-Crossera...
To je zase moje zkušenost s koupí auta. Další už si ale od něho nekoupím, páč mám lehkou averzi na značku Citroen - koupil si C-Crossera...
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- popcorn
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 13.01.2011 15:49
- Bydliště: Zeleneč, Praha-východ
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Já to měl jednoduchý. Švagranec (ženy bratranec) má dvojkovou Alhambru sám a nalítal s ní strašný statisíce km. Krom toho se dovozem aut živí spousty let a má i všechny ty serepetičky (diagnostiky, čtečky laku, zkušenosti, atd.). Ten mi oznámil, že mám trvat na TDI, 6-kvalt, vypínatelný ESP a vyhřívaném čelním oknu a sedačkách. Mnou nalezené auto prověřil a přestože ho mám pár dní, zatím vše vypadá naprosto perfektně. Je to už několikáté auto od/přes něj a vždy bez problémů. Zkrátka osoba způsobilá je ideální pomocník.
- Shemik
- Moderátor
- Příspěvky: 8286
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha / Č. Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Popcorne,
nevim, zda uz jsem Te vital v klubu, tak pokud ne, tak tak prave cinim a vitam Te Hele jen jedna otazecka, nechci to tu nijak rozebirat, na to je jine tema, ale jen strucne. Zarazil me ten pozadavek na to "vypinatelne ESP". Ja mam a mel jsem vypinatelne ESP ve vsech poslednich autech a nikdy jsem ho vypinat nepotreboval. Snad jen vyjimecne, kdyz jsem si chtel cilene zablbnout nekde mimo silnici na snehu, ale pri bezne jizde nikdy. Ma ten pozadavek u Tebe stejny duvod, nebo to ma jeste jiny duvod Dik
nevim, zda uz jsem Te vital v klubu, tak pokud ne, tak tak prave cinim a vitam Te Hele jen jedna otazecka, nechci to tu nijak rozebirat, na to je jine tema, ale jen strucne. Zarazil me ten pozadavek na to "vypinatelne ESP". Ja mam a mel jsem vypinatelne ESP ve vsech poslednich autech a nikdy jsem ho vypinat nepotreboval. Snad jen vyjimecne, kdyz jsem si chtel cilene zablbnout nekde mimo silnici na snehu, ale pri bezne jizde nikdy. Ma ten pozadavek u Tebe stejny duvod, nebo to ma jeste jiny duvod Dik
- popcorn
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 13.01.2011 15:49
- Bydliště: Zeleneč, Praha-východ
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Díky za uvítání
Já sám jsem ESP u dřívějších aut vypínal jen "na blbnutí", ale prý se to hodí, když je potřeba se někdy vyhrabat z nějaké sněhové prekérky. Sám nevím, ale švagranec říkal, že se mu to občas na horách šiklo. Každopádně ale zapomněl zmínit postel, tu tedy musím dořešit s místním expertem
Já sám jsem ESP u dřívějších aut vypínal jen "na blbnutí", ale prý se to hodí, když je potřeba se někdy vyhrabat z nějaké sněhové prekérky. Sám nevím, ale švagranec říkal, že se mu to občas na horách šiklo. Každopádně ale zapomněl zmínit postel, tu tedy musím dořešit s místním expertem
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Jj,take uz jsem parkrat musel ESP vypnul a to i v lete Ale bez nej uz auto nechci
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
-
- Jezdec
- Příspěvky: 376
- Registrován: 22.09.2008 23:05
- Bydliště: ziar nad hronom
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
2001 a 130000km to je urcite ani tych 180000km by som neveril uz som vydel dost SAGov co mali 5rokov a najazdenych 350000km a viac